شرکت پخش رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی با توجه به دوام و مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی از خود نشان می دهد، در سطوح فلزی ، بتنی و حتی آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. چون رنگ موجود در این کفپوش در برابر رطوبت مقاوم است، کفپوش های صنعتی با وجود رنگ پلی اورتان به راحتی عاری از هر گونه گرد وخاک و کثیفی می شوند بنابراین این کفپوش به سبب وجود این رنگ قابل شستشو و ضد آب می باشد. در این راستا شرکت پخش رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی این محصول با کیفیت و مقاوم را با قیمتی مناسب در جهت نیاز بازار عرضه می نماید.

شرکت پخش رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

همه چیز درباره رنگ پلی اورتان

همه چیز درباره رنگ پلی اورتان رنگ پلی اورتان محصولی دو جزئی است که با مخلوط کردن دو جزء به نسبت هایی که شرکت سازنده مشخص می کند به دست می آید. بعد از مخلوط کردن دو جزء حدود نیم ساعت بعد، تینر مخصوص رنگ پلی اورتان به آن اضافه می شود بعد از اضافه کردن تینر این رنگ باید ظرف مدت کوتاهی مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت و چسبندگی بالای این رنگ سبب شده در سطوح مختلف از این رنگ استفاده شود.

برای اجرای این رنگ بر روی سطح مورد نظر می توان از قلم مو، غلطک و اسپری های بی هوا و با هوا استفاده کرد. البته استفاده از رنگ پلی اورتان با اسپری به خاطر یکدستی رنگ بر روی سطح مناسب تر است. تنوع رنگ پلی اورتان و زیبایی این رنگ سبب شده به عنوان لایه نهایی بر روی سطوح مورد استفاده قرار گیرد. رنگ های پلی اورتان در چند طیف رنگی مات، نیمه مات، براق، نیمه براق و … تولید می شوند.

این رنگ ها با داشتن همه ویژگی های رنگ های پلی اورتان هر کدام یک مزیت و ویژگی خاص دارند. رنگ پلی اورتان مات برای سطوح ناهموار با توجه به مقاومتی که دارد بسیار مناسب می باشد. رنگ پلی اورتان نیمه مات در برابر خراش و سایش از مقاومت خوبی برخوردار است. رنگ پلی اورتان براق و نیمه براق که با توجه به براقیت و ثبات رنگی که دارند در صنایع فلزی به طور متداول استفاده می شوند. همچنین رنگ های پلی اورتان انواع مختلفی دارند رنگ پلی اورتان اروماتیک و رنگ پلی اورتان اکریلیک دو دسته از رنگ های نام آشنا از سری رنگ های پلی اورتان هستند.

رنگ پلی اورتان چه کاربردهایی دارد؟

رنگ پلی اورتان چه کاربردهایی دارد؟ همان طور که گفتیم رنگ پلی اورتان در سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مزیت های این رنگ از جمله مقاومت بالا در برابر سایش و رطوبت این محصول کاربرد های فراوانی دارد از جمله این که از این محصول در رنگ آمیزی اسکله ها و سکوها نفتی استفاده می شود. همچنین این محصول برای رنگ کردن قطعات خودرو کاربرد دارد و در رنگ آمیزی پل های عابر پیاده، تانکرها و عرشه کشتیها می تواند به کار گرفته شود.

از دیگر کاربردهای های رنگ پلی اورتان این است که برای رنگ آمیزی ماشین آلات کشاورزی از این رنگ مقاوم استفاده می شود. همچنین برای رنگ کردن کفپوش های محیط بیمارستان و آزمایشگاه و در کل محیط های بهداشتی کاربرد دارد. در ضمن از این رنگ در پالایشگاه پتروشیمی نیز استفاده می شود.

رنگ بندی پلی اورتان در رنگ های متنوع و زیبا سبب شده برای رنگ آمیزی مبلمان های فلزی و درب های چوبی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این راستا رنگ پلی اورتان ام دی اف یکی از رنگ های مقاوم و جذاب است که بر روی سطح ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت رنگ پلی اورتان کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع مکانیکی و شیمیایی دارد.

چرا رنگ پلی اورتان بسیار کاربردی می باشد؟

چرا رنگ پلی اورتان بسیار کاربردی می باشد؟ ویژگی ها و مزیت های خاص رنگ پلی اورتان این رنگ را به محصولی پرکاربرد تبدیل کرده است از جمله ویژگی های این محصول این است که برای خشک شدن به زمان زیادی نیاز ندارد و حتی در محیط هایی با دمای پایین به راحتی خشک می شود. همچنین این رنگ در برابر تغییرات آب و هوا و نور مستقیم خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد به این سبب در محل های رو باز هم می توان از این رنگ استفاده کرد. در ضمن با وجود ماندگاری بالایی که این رنگ دارد با گذر زمان تغییر رنگ نمی دهد.

رنگ پلی اورتان در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مانند اسید ها و باز ها نیز مقاوم است. همچنین این رنگ پس از اجرا بر روی سطح فلزی به راحتی و بسیار محکم می چسبد. یکی دیگر از ویژگی های این رنگ ها زیبایی و چشم نوازی آن ها می باشد که سبب می شود سطح رنگ شده، جذاب و زیبا به نظر برسد. همچنین رنگ پلی اورتان از قدرت حفاظتی بالایی برخوردار است که سبب می شود این رنگ از سایش و خوردگی سطح مورد نظر جلوگیری به عمل آورد.

تمیز شدن راحت و آسان سطوح رنگ شده با این رنگ یکی دیگر از ویژگی های رنگ پلی اورتان می باشد. سطح رنگ شده با این محصول به راحتی به وسیله باران و باد از گرد وخاک پاک می شود. البته با توجه به مقاومتی که این رنگ در برابر مواد شیمیایی دارد، می توانیم به راحتی سطح مورد نظر را شستشو دهیم. در ضمن تنوع بالای رنگ بندی رنگ پلی اورتان از دیگر دلایل پر کاربرد بودن این محصول می باشد.

تولیدکنندگان رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

تولیدکنندگان رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی با توجه به ویژگی های منحصر به‌ فرد رنگ پلی اورتان و همچنین تنوع این رنگ ها از روشن تا تیره و دوام و کیفیت بالای این محصول، تولید کنندگان رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی با در نظر گرفتن افزایش تقاضای خرید، در تهیه و تولید این محصول با قیمت مناسب نقش مهمی ایفا می کنند. ماندگاری و دوام بالای رنگ پلی اورتان سبب شده این محصول از بازار فروش خوبی برخوردار باشد. همان طور که می دانید خرید عمده رنگ پلی اورتان می تواند سبب بهره مندی شما عزیزان از قیمت مقرون به صرفه این محصول شود.

برای راحتی شما عزیزان علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی نیز فراهم آمده است تا شما عزیزان از سراسر کشور بعد از به دست آوردن اطلاعات کاملی درباره کیفیت این محصول، بتوانید این رنگ های مقاوم را سفارش داده و برای خرید اقدام کنید. در ضمن قیمت این محصول به نرخ روز می باشد و با توجه به نوسانات بازار متغیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما