شرکت رنگ اپوکسی شیشه تهران

رنگ اپوکسی شیشه جز گروه رنگ های مقاومی هستند که در برابر حرارت، سایش، ضربه، رطوبت و….. تغییر شکل نمی دهند و همین ویژگی باعث می شود که در صنایع کاربرد های بسیاری داشته و بر روی بسیاری از ابزار آلات و قطعات از این رنگ با کیفیت استفاده شود. 

رنگ های اپوکسی شیشه از گروه رنگ هایی هستند که پایه آن ها آب می باشد و از حلال های شیمیایی دیگر برای رقیق کردن آن استفاده می شود.

شرکت رنگ اپوکسی شیشه تهران

بهترین رنگ اپوکسی شیشه چیست؟

بهترین رنگ اپوکسی شیشه چیست؟ همانطور که در بالا ذکر شد، رنگ های اپوکسی شیشه بر پایه آب هستند یعنی برای آماده سازی این رنگ ها ابتدا مقدار معینی رنگ را با میزان مشخص آب مخلوط کرده و در سطحی که از قبل تمیز شده و فاقد خاک و غبار و چربی است استفاده می شود. 

این رنگ پس از خشک شدن هم دیگر با حلال خود که آب است پاک نشده و با سایر مواد شیمیایی دیگر هم پاک نمی شود همین امر باعث می شود که در صنایع بزرگ باید از این رنگ استفاده شود تا چیزی که رنگ روی آن قرار گرفته دچار آسیب نشود و کارایی خودش را از دست ندهد. 

رنگ اپوکسی انواع مختلفی داشته و هر نوع برای قسمت های مختلف طراحی شده است مثلا نوعی از آن برای پوشش درونی ظروفی که غذا در آن ها ریخته می شود مورد استفاده است یا برای پوشش بیرونی لوله های انتقال دهنده آب و گاز و در خیلی از صنعت ها به علت مقاومت بالای آن امروزه به عنوان یک ماده اصلی و مهم استفاده می شود و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است چرا که با استفاده از آن دوام ابزار شما بیشتر می شود. 

قیمت خرید رنگ اپوکسی شیشه

قیمت خرید رنگ اپوکسی شیشه قیمت رنگ اپوکسی شیشه با توجه به ساختار و حجم آن تعیین می شود و یکی از رنگ های به صرفه در صنعت است چرا که هم از مواد با کیفیت برای تولید آن استفاده شده و هم با استفاده از مقدار اندکی از آن می توانید سطوح زیادی را رنگ آمیزی کنید. 

خرید رنگ اپوکسی شیشه با کیفیت هم به صورت حضوری از فروشگاه هایی که این محصولات را توزیع می کنند تهیه کنید و هم از طریق اینترنت و خرید آنلاین از سایت های فروش معتبر رنگ مورد نظر خود را با توجه به ویژگی هایی که مد نظر دارید و همچنین مقدار رنگی که برای استفاده لازم دارید می توانید سفارش داده و در محلی که در آدرس قید شده تحویل بگیرید و با این روش خرید دیگر نیاز به بیرون رفتن و گشتن در مغازه های مختلف را ندارید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما