شرکت رنگ اپوکسی خودرو سفید

رنگ اپوکسی نسبت به سایر رنگ ها دارای دوام و مقاومت بالاتری در برابر آب و رطوبت و شستشو است، و با آب از بین نمی رود و کیفیت اولیه خود را از دست نخواهد داد.

همچنین این نوع از رنگ ها دارای چسبندگی بهتری نسبت به مابقی رنگ ها است.

شرکت رنگ اپوکسی خودرو سفید با در نظر گرفتن تمامی استداندارها و با به کار گیری بهترین نیروی کار و مهندسین توانسته است، بهترین نوع رنگ اپوکسی را تولید کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

این شرکت با داشتن نمایندگی های مجاز در سراسر ایران اقدام به فروش عمده رنگ اپوکسی نموده است.

شرکت رنگ اپوکسی خودرو سفید

نحوه مصرف رنگ اپوکسی خودرو سفید

نحوه مصرف رنگ اپوکسی خودرو سفید ما میتوانیم این رنگ را همانند ماباقی رنگ ها با استفاده از قلم مو و قلتک بر روی سطوح آوریم و آن ها را به راحتی رنگ کنیم، اما این کار باعث می شود که رنگ دوام بسیاری نداشته باشد، همچنین از زیبایی کار می کاهد.

بنابراین این نوع رنگ کردن اصلا مناسب کارهای صنعتی نمی باشد، زیرا علاوه بر ظاهر نامناسبی که ایجاد می کند باعث می شود دوام رنگ نیز پایین بیاید.

بهتر است برای رنگ پذیری بهتر اول زیرسازی خوبی داشته باشیم و سطحی که قرار است رنگ شود عاری از هرگونه آلودگی و برامدگی باشد، سپس استفاده از پرایمر( همان چسب مایع ) متناسب با رنگمان تهیه کنیم و بر روی سطوح بزنیم  و در مرحله آخر با دقت فراوان رنگ را بر روی سطح مورد نظر بزنیم.

تولید کننده رنگ اپوکسی باید پرایمر مخصوص آن را نیز تولید کند و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد، زیرا هر رنگ پرایمر مخصوص به خود را دارد.

این رنگ به دلیل چسبندگی بسیار خوبی که دارد به انواع جسم سخت همانند آجر، سیمان، فلز و آسفالت به راحتی می چسبد.

رنگ اپوکسی دارای دوام بسیار بالایی در برابر حرارت و اشعه یو وی نور خورشید نیز می باشد و از آن برای خط کشی سایر خیابان ها نیز استفاده می گردد.

تولید کننده رنگ اپوکسی خودرو در تهران

تولید کننده رنگ اپوکسی خودرو در تهران رنگ اپوکسی تهران برای کاربرهای فراوانی تولید می شود و فقط مختص صنعت نمی باشد، بلکه به غیر از صنعت دارای مصارف خانگی و نمایشگاهی نیز می باشد.

همچنین از این رنگ برای محافظت از لایه سخت بتن نیز استفاده می شود و از آن برای مقابله با رد داغ لاستیک نیز استفاده می کنند.

یکی از برترین تولید کنندگان رنگ اپوکسی شرکت ما در تهران می باشد که تولیداتش بسیار با کیفیت و مقاوم هستند.

همچنین نسبت به مابقی رنگ ها دارای قیمتی به صرفه تر می باشد.

شما می توانید برای تهیه این رنگ ها به صورت عمده به ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما