سفارش رنگ پودری چوب فندقی

رنگ پودری چوب یکی از انواع رنگ هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و دلیل آن خشک بودن رنگ و عدم استفاده از حلال های آلی شیمیایی می باشد که این ویژگی برای مکان هایی که تهویه مناسب ندارند و همچنین برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و…. بسیار مناسب است.

سفارش رنگ پودری چوب فندقی

چگونگی اعمال رنگ پودری چوب فندقی

چگونگی اعمال رنگ پودری چوب فندقی در گذشته که برای اولین بار رنگ پودری تولید شد فرمول تولید و همچنین نحوه استفاده آن با زمان حال متفاوت بوده و در گذشته برای استفاده از این رنگ وسیله ای را که قصد قصد رنگ آمیزی آن را داشتند را ابتدا در دمای بالا داغ کرده و سپس آن را در پودر رنگ فرو می بردند که این عمل موجب فعال سازی یون و انجام یکسری از واکنش های شیمیایی و در نهایت رنگی شدن وسیله می شد، اما امروزه از یک دستگاه که شبیه تفنگ است و الکترواستاتیک نام داشته و دارای یک مخزن است استفاده می کنند و رنگ را درون مخزن ریخته و به سطح مورد نظر می پاشند و در این لحظه وسیله مورد نظر را درون کوره قرار داده تا رنگ آن تثبیت شود و شیوه آماده کردن رنگ برای مصرف و همچنین زمان پخت آن روی بسته بندی آن توسط شرکت تولید کننده درج می شود. 

انواع رنگ پودری در دو گروه اصلی ترموپلاستیک و ترموست دسته بندی می شوند که هر کدام از این گروه ها برای خود زیر مجموعه هایی با ویژگی های متنوع را دارد. 

فروش رنگ پودری چوب در انواع مختلف

فروش رنگ پودری چوب در انواع مختلف رنگ پودری چوب که دارای رنگ های متنوع و زیبایی است ویژگی های خاص خود را داشته و با توجه به ویژگی های چوب طراحی و تولید و استفاده می شود.

فروش رنگ پودری هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی امکان پذیر بوده و  از طریق فروشگاه هایی که لوازم رنگ دارند و هم از طریق سایت های معتبر اینترنتی قابل تهیه بوده و حتما قبل از خرید باید ویژگی های محصولی که می خواهید سفارش دهید و رنگ آن را شناخته و بعد اقدام به خرید کنید.

خرید این رنگ ها بسیار مقرون به صرفه بوده چرا که با استفاده از مقدار کمی از آن می توانید سطوح بیشتری را رنگ آمیزی کرده و همچنین دوام بالای آن نیاز به بازسازی و ترمیم را کم کرده و با حداقل نیروی انسانی بدون داشتن مهارت زیاد استفاده از آن ممکن می شود و به همین دلایل است که امروزه جایگزین سایر رنگ ها شده و برای رنگ آمیزی بسیاری از سطوح کاربرد دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما