سفارش انواع رنگ زینک فسفات اپوکسی

رنگ زینک فسفات اپوکسی اين محصول بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آميد طراحی و فرموله شده است این آستری کليه خواص عمومی رزین های اپوکسی از جمله چسبندگی عالی ، دوام، سختی و خواص محافظتی را دارا می باشد . به واسطه حضور رنگدانه ضد خوردگی زینک فسفات در ترکيب رنگ ، این آستری سطح سازه را به خوبی در برابر خوردگی در محيط های اتمسفریک و شيميایی متعارف محافظت میکند . از این آستری برای محافظت سطوحی که شرایط آب و هوای خورنده قراردارند استفاده میشود نظر به تمایل گچی شدن پوشش های اپوکسی در برابر تابش UV نور خورشيد و نيز امكان توليد محصولات خوردگی سست بر روی سطح آستر که سبب کاهش چسبندگی بين لایه ای می شود، اجرای لایه بعدی در فاصله زمانی توصيه شده توسط سازنده الزامی است. قابل توجه است در صورت طولانی شدن فاصله زمانی اعمال لایه بعد و یا آلوده شدن سطح آستری پس از اعمال آن ، به منظور ایجاد چسبندگی بيشتر وحذف لایه سست شده، سطح باید به شكل مناسب حلال شویی و آماده رنگ آميزی شود .

زینک فسفات یک ترکیب غیرآلی با فرمول Zn3(Po4)2 می‌باشد. این پودر سفید رنگ به طور گسترده برای مقابله با خوردگی در سطوح فلزات به عنوان لایه آستری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشش‌های فسفاته با ایجاد پیوند شیمیایی با سطح، چسبندگی بسیار خوبی با زیرآیند برقرار می‌کنند و ماهیت سطح را تغییر می‌دهند. به همین خاطر به پوشش‌ های تبدیلی هم معروف هستند.

رنگ اپوکسی برای کف گاراژها در رنگهای مختلف و برای ایجاد یک نوع شخصیت به گاراژ، فرموله بندی شده است.

از آبی متالیک برای تمیز بودن، از رنگ کرمی روشن برای استفاده از تُن های مختلف خاکستری استفاده می شود. استفاده از یک رنگ اپوکسی نه تنها کف گاراژ شما را روشن می کند، بلکه از آن در برابر رد تایر، لکه‌های نفتی، نشت، پوسته شدن و ترک‌ها محافظت می نماید. یک کف بتنی اپوکسی از مخلوطی ترکیب شده و درخشندگی اضافی تشکیل شده است.

همین امر می‌تواند برای جلوگیری از خراش و تحمل رطوبت موجود در هوا به کار رود زیرا رنگ اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم است.

با استفاده از رنگ اپوکسی برای کف آشپزخانه از آن در برابر لکه های ناشی از سس گوجه‌فرنگی، قهوه و پوسته پوسته شدن سطح، محافظت می‌کند.

سفارش انواع رنگ زینک فسفات اپوکسی

بهترین روش برای رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی

بهترین روش برای رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی رنگ زینک کرومات اپوکسی می‌توان برای پوشاندن گاراژ، زیر زمین و ایوان حیاط خلوت استفاده کرد. رنگ اپوکسی ایرانی ترکیبی از دو ماده مایع، رزین اپوکسی و سفت کننده است تا بدین وسیله بتوان یک روکش حلال و مقاوم محکم ایجاد کرد که بتوان از آن برای رنگ کردن کف، کف آشپزخانه و کف طبقات استفاده کرد. از انواع مختلف اپوکسی ها برای دوام بالایی که دارند و قابلیت استفاده از آنها در زمینهای بتنی، رنگ کردن فولاد و استفاده های صنعتی مورد توجه هستند.

یک کف بتنی اپوکسی از مخلوطی ترکیب شده و درخشندگی اضافی تشکیل شده است. همین امر می‌تواند برای جلوگیری از خراش و تحمل رطوبت موجود در هوا به کار رود زیرا رنگ اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم است. با استفاده از رنگ اپوکسی کفپوش برای کف آشپزخانه از آن در برابر لکه های ناشی از سس گوجه‌فرنگی، قهوه و پوسته پوسته شدن سطح، محافظت می‌کند.

اگر میخواهید یک دیوار فلزی را با رنگ اپوکسی رنگ کنید، از یک پرایمر فلزی گالوانیزه به جای یک پرایمر عادی اکریلیک استفاده کنید. برای رنگ کردن دیوار کاذب با رنگ اپوکسی ، لازم نیست ابتدا یک پرایمر را اعمال کنید.

سطوح بتونی افقی مانند گاراژها و زیرزمین باید قبل از رنگ آمیزی برای ارتقا چسبندگی اپوکسی با جوهرنمک شستشو شوند. هرگز سعی نکنید کف سیمانی را با اپوکسی به همان روش رنگ آمیزی روی دیوار قرار دهید، رنگ کنید.

هر گونه کثیفی و یا مواد چسبنده را از روی سطح رنگ‌آمیزی شده با استفاده از یک چاقوی فلزی بردارید . از یک عامل چربی زدای شیمیایی و یک جاروب یا برس زبر برای تمیز کردن مناطق چرب استفاده کنید . به طور کامل کل کف سیمانی را با آب صابون بشویید . از پنکه و حوله استفاده کنید تا به طور کامل زمین را خشک کنید .

مرحله ۲ رزین اپوکسی را با کاتالیزگر در یک سطل با یک چوب متحرک مخلوط کنید . هر گونه رنگی را اضافه کنید که ممکن است در جعبه شما وجود داشته باشد . غلتک را داخل مخلوط فرو کنید . این مخلوط را بر روی سطح نقاشی اپوکسی که از یک گوشه شروع می‌شود و از چپ به راست حرکت می‌کند ، شکل دهید .

مشخصات رنگ زینک فسفات اپوکسی

پرایمر زینک فسفات، رنگ زینک فسفات یک رنگ دو جزئی به حساب آمده که حاوی مقادیر معینی از پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات بوده که در عین حال با هاردنر پلی آمید ترکیب شده و رنگ اپوکسی با کیفیت را ایجاد می نماید.

از نظر خصوصیات و ویژگیهای پرایمر زینک فسفات مقاومت بسیار عالی رنگ اپوکسی زینک فسفات در برابر آب و انواع مختلف محیط هایی که دارای رطوبت زیادی هستند می باشد. همچنین رنگ زینک فسفات اپوکسی چسبندگی بسیار خوب و مناسب را بر روی سطوح فلزی تمیز ایجاد میکند و مقاومت بسیار بالایی را در برابر انواع خوردگی و پوسیدگی و سایش ایجاد میکند در حالت کلی پرایمر زینک فسفات به عنوان یک رنگ دو جزئی گزینه مناسب برای استفاده در محیط هایی است که میزان خوردگی در آن‌ها کم و متوسط اعلام شده باشد.

به منظور اینکه از رنگ زینک فسفات سطوح مختلف استفاده کنیم بهتر از قبل از اقدام به رنگ ها را با استفاده از پرایمر زینک فسفات صد مورد نظر را از هرگونه آلودگی مانند روغن گریس گرد و غبار و غیره به خوبی تمیز کرده و سطر را به استاندارد تمیزی موردنظر برسانیم سپس با استفاده از پرایمر زینک فسفات در سطح مورد نظر مشغول شویم.

رنگ اپوکسی اغلب به عنوان پوشش کف استفاده میشود و از ترکیب رزین با یک سفت کننده تولید میشود. بادوام است و پس از استفاده، سخت و براق میشود. برای دستیابی به یک محصول نهایی مطلوب به این نوع پوشش رنگ اضافه می شود و هر ۳ نوع آن در رنگ بندی های متنوع موجود است.

انواع رنگ اپوکسی بر اساس میزان مواد جامد آن، یا همان اپوکسی، دسته بندی میشود که بر این اساس ۳ نوع دارد: ۱۰۰ درصد جامد خالص ترین نوع رنگ اپوکسی است . اگرچه بادوام است اما به سرعت خشک و سخت می شود و به دلیل گران قیمت بودن بیشتر برای افراد حرفه ای پیشنهاد میشود.

بر پایه حلال رنگ اپوکسی بر پایه حلال از ۴۰ تا ۶۰ درصد جامد اپوکسی تشکیل شده که با حلال های شیمایی ترکیب می شود.

این نوع اپوکسی به دلیل تنوع بالای رنگ بسیار محبوب است اما بخارات ساطع شده از آن می تواند خطرناک باشد. اگرچه این بخارات به خوبی جذب زمین میشوند، توصیه میشود جهت جلوگیری از ورود آنها به ریه هنگام رنگ آمیزی از تجهیزات مناسب استفاده گردد. قیمت این نوع رنگ مناسب و متعادل است.

بر پایه آب

این نوع اپوکسی از ۴۰ تا ۶۰ درصد جامد حل شده در آب تشکیل شده است. بخارات آن سمی نیستند و لذا برای مصارف خانگی بهترین گزینه است.

مشخصات رنگ اپوکسی باکیفیت

مشخصات رنگ اپوکسی باکیفیت رنگ زینک ریچ اپوکسی دارای چسبندگی خوبی روی طیف وسیعی از سطوح بوده , رنگ اپوکسی از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تشکیل شده است.

رنگ اپوکسی باکیفیت به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطحکاک و عوامل جوی و شیمیایی دارد جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشد.

رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، مقاومت می کند و همین طور بسیار ضربه پذیر است.

در رنگ های کولتار اپوکسی افزایش مقداری کولتار به رنگ اپوکسی مقاومت آن در مقابل آب و زنگ زدگی افزایش می یابد و آستر زینک ریچ اپوکسی نیز با ایجاد حفاظت کاتدی روی سطح فولاد و آهن از زنگ زدگی آنها جلوگیری و سطح در مقابل عوامل خورنده برای مدت و طولانی محافظت می نماید.

برخی از انواع که دارای خاصیت عایقی رسانایی در برابر گرما هستند و مقاومت الکتریکی بالایی دارند در الکترونیک کاربرد دارند.

ساختار شیمیایی اپوکسی ها این اجازه را به ما می دهد که بسپارهای گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود. به طور کلی اپوکسی ها را به خاطر چسبندگی بالا و مقاومت شیمیایی و گرمایی که دارد و خواص خوبش یا حتی مقاومت الکتریکی بسیار خوب آنها نسبت به اکثر رزین های دیگر می شناسند.

رنگ زینک اتیل سیلیکات دو جزئی است و بر پایه رزین اتیل سیلیکات و پودر روی طراحی گردیده است. رزین مورد استفاده در این محصول ساختار معدنی دارد و به طبغ با تشکیل پیوند کوالانسی با سطح فلز سندبلاست شده از چسبندگی و خواص ضد خوردگی بسیار خوبی برخوردار است. پس از اعمال یک لایه با ضخامت 70 میکرونی، پودر روی موجود در این پرایمر با مکانیزم حفاظت کاتدی سطح را در مقابل عوامل خورنده محیطی و سایشی محافظت میکند.

مهمترین ویژگی این رنگ، سخت شدن توسط رطوبت می باشد.

در نتیجه در محیط های شرجی و گرم براحتی قابل استفاده بوده و از مقاومت شیمیایی مطلوب، ضد حلال و آنتی UV بهره مند می باشد. پیشنهاد می گردد از این پرایمر برای سطوح غوطه ور بین 9-5 استفاده میشود.حداکثر دمای قابل تحمل این پرایمر، 400 درجه سانتیگراد می باشد.

چند نوع رنگ اپوکسی داریم؟

انواع رنگ اپوکسی:

۱. رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق

۲. رنگ رویه اپوکسی پلی آمید نیمه مات

۳. رنگ رویه اپوکسی پلی آمید مات

۴. رنگ میانی اپوکسی پلی آمید که مخصوص آب آشامیدنی است

۵. پرایمر زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

۶. پرایمر زینک ریچ اپوکسی سه جزئی

۷. پرایمر زینک فسفات اپوکسی

۸. پرایمر زینک کرومات اپوکسی

۹.پرایمر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید

۱۰. رنگ میانی اپوکسی پلی آمید

۱۱.رنگ رویه اپوکسی پلی آمین

۱۲. رنگ میانی اپوکسی پلی آمین

۱۳. رنگ اپوکسی اِستر هوا خشک

۱۴. رنگ رویه کولتار اپوکسی پلی آمید

۱۵. پرایمر کولتار اپوکسی پلی آمید

۱۶. رنگ رویه اپوکسی فنولیک

۱۷. پرایمر اپوکسی فنولیک

۱۸. پرایمر اپوکسی ضدخوردگی

قیمت خرید انواع رنگ زینک فسفات اپوکسی

قیمت خرید انواع رنگ زینک فسفات اپوکسی سطح فلزات با گذشت زمان دچار آسیب و خوردگی می شود. هرچه محیط مرطوب تر و یا دمای هوا بالاتر باشد این فرآیند سریع تر اتفاق خواهد افتاد. انواع محافظ ضد خوردگی توسط شرکت های رنگ سازی مختلف عرضه شده اند که در این بین زینک ریچ اپوکسی با داشتن درصد زیادی از زینک و نیز رزین اپوکسی از بهترین گزینه ها می باشد. این محصول با درصد های مختلفی از زینک تولید می شود که از ۴۰ درصد تا حدود ۹۰ درصد می باشد که بسته به محل کاربرد سازه باید از درصد های زینک مختلف استفاده نمود.

جهت محافظت از این سازه ها می توان از انواع پرایمر های ضد زنگ آلکیدی و اپوکسی استفاده نمود.

پرایمر ضد زنگ آلکیدی تک جزئی بوده و بر پایه ی رزین آلکید و نیز ذرات پیگمنت روی بوده و با ایجاد حفاظ کاتدی- آندی از سازه ی زیرین خود محافظت میکند.

زینک فسفات اپوکسی بر پایه ی رزین اپوکسی و ذرات پودر روی تولید می شود. این نوع رزین خود به تنهایی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و نیز حرارت دارد و با اضافه شدن پودر روی به فرمولاسیون آن و با ایجاد پیل الکتریکی باعث حفاظت بهتر از سازه ی زیرین خود خواهد شد.

به این صورت که ذرات روی بعنوان آند عمل کرده و در طی فرآیند خوردگی خورده خواهد شد.

بازرگان رادین به عنوان مرکز مشاوره و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

فروش برترین انواع رنگ زینک فسفات اپوکسی

پرایمر زینک فسفات اپوکسی پلی آمید یک پرایمر ضدخوردگی دوجزیی بر پایه رزین اپوکسی هاردنر پلی آمید می باشد. این پرایمر به عنوان لایه اول در یک سیستم رنگ برای سطوح خارجی مخازن، اسکلتهای فلزی، خطوط لوله کارخانجات شیمیایی، پالایشگاهها و مناطق ساحلی کنار دریا مورد استفاده قرار می گیرند.

پوشش های اپوکسی میانی و رویه اپوکسی و یا پلی اورتان را می توان به صورت یک لایه نهایی روی سطوح فلز دارای آستری به کار برد.

رنگ افروز بهترین تولید کننده رنگ های ترافیکی و صنعتی و ساختمانی ایران از برترین تولید کنندگان پرایمر زینک فسفات اپوکسی پلی امید می باشد که با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن محصول را در خدمت مشتری قرار می دهد و در صورت نیاز خدمات اجرا را نیز انجام می دهد.

رنگ زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس برای محیط هایی که احتمال خوردگی سطح بسیار بالاست مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به دستور العمل سازنده این رنگ کنید و بعد از گذشت زمان و خراب شدن رنگ می تواند لایه از زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس را طبق نظر تولید کننده و با تمیز کردن سطوح قبل از رنگ کردن استفاده نمود.

برند روناس تولید کننده این ضد زنگ می باشد و تا کنون محصولات بسیاری در صنعت رنگ تولید کرده است.

عرضه کنندگان مستقیم رنگ زینک فسفات اپوکسی

عرضه کنندگان مستقیم رنگ زینک فسفات اپوکسی شرکت رنگ ترنج از سال 1391 در جهت ارتقا و بهبود و کیفیت خدمت رسانی در صنعت تولید و پخش انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی شروع به کار نموده است. ما در تمام مراحل مشاوره دریافت اطلاعات فنی و قیمت و خرید تا دریافت محصول مناسب در کنار شما خواهیم بود.

انواع رنگ های جدید رنگ استخر، رنگ خودرو، رنگ اپوکسی، رنگ ترافیکی، رنگ ساختمان، رنگ صنعتی، رنگ کنیتکس، کفپوش اپوکسی، زینک ریچ اپوکسی، ضد زنگ اپوکسی از تخصص های اصلی شرکت رنگ ترنج محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما