خرید کیلر پایه آب مخصوص چوب

کیلر پایه آب به عنوان پوشش محافظتی بر روی سطوح چوب به کار میرود. این محصول یک پوشش مقاوم را روی سطوح رنگ شده ایجاد و از سطوح در برابر آب، نور خورشید و شرایط جوی محافظت می نماید. علاوه بر این باعث ایجاد سطحی زیبا و براق و یکنواخت بر روی چوب میشود. همچنین این محصول باعث افزایش طول عمر و ماندگاری رنگ چوب شده و دارای قابلیت شستشو نیز میباشد. کیلر پایه آب مخصوص چوب بر روی سطوح چوبی سریع خشک میشود و از پوشش بسیار خوبی برخوردار است، همچنین در برابر سایش و اصطکاک اجسام خارجی مقاومت خوبی دارد. این محصول با آب رقیق میشود، فاقد هرگونه بوی تند و زننده و نامطبوع است و به راحتی با قلم مو روی سطوح چوبی استعمال میشود. قبل از استفاده از این محصول می‌بایست سطح مورد نظر را از هرگونه گرد و غبار و آلودگی تمیز نمود و سپس از آن استفاده کرد. سطوح مورد نظر همچنین باید کاملا خشک و عاری از هرگونه چربی باشند. کیلر پایه آب به دلیل استفاده از آب و حذف تینر علاوه بر کاهش هزینه ها موجب کاهش خطر آتش سوزی و کاهش آلودگی نیز میشود.

خرید کیلر پایه آب مخصوص چوب

شناخت انواع کیلر پایه آب چوب

شناخت انواع کیلر پایه آب چوب کیلرها عمدتا دو نوع هستند؛ براق و مات. همچنین برخی کیلرها پایه آب نیستند و از تینر به عنوان رقیق کننده استفاده میکنند. مزیت کیلر های پایه آب نسبت به انواع کیلرهای دیگر که با تینر رقیق میشوند این است ک هم مقرون به صرفه تر هستند و هم باعث آلودگی، آتش سوزی و ایجاد انواع سرطان ها نمیشوند‌. کیلرهای پایه آب زودتر از کیلرهای پایه تینر خشک شده و از مقاومت بیشتری نیز برخوردار هستند. همچنین کیلر ها برخی مخصوص چوب بوده و برخی دیگر مخصوص فلزات و سیمان و سطوح خارجی ساختمان، که نحوه استفاده از هرکدام متفاوت است و بستگی به سطوح مورد نظر دارد. برخی کیلرها را باید با قلم مو روی سطوح مورد نظر استفاده کرد و برخی دیگر به صورت اسپری موجود میباشند.

قیمت روز کیلر پایه آب برند ایرانی

قیمت روز کیلر پایه آب برند ایرانی در بازار انواع کیلر از جمله خارجی و داخلی موجود می باشد، که نوع داخلی آن بسیار مقرون به صرفه تر بوده و به دلیل حمایت از تولید ملی، افزایش و ارتفاع کیفیت نیز داشته است و هم تراز جنس خارجی بلکه بهتر از آن شده است. برای اطلاع از قیمت کیلر پایه آب برند ایرانی بهتر است علاوه بر مراجعه حضوری ، فروشگاه های اینترنتی معتبر را هم زیر نظر گرفت. هرچه واسطه ها کمتر باشند و خرید بدون واسطه از تولید کننده اصلی باشد قیمت آن نیز بهتر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما