خرید سیلر بیس رزینی ADSEAL دندانپزشکی

از سیلر بیس رزینی در دندانپزشکی و پر کردن دندان استفاده می شود. سیلر بیس هم در دندانپزشکی کاربرد دارد و هم در صنایع مجسه سازی و ساخت مبل و چوب.

دندانپزشکان برای پر کردن دندان پس از تخلیه داخل دندان و عصب کشی، داخل عصب را با سیلر پر می کنند. نباید انتظار داشت که سیلر وضعیت دندان را بهبود ببخشد چون بهبودی دندان و ریشه اش به هنر و تبحر دندان پزشک بستگی دارد که به درستی دندان آسیب دیده را ترمیم کرده باشد و مقدار مناسبی از سیلر را برای ترمیم عصب به کار گرفته باشد.

سیلر رزینی سازگاری زیادی با دندان و محیط استفاده دارد و در سرنگ های دو سوزنه به فروش می رود.

خرید سیلر بیس رزینی ADSEAL دندانپزشکی

معرفی سیلر بیس رزینی ADSEAL دندانپزشکی

معرفی سیلر بیس رزینی ADSEAL دندانپزشکی

سیلرهای مختلفی در دندانپزشکی کاربرد دارند و پزشکان با توجه به راحتی کار و تجربه از یکی از این نوع سیلرها استفاده می کنند ولی سیلرهای با بیس رزین پرکاربردترین و بی مشکل ترین سیلر ها هستند چون سیلرهای رزینی سازگاری بیشتری نسبت به دیگر سیلرها با بدن، دهان و دندان دارند.

یکی از مزایای مهم سیلر رزینی نسبت به سایر سیلرها عدم تغییر ظاهر و رنگ دندان است. چه در اوایل استفاده و چه بعد از چند سال رنگ ظاهر و کیفیت دندان تغییر نخواهد کرد. 

این سیلر را با سرنگ به عصب دندان تزریق می کنند تا حفره خالی عصب را به گونه ای پر کند که دندان بعدها دچار آسیب و تغییر رنگ نشود. مهارت و تجربه دندان پزشک هم در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.

سیلر رزینی سازکاری خوبی با دندان دارد و باعث می شود تا بعد از استفاده دندان دچار حساسیت و التهاب نشود و دندانپزشک مجبور به باز کردن دوباره دندان نشود.

فروش سیلر بیس رزینی با قیمت مناسب

فروش سیلر بیس رزینی با قیمت مناسب

از سیلر در پر کردن درزهایی که گاهی با چشم قابل دیدن نیست استفاده می شود. این مواد کاربردهای بسیاری دارند از دندانپزشکی گرفته تا رنگ کاری چوب. ترکیب شیمیایی سیلر بر اساس کاربردش متفاوت است چون سیلر پر کردن دندان نمی تواند با سیلر چوب یکی باشد.

سیلر رزینی برای پر کردن درزهای چوب، مبل، میز و صندلی کاربرد دارد. سیلر رزینی دارای چنان درجه کیفیتی است که جلوی ترک چوب را می گیرد.

قیمت سیلر رزینی نسبت به سایر سیلرها مناسب تر است.

فروش سیلر رزینی با توجه به نیاز استفاده کننده انجام می شود و با توجه به کاربرد مورد نظر باید در اندازه های مورد نباز آنرا سفارش داد.

سیلرهای رزینی دندانپزشکی یا در سرنگ عرضه می شوند و یا به صورت جداگانه و این بستگی به بودجه و نیاز پزشک دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما