خرید رنگ پودری چینی با قیمت مناسب

مزیت رنگ پودری چیست ؟ سولی که بهتر است همین ابتدا به آن پاسخ دهیم .

این پودر به دلیل اینکه قابل بازیافت است و در فرایند رنگ آمیزی با استفاده از همین پودر های رنگی از هیچ حلالی استفاده نمی شود  و دارای پایداری بالایی است و آلودگی خیلی کمی دارد بسیار به سلامت محیط زیست کمک می کند و با اهداف زمین دوستی سازگار است .

انواع رنگ پودری چینی ساخته ی کشور چین  از جمله رنگ های پودری موجود در بازار هستند و فروش رنگ پودری چینی با برندهای معتبر در بازار عرضه می شود .

خرید رنگ پودری چینی با قیمت مناسب

برند های معتبر رنگ پودری چینی

برند های معتبر رنگ پودری چینی

در ابتدا به تاریخچه و نحوه ی تولید رنگ پودری می پردازیم تا بیشتر با آن آشنا شویم .

اولین کشوری که این رنگ های پودری را تولید و از آن استفاده کرده است ایالت متحده آمریکا بوده است و تاریخ آن در اوایل دهه ی پنجاه میلادی می باشد .

ترکیب این رنگها شامل رزین و پیگمنتها یا به فارسی رنگدانه ها ، افزودنی های پخش شده و فیلر یا به فارسی پراکنده ها می باشد .

در فرایند تولید ابتدا این مواد را به صورت مذاب در می آورند تا با هم به خوبی مخلوط شوند این کار را در دستگاهی به نام اکسترودر انجام می دهند و به این کار اصطلاحا اکسترود شدن می گویند .

مرحله ی بعدی انتقال این پودر به تفنگ پاشش می باشد هدف از این کار بار دار کردن ذرات این پودر میکرونیزه شده است که از طریق جریان الکتریسیته انجام می شود .

این پودر باردار شده به کمک فشار هوا میتواند بر روی سطح پاشیده شود .

از انواع رنگ های پودری موجود در بازار می توان موارد زیر را نام برد :

  1. رنگ های پودری ترمو پلاستیک
  2. رنگ های ساده
  3. رنگ های پودری ترموست
  4. انواع رنگ های سفید هیبریدی و پلی استر
  5. رنگ های چرمی
  6. رنگ های دکورال
  7. رنگ های چکشی
  8. رنگ های سمباده ای

شرکت های چینی در تولید رنگ های پودری و دستگاه های آن دارای برند های معتبری هستند . و با سایر برندهای موجود در بازار جهان در حال رقابت هستند .

فروش ارزان انواع رنگ پودری در ایران

فروش ارزان انواع رنگ پودری در ایران ایران یکی از وارد کنندگان و تولید کنندگان رنگ پودری می باشد . زیرا که نولید کنندگان محصولاتی که به این رنگ نیاز دارند به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که این رنگ های پودری دارای چه مزایایی می باشد و هم از لحاظ سلامت محیط زیست و هم از لحاظ اقتصادی برای آنها به صرفه تر می باشد .

  • بیشتر بخوانید : رنگ

از این رو با فروش ارزان انواع رنگ پودری در ایران سعی بر این است که موارد استفاده از این رنگها را افزایش داده تا بتوانیم بهترین تولیدات را داشته باشیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما