خرید رنگ خودرو اصفهان از درب کارخانه

ظاهر خودرو از جوانب مختلفی حائز اهمیت است . زیرا اولین چیزی است که مشتری با آن سر و کار دارد و اولین چیزی است که می بیند است پس باید در انتخاب رنگ آن بسیار دقت به خرج داد . زیرا همین موضوع به این سادگی می تواند اولین دلیل در جذب مشتری باشد و یا آنکه او را از خرید خودروی شما منصرف کند .

جنبه ی دیگری که می خواهیم در ارتباط با اهمیت رنگ خودرو صحبت کنیم وظیفه ی محافظت رنگ های خودرو می باشد . چرا که علاوه بر جنبه ی زیبایی رنگ خودرو وظیفه دارد تا از بدنه ی خودرو در مقابل ساییدگی و زنگ زدگی محافظت کند .

حالا که با اهمیت رنگ خودرو آشنا شدیم دومین نکته که برای هر خریداری بسیار مهم است هزینه ای است که باید بابت خرید محصول مورد نظر پرداخت کند تا قیمت رنگ خودرو تمام شده برای وی ارزان ترین قیمت و همراه با بهترین کیفیت باشد .

شما می توانید با خرید رنگ خودرو اصفهان از درب کارخانه فروشنده های واسطه یا به اصطلاح دلال ها را حذف کنید و در مخارج خود صرفه جویی کنید .

رنگ خودرو را می توان به دو گروه روغنی و متالیک تقسیم کرد .

رنگ هایی که در قدیم استفاده می شد عمدتا از جنس رنگ های روغنی بوده اند که به صورت دو لایه ای زده می شد . لایه ی اول که اصطلاحا به آن آستر یا پرایمر گفته می شود لایه ی واسطی است که بین بدنه ی خودرو و رنگ اصلی زده می شود و لایه ی دوم همان رنگ اصلی می باشد .

رنگ های متالیک که از جمله رنگ های جدید در رنگ آمیزی خودرو است دارای سه لایه می باشد یعنی علاوه بر دو لایه ی قبلی که ذکر شد آستر یا پرایمر و رنگ اصلی یک لایه ی سوم دیگری هم دارد که به آن کیلر گفته می شود .

خرید رنگ خودرو اصفهان از درب کارخانه

روش های تشخیص رنگ مناسب خودرو

روش های تشخیص رنگ مناسب خودرو اینکه چه رنگی کیفیت خوبی دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد و می توان با ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم آنها را در بین رنگ های کم کیفیت یا بی کیفیت موجود در بازار شناسایی کرد .

از جمله ویژگی هایی که یک رنگ با کیفیت دارد می توان موارد زیر را نام برد :

  1. چسبندگی رنگ روی قطعه
  2. بی عیب بودن سطح بعد از پاشش از نظر مواد
  3. اعمال پاشش راحت
  4. ماندگاری کیفیت بعد از مدت طولانی بعد از پاشش
  5. ته نشین نشدن هنگام استفاده
  6. زود خشک شدن بعد از پاشش
  7. و غیره

نمایندگی رنگ خودرو اصفهان با قیمت خوب

نمایندگی رنگ خودرو اصفهان با قیمت خوب نمایندگی رنگ خودرو اصفهان با ارائه ی رنگ هایی با کیفیت بالا و مناسب و قیمت خوب و ارزان آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما