تولید کنندگان رنگ پودری زرد در تهران

رنگهای پودری رنگهایی هستند که به حالت خشک مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی نیاز نیست که آنها را در حلال خاصی مخلوط کنیم و به شکل مایع درآورده و روی سطوح مختلف بزنیم. بلکه رنگ پودری را داخل دستگاه مخصوصی به نام تفنگ الکترواستاتیک قرار داده و مستقیم روی سطح می پاشند. بعد از قرار گرفتن روی سطح هم یک حالت چسبناک پیدا کرده و با قرار گرفتن در حرارت این لایه رنگی چسبناک کاملا جذب سطح می شود‌ و کار رنگ کردن به اتمام می رسد. در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی در مورد یکی از انواع رنگ پودری به نام رنگ پودری زرد کسب کنیم.

تولید کنندگان رنگ پودری زرد در تهران

ویژگی های رنگ پودری زرد مرغوب

ویژگی های رنگ پودری زرد مرغوب رنگ پودری مرغوب را در هنگام خرید از روی یک سری از ویژگی‌ها می توان تشخیص داد. باید دقت داشته باشیم اگر رنگی که انتخاب می کنیم کیفیت بالا نداشته باشد بعد از رنگ کردن سطح رنگ آمیزی شده پوسته پوسته می شود و می ریزد.

مواردی که هنگام خرید باید در نظر بگیریم تا بهترین نوع رنگ پودری را بخریم می توانیم اینطور نام ببریم:

  • به میزان براق بودن رنگ توجه کنید. روی بسته بندی محصول معمولا درجه براقیت نوشته شده است‌. ابتدا تعیین کنید سطحی که نیاز به رنگ آمیزی دارد چه مقدار درخشندگی می خواهد و سپس رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • مدت زمانی که طول می کشد رنگ روی سطح به اصطلاح پخته شود را در نظر داشته باشید. سطوحی که رنگ می شوند در مدت زمانهای مختلف با توجه به جنس سطح و کیفیت رنگ باید در کوره قرار بگیرند. این مدت زمان هر چقدر کوتاهتر باشد کار سریعتر انجام می پذیرد و سهولت انجام کار بیشتر خواهد بود.
  • قدرت چسبندگی رنگی که می خرید مهم است. باید تلاش کنیم رنگی که خریداری می کنیم با چسبندگی بالا باشد تا از ماندگاری آن در مدت زمان بالاتر روی سطح مطمئن باشیم.

رنگ پودری زردی که خریداری می کنیم باید در برابر حرارت و ساییدگی و خوردگی، برخورد با مواد شیمیایی، مقاومت بالایی داشته باشد. چون برخی از سطوحی که با این رنگ پوشانده می شود مانند سطوح آلومینیومی یا تابلوهای تبلیغاتی و… در محیطهای خارجی و در شرایط محیطی بیرون از ساختمان قرار دارند و در معرض انواع مواد و آب و هواهای مختلف هستند.

اگر رنگ پودری را برای پوشش لوله ها و اتصالات داخلی ساختمان تهیه می کنیم، باید مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی را هم لحاظ کنیم.

خرید انواع رنگ پودری زرد در تهران

خرید انواع رنگ پودری زرد در تهران بازار خرید و فروش رنگ پودری برای استفاده مصرف کنندگان و صادرات به خارج از کشور، در سراسر کشور فعال است و با توجه به نوسان قیمت‌ها اطلاع از انواع محصولات و آخرین قیمتها برای فعالان این بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما خریداران محترم اگر مایل به کسب آخرین اطلاعات در زمینه خرید رنگ پودری هستید، می توانید از طریق قسمت تماس همین سایت اقدام فرموده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما