تولید کننده رنگ پودری چرمی ترکیه ای

امروزه از پر مصرف ترین رنگ ها در صنایع کشور رنگ پودری چرمی ترکیه ای است که تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور توانسته اند این محصول با کیفیت را با قیمت مناسب تولید و روانه بازار نمایند که کاربرد زیادی در ایران دارد هر کدام از رنگ ها کاربرد معینی دارند و دارای انواع گوناگون با طیف رنگی متفاوت می باشند که از آن می توان به رنگ های سفید، کرم، قهوه ای،  مشکی، قرمز،  آبی و نارنجی اشاره کرد.

در کل این نوع رنگ پودری دارای پوششی مشابه چرم روی سطوح فلزی ایجاد می کند.

تولید کننده رنگ پودری چرمی ترکیه ای

بهترین مارک رنگ پودری چرمی ترکیه ای

بهترین مارک رنگ پودری چرمی ترکیه ای

رنگ پودری چرمی که بیشتر به رنگ پودری چرمی ترکیه ای معروف است از خواص قابل توجه ای برخوردار است که می توان به مقاوم بودن در برابر آتش و حرارت، عدم اسراف و دور ریزی و از همه مهمتر سازگاری با محیط زیست اشاره کرد چرا که نیاز به استفاده در حلال ندارد و در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

نقاشان ساختمانی و صنعتی از این رنگ به دلیل سهولت در استفاده و کاربرد آن در کمترین زمان استقبال زیادی کرده اند و آن را به مشتریان خود توصیه می کنند چرا که از نظر بعد اقتصادی هم مقرون به صرفه تر است.

بهترین مارک و برند های پودری چرمی را می توان از فروشگاه های رنگ ‌و ابزار تهیه نمود برند های داخلی توانسته اند جایگزین خوبی برای برند های خارجی باشند.

فروشگاه رنگ پودری چرمی ارزان قیمت

فروشگاه رنگ پودری چرمی ارزان قیمت

اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران توانسته در این زمینه گام موثری برداشته که دارای فروشگاه رنگ پودری صنعتی زیادی بوده و نیز آن را به کارخانه ها و ادارات و هم چنین سایر ارگان ها که در کارهای عمرانی فعالیت دارند عرضه می کنند.

عوامل موثری مانند: نوع برند، نوع رنگ، نرخ ارز و غیره بر روی قیمت رنگ پودری تاثیر گذار می باشد. خرید رنگ پودری از رنگ مایع به صرفه تر و مناسب تر است چرا که کاهش هزینه های مشتریان خود را به دنبال دارد.

تولید کنندگان داخلی توانسته اند با نیمی از قدرت تولیدی خود نیاز کشور را برآورده سازند و راه را برای صادرات این محصول به کشور هایی هم چون عراق،  تاجیکستان، قرقیزستان، افغانستان و غیره هموار سازند.

امروزه در سر تاسر کشور از جمله شهر های بزرگی چون تهران، اصفهان، مشهد و غیره با ایجاد کارخانه های تولیدی این صنعت به کار آفرینی جوانان و عدم نیاز کشور به واردات این محصول پرداخته اند و با اعطا نمایندگی به فروشگاه های فعال کمک شایانی را به اقتصاد این حوزه کرده اند که باعث جلوگیری از بیرون رفتن ارز از کشور شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما