تولید کننده رنگ پودری قرمز در تهران

رنگ پودری قرمز از نمونه رنگ هایی می باشد که امروزه در صنایع متعدد مورد استفاده قرار می گیرد. در کشورمان این محصول با کیفیت بالایی تولید می گردد و به دیگر مناطق نیز ارسال می شود. این نوع رنگ را می توان از تولید کننده رنگ پودری قرمز در تهران نیز تهیه کرد.تولید کننده رنگ پودری قرمز در تهران

موارد استفاده از رنگ پودری قرمز

موارد استفاده از رنگ پودری قرمز

پوشش پودر در دهه ۱۹۴۰ توسعه یافت، جایی که ترکیبات آلی فرار یا پلیمر ها که به آن ها ماکرومولکول نیز می گویند به شکل پودری روی پایه فلزی پاشیده شدند. ذرات پودر به دلیل فرآیندی به نام جذب الکترواستاتیک به فلز می چسبند. 

امروزه از رنگ قرمز پودری و یا روکش پودری به عنوان یک پوشش محافظ یا تزئینی استفاده می شود که در کشاورزی، کاربرد های نظامی، قایقرانی و لوازم دریایی، الکترونیک و البته صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

این یکی از مقرون به صرفه ترین روش های پوشش فلز بی رنگ است، زیرا نسبتاً ارزان است. غالباً فرض می شود كه پوشش پودری فقط بر روی فلزات اعمال می شود، اما می توان از آن در پلاستیک و فایبر برد با چگالی متوسط ​​MDF استفاده کرد.

چگونه از پوشش پودری در صنعت خودرو استفاده می شود؟

اولا برای محافظت استفاده می شود. برخی از وسایل نقلیه خارج از جاده، از پوشش پودری برای محافظت از شاسی های فلزی یا قفس های رول استفاده می کنند.

مقاومت در برابر آلاینده ها را افزایش می دهد. هنگامی که قطعات خودرو از طریق این روش پوشش داده می شوند در اثر قرار گرفتن در معرض رطوبت، مواد شیمیایی، نور ماورای بنفش و ضربه بسیار مقاوم تر می شوند.

این واقعیت که اینگونه رنگ می تواند بر روی سطوح فلزی و بدون پلی اورتان پاشیده شود نه تنها آن را به گزینه ای سازگار با محیط زیست برای رنگ های مایع سنتی و محافظت از روکش شفاف تبدیل می کند، بلکه استحکام بیشتری نیز به آن می بخشد.

قیمت رنگ پودری قرمز در بازار تهران

قیمت رنگ پودری قرمز در بازار تهران قیمت رنگ پودری در بازار تهران بسته به انواع این محصول و کیفیت و حجم آن متفاوت می باشد. در واقع رونق بازار رنگ پودری بستگی به استاندارد های رنگ های پودری ارائه شده در آن دارد. در کشورمان این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است که در موارد مختلف مورد استفاده های زیاد قرار می گیرد.

مصرف کنندگان برای خرید این محصول کافیست به یکی از سایت های معتبر فروشنده ی این محصولات در اینترنت مراجعه کنند و رنگ مورد نظر خود را در کمترین زمان سفارش داده و تحویل بگیرند. هزینه ی تمام شده در این روش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما