تولید کننده رنگ پودری صورتی صدفی

رنگ های پودری برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا استفاده و از ان پس به دلیل عدم وجود حلال، آلودگی کم و پایداری و ماندگاری بالا در صنعت امروز مورد استفاده قرار گرفت و با اختصاص ۱۵ درصد از بازار مصرف به خود و رقابت با رنگ های سنتی مایع، استفاده از آن در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به عنوان مثال رنگ پودری صورتی به دلیل تقاضا و علاقمندی خانم ها و دختران بیشترین فروش را نسبت به سایر رنگ ها دارد. 

تولید کننده رنگ پودری صورتی صدفی

موارد کاربرد رنگ پودری صورتی صدفی

موارد کاربرد رنگ پودری صورتی صدفی امروزه رنگ پودری جایگزین رنگ مایع شده است چرا که مقررات زیست محیطی در مورد آلودگی و دفع مواد زائد فاضلاب وضع شده است. رنگ کاری با رنگ مایع نیازمند حلال است که این مشکل بزرگی است، چرا که هنگام استفاده از حلال برای کنترل ترکیبات آلی فرار به سیستم های تهویه، تصفیه و بازیافت نیاز است. از مزیت های رنگ پودری نسبت به رنگ مایع میتوان موارد زیر را نام برد: حذف کامل حلال ها و در نتیجه حفاظت از محیط زیست، قابلیت استفاده از تقریبا نود و نه درصد پودر، قابلیت رفع اشتباهات، عدم آسیب به سلامت افرادی که با آن کار می کنند، تسریع تولید، عدم مخاطرات آتش سوزی، پوشش دهی عالی با یکبار پاشش و …

رنگ پودری صورتی صدفی را میتوان با بیشتر محلول های الکلی، روغنی و رزینی ترکیب کرد. این رنگ حلالیت بالا در رزین دارد و بعد از استفاده حالت صدفی براقی ایجاد میکند. کاربرد این محصول با ایجاد رزین رنگی در غلظت های متفاوت تولید رنگ های خمیری، روغنی، گواش، جوهری و انواع رنگ های دیگر است‌.

خرید بهترین رنگ پودری صورتی ارزان

خرید بهترین رنگ پودری صورتی ارزان بهترین رنگ پودری رنگی است که در برابر خراش و آسیب مقاوم باشد، هدر رفت رنگ نداشته باشد، پودرهای پاشیده شده قابلیت بازیافت داشته باشند، رسوب نداشته باشد، فاقد حلال باشد و با محیط زیست سازگاری کامل داشته باشد.

برای خرید رنگ پودری باید موارد زیر را در نظر گرفت: قدرت چسبندگی زیاد به سطوح، ایجاد سطح صاف و براق پس از استفاده، مقاومت در برابر خوردگی ، خراش و پوسته شدن. مقاومت در برابر حرارت و مقاومت زیاد در برابر مواد شیمیایی، نمونه برگشتی کمتر از آن شرکت سازنده، مقرون به صرفه بودن و سهولت در استفاده و ….

شرکت های سازنده مختلفی وجود دارند که با به روزترین  تجهیزات و نیروی کار متخصص رنگ پودری صدفی ارزان تولید و عرضه می کنند. برای خرید رنگ پودری صورتی صدفی با کیفیتی درخور توجه و قیمتی ارزان نسبت به نمونه های مشابه باید به مراجع و سایت های مرتبط رجوع کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما