تولید کننده رنگ پلی اورتان کرج ارزان قیمت

رنگ پلی اورتان کرج از جمله مهمترین رنگ هایی می باشد که در ایران تولید می شود و دارای کیفیت فوق العاده ای است، در تولید این رنگ ها سعی شده است که از بهترین مواد اولیه استفاده شود تا در نهایت بتوانیم محصولی را داشته باشیم که به خوبی نیاز خریدار را تأمین کند؛ رنگ های پلی اورتان یکی از انواع رنگ های پرکاربردی می باشند که روزانه در حجم زیادی به فروش می روند، از این رو می توانیم انواع این رنگ ها را در رده های کیفی مختلف در ایران بیابیم.

تولید کننده رنگ پلی اورتان کرج ارزان قیمت

آشنایی کامل با رنگ پلی اورتان براق

آشنایی کامل با رنگ پلی اورتان براق قبل از اینکه در مورد انواع براق رنگ های پلی اورتان بحث کنیم، ابتدا بهتر است به بیان ویژگی های رنگ های پلی اورتان بپردازیم تا در مورد این رنگ ها بیشتر بدانید، از این رو اکنون به برخی از نکات مهم در مورد رنگ پلی اورتان براق اشاره می کنیم:

  • رنگ های پلی اورتان دارای مقاومتی فوق العاده بالا می باشند، تا حدی که در بین انواع رنگ ها معروف می باشند، این رنگ ها می توانند در محیط های باز در مقابل نور خورشید و باران های اسیدی و … سالم باقی بمانند بدون آنکه بافتشان تغییر کند.
  • این رنگ ها به نسبت دیگر رنگ ها در زمان کمتری خشک می شوند و نیاز به انتظار طولانی برای خشک شدن رنگ ها نیست.
  • این نمونه ها به خوبی بر روی سطوح مختلف می نشینند و از این رو بافت خوبی بر روی سطوح دارند.
  • در محیط هایی همچون کارخانه ها که ممکن است سطوح در معرض مواد شیمیایی مختلفی باشند، می توانیم از این رنگ ها استفاده کنیم و از این بابت مطمئن باشیم که این رنگ ها می توانند تا سالیان سال به خوبی باقی بمانند.
  • این رنگ ها دارای تاریخ انقضای بالایی هستند و از این رو شرایط نگهداری آنان چندان دشوار نیست.

و اما این محصولات در سه نوع براق، نیمه براق و مات عرضه می شوند که از لحاظ ماهیتی با هم فرقی ندارند، تنها رنگ های براق درخشندگی خاصی دارند ولی رنگ های مات فاقد درخشندگی و قابلیت انعکاس نور هستند.

قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان کرج

قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان کرج قیمت رنگ پلی اورتان بسته به موارد مختلفی تعیین می شود و معمولاً قیمت نهایی این نمونه ها بسته به حجم آنها و کیفیت آنها تعیین می شود؛ زیرا این رنگ ها در رده های کیفی متعددی هستند به این علت که برای تولید آنها ممکن است تولیدکنندگان از متریال های مختلفی بهره ببرند  و در نتیجه انواع رنگ های پلی اورتان را با کیفیت های گوناگون عرضه کنند.
این رنگ ها در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند که این بسته بندی ها بر اساس حجم های یک کیلویی، دو کیلویی، پنج کیلویی، ده کیلویی و … تولید می شوند.
زیرا حجم هایی که در بالا ذکر کردیم از مهمترین رده های حجمی هستند که فروش آنها نیز فوق العاده بالا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما