تولید کننده رنگ اپوکسی ترافیکی سرد

رنگ اپوکسی ترافیکی، نوعی رنگ است که برای خط کشی های جاده ها، خیابان ها، پیاده رو ها، بزرگراه ها و… به کار می رود.

ساختار رنگ مذکور، به نحوی است که قابلیت هر نوع شرایط اقلیمی و آب و هوایی را دارد و در معرض بارش یا تابش مستقیم آفتاب، دچار مشکل نمی شود. 

عبور و مرور های مکرر و دائمی، آسیبی به آن نمی زند. زیرا این رنگ از مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش برخوردار می باشد.

رنگ اپوکسی ترافیکی، که در واقع رنگ صنعتی به شمار می رود، دارای رزین‌های آکریلیک ترموپلاست بوده و البته آلکید-کلرو کائوچو نیز در آن به کار برده می شود.

برای آشنایی با تولید کننده رنگ اپوکسی ترافیکی سرد و قیمت خرید این محصول، با این مطلب همراه شوید. 

تولید کننده رنگ اپوکسی ترافیکی سرد

آشنایی با انواع رنگ اپوکسی ترافیکی

آشنایی با انواع رنگ اپوکسی ترافیکی رنگ اپوکسی ترافیکی که معمولا با علائم افقی هم شناخته می شوند، دارای سه گروه اصلی می باشد. هر یک از این رنگ ها دارای ویژگی ها و کاربرد های مختص به خود هستند. این سه گروه شامل رنگ های ترافیکی سرد، رنگ های ترافیکی گرم و رنگ های ترافیکی چند جزئی می باشند. 

نوع اول این رنگ ها یعنی ترافیکی سرد، در ترسیم خطوط کوتاه تر هم در سطح خیابان های شهری و هم در جاده ها استفاده می شوند. این گروه، دارای چندین زیر مجموعه شامل رنگ های ترافیکی با رزین های کائوچو و کلر، آکریلیک دو جزئی، پلی یورتان دو جزئی، اپوکسی دو جزئی و رزین‌های اکریلیک ترموپالستیک می باشد. 

اما گروه دوم که به رنگ های ترافیکی گرم معروف هستند، در مواردی مانند اتوبان ها و بزرگراه ها که میزان رفت و آمد زیاد بوده، به کار می روند. از مهمترین ویژگی های آنها باید به سرعت بالا در خشک شدن اشاره کرد. در واقع همین ویژگی، اختلاف رنگ های سرد و گرم می باشد. 

رنگ های گرم ترافیکی را با روش های مختلفی از جمله اکستروژن، اسپری و اسکرید پیاده سازی می کنند. معمولا ضخامت های پانصد تا شش هزار میکرون برای این منظور، اعمال می گردد. رنگ های گرم نیز چندین نوع شامل هیدروکربنی، آلکیدی و اگوکسی گرم هستند. 

رنگ های ترافیکی چند جزئی، چسبندگی فوق العاده ای دارند و اصولا در خط کشی عابر پیاده به کار برده می شوند. 

خرید رنگ اپوکسی ترافیکی سرد ارزان قیمت

خرید رنگ اپوکسی ترافیکی سرد ارزان قیمت برای خرید رنگ اپوکسی ترافیکی سرد ارزان قیمت، می توان از این سایت کمک گرفت. طیف متنوعی از این رنگ ها به صورت عمده و با قیمتی مناسب در سراسر کشور عرضه می گردد. 

قیمت های ارزان و مقرون به صرفه، نتیجه حذف واسطه های فروش می باشد. البته قیمت رنگ اپوکسی، به نوع و کیفیت آن، کارخانه تولید کننده، نوع بسته بندی و میزان تقاضا برای خرید آن بستگی دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما