تولیدکنندگان انواع رنگ اپوکسی ترنسپرنت

رنگ اپوکسی ترنسپرنت به صورت دو جزئی از ترکیب رزین اپوکسی و پلی آمید تهیه می ‌شود. این رنگ در راستای ترکیب متفاوتی که نسبت به دیگر رنگ ‌ها دارد، مقاومت بسیار بالایی را به خود اختصاص می ‌دهد و به عنوان عایق حفاظتی برای پوشش دهی نهایی تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز عرضه کننده رنگ اپوکسی صنعتی این محصولات را در رنج های قیمتی متفاوت ارائه می دهند.

رنگ اپوکسی، به دلیل فواید و خاصیت های بی شماری که دارد، برای کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ، با پیشرفته ترین استاندارد های روز دنیا و طبق دانش فنی مهندسین، تولید می گردد. شرکت تولید رنگ اپوکسی شهرکرد، همواره سعی بر آن دارد که محصول با کیفیت عالی و کارایی مناسب تولید و به طور عمده در بازار عرضه کند. سطح کیفی و مرغوبیت عالی، از معیار های مهم تولید است.

تولیدکنندگان انواع رنگ اپوکسی ترنسپرنت

رنگ اپوکسی چه قدر ماندگاری دارد؟

رنگ اپوکسی چه قدر ماندگاری دارد؟ رنگ اپوکسی ارزان به عنوان یک ترکیب دو جزئی برای پوشش دهی تجهیزات فلزی و غیر فلزی مورد توجه صنعت رنگ و پوشش قرار می گیرد.

رنگ اپوکسی صنعتی دارای انواع مختلفی است که از جنبه‌ های متفاوت تقسیم بندی می شوند. اگر به تقسیم بندی انواع رنگ اپوکسی صنعتی بپردازیم می توانیم این محصول را در نمونه ‌های بسیار متنوع معرفی نماییم.

در ادامه مطلب به معرفی انواع رنگ اپوکسی صنعتی می ‌پردازیم:

  1. رنگ اپوکسی ضد حریق
  2. رنگ اپوکسی براق
  3. رنگ اپوکسی ضد زنگ
  4. رنگ اپوکسی ضد اسید
  5. رنگ اپوکسی ضد خوردگی
  6. رنگ اپوکسی هوا خشک
  7. رنگ اپوکسی سنگ
  8. رنگ اپوکسی شیشه
  9. رنگ اپوکسی حرارتی
  10. رنگ اپوکسی ترافیکی و ده ها نمونه دیگر

هر یک از این نوع رنگ های اپوکسی می توانند در محیط های مختلف مورد توجه قرار گیرند.

جالب است بدانید در بین تمامی رنگ های اپوکسی یک سری مشخصات و ویژگی ‌های مشابه و یکسان وجود دارد که آنها را از دیگر رنگ های صنعتی متمایز ساخته است. از مهم ترین ویژگی های رنگ اپوکسی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع رنگ اپوکسی دارای دوام و عمر طولانی هستند.
  • چسبندگی بسیار مناسب دارند.
  • در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی به نمایش می‌ گذارند.
  • این نوع رنگ ها غیر سمی هستند و در محیط های بهداشتی نیز قابل استفاده می باشند.

فروش رنگ محافظتی اپوکسی در حال حاضر به خاطر کاربرد موثر و فراوانی که دارد به صورت عمده و با تناژ بالا انجام می شود و رونق زیادی گرفته است. فروش این محصول به صورت عمده برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد و به آنان کمک می کند تا در قبال تهیه محصول بیشتر هزینه های کمتری را بپردازند. فروش های عمده به صورت مستقیم و آنلاین هم صورت می گیرند که این دو روش مزیت های فراوانی را به همراه دارند. با فروش مستقیم این محصول می توان واسطه هایی که قصد دارند نرخ ها را بالا ببرند را از میان برداشت و محصول را با نرخ نهایی تولید کننده خریداری نمود. البته ناگفته نماند که با فروش آنلاین هم می توان از پرداخت برخی هزینه های گزاف رفت و آمد معاف شد، هم می توان نمونه ها را از نظر کیفی، قیمت و برند با یکدیگر مقایسه کرد و هم می توان سفارش خود را درب محل تحویل گرفت.

آشنایی بیشتر با رنگ اپوکسی ترنسپرنت

یکی از انواع رنگ اپوکسی کفپوش، رنگ اپوکسی پودری صدفی است، که از رنگ دانه های براق در ساخت آن استفاده می شود. وجود این نمونه رنگ دانه ها، موجب می شود که طرحی متالیک و زیبا ایجاد شود. رنگ متالیک وقتی با رزین اپوکسی ترکیب می شود، زیبایی منحصر بفردی را ایجاد می کند و به همین دلیل، بیشتر برای طرح های ابر و باد به کار می رود. برای تولید این نمونه از رنگ، هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید با اضافه نمودن رزین اپوکسی به رنگ پودری صدفی به میزان دلخواه، رنگ موردنظر را ایجاد نمود. از انواع دیگر رنگ اپوکسی، می توان به نمونه اپوکسی شبرنگ آن اشاره کرد، که به اسم فلورسنت نیز شناخته می شود.

یکی از قابلیت های مهم این رنگ، این است که نور را به شکل عالی و فوق العاده ای بازتاب می دهد و در صورت خاموش شدن منبع نور، کارایی خود را از دست می دهد. رنگ اپوکسی شبرنگ، با توجه به خصوصیتی که دارد، برای کارایی های متفاوتی به کار می رود. رنگ شب تاب اپوکسی، بسیار محبوب است و توانسته است در مدتی کوتاه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. این موضوع، بخاطر آن است که در تاریکی مطلق، درخشندگی و شفافیت منحصر بفردی دارد. درخشش رنگ شب تاب، به میزان رزین اپوکسی به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. هر چه رزین استفاده بیشتر باشد، میزان درخشش آن در تاریکی بیشتر خواهد بود و با جذب نور در روز، در هنگام تاریکی بازتاب فوق العاده ای خواهد داشت. از نظر قیمتی هم در مقایسه با نمونه های دیگر، گران تر است.

رنگ اپوکسی روی فلز یکی از رنگ ‌های با مقاومت بالا در برابر گرما، رطوبت، مواد شیمیایی و مکانیکی می باشد و به عنوان رنگی با کیفیت با طول عمر بالا شناخته شده است و توسط فروشندگان زیادی به فروش می ‌رسد، فروشندگان رنگ اپوکسی شیراز با فروش این رنگ در اوزان مختلف و با تنوع رنگی بالا، آن را به‌ صورت گسترده در اختیار مصرف ‌کنندگان این نمونه رنگ قرار می ‌دهند.

موارد مؤثر بر کیفیت رنگ اپوکسی

موارد مؤثر بر کیفیت رنگ اپوکسی یکی از موارد مهمی که در زمان تولید رنگ اپوکسی بدان توجه ویژه ‌ای شده است، مقاومت این رنگ در برابر حرارت می ‌باشد، از این‌رو بسیاری از مصرف ‌کنندگان این رنگ نیز با در نظر گرفتن این ویژگی از آن برای مکان ‌های مختلفی استفاده می ‌کنند. مقاومت رنگ اپوکسی در برابر حرارت به ‌عنوان یکی از ویژگی ها و مشخصات خاص این رنگ محسوب می‌ شود، که دارا بودن مقاومت حرارتی بالا در دما های مختلف، سبب شده است از آن در صنایع مختلف از جمله صنایع ریخته ‌گری، فولاد و مکان‌ هایی که با حرارت زیاد مواجه هستند استفاده گردد.

مقاومت حرارتی رنگ اپوکسی متغیر می باشد و بسیاری از آنها با دارا بودن مقاومت‌ های مختلف می ‌توانند تا دمای 150 درجه و برخی نیز در گرمای شدید 600 درجه ای مقاومت بالایی از خود نشان داده اند، که علت مقاومت حرارتی بالای این نوع رنگ ‌ها به خاطر وجود کوارتز در فرمولاسیون آنها می‌ باشد. مقاومت حرارتی این رنگ سبب شده‌ است تا اپوکسی در برابر شوک ‌های الکتریکی، لرزش های طولانی، گرما های شدید و غیره مقاومت زیادی از خود نشان دهد. برخی از این نوع رنگ ‌ها با دارا بودن فیبر کربن دار در ساختار انعطاف‌ پذیر خود قابلیت تحمل دما تا 1500 درجه سانتی‌گراد را نیز دارا می باشند.

نکاتی درباره استفاده از رنگ اپوکسی برای کف

رنگ های اپوکسی چکشی همان گونه که گفتیم در دو نمونه مایع و پودری تولید می شوند که هر یک به نوبه خود دارای ویژگی هایی هستند. از ویژگی های رنگ اپوکسی مایع می توان به چسبندگی بالا، پوشش دهی عالی، طراحی بی نظیر و مقاومت بالا اشاره کرد، دلیل اصلی مقاوم بودن این رنگ به خاطر این است که پس از رنگ کردن اجسام فلزی آنها را درون کوره قرار داده و حرارت می دهند این امر به افزایش طول عمر آنها کمک شایانی می کند. نحوه رنگ آمیزی اجسام فلزی با این رنگ باعث شده تا در ظاهر به شکل چکش خواری باشند. رنگ های پودری پس از حل شدن با حلال خود و رنگ آمیزی لوازم فلزی نیز حرارت داده می شود تا ثابت بماند، این دو نمونه رنگ به مرور زمان کمرنگ نمی شوند، پوسیده نمی شوند، با یکدیگر ترکیب نمی شوند، از این رو محبوبیت زیادی را در صنایع مختلف به دست آورده اند.

در رابطه با مشخصات رنگ های اپوکسی دیوار باید بیان کرد که این محصولات دارای ویژگی گرما سخت هستند. این محصولات دارای طیف گسترده ای از رنگ ها می باشند که می تواند برای مصرف کننده ها خوشایند باشد.

برخی از این رنگ ها قابلیت ضد خوردگی دارند. برخی دیگر هستند که با نام اپوکسی میانی شناخته می شوند. به طور کلی اگر بخواهیم دسته بندی کلی از این رنگ ها داشته باشیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رنگ های اپوکسی پلی آمید
  • رنگ های اپوکسی پلی آمین
  • رنگ های اپوکسی فنولیک
  • رنگ های کولتار اپوکسی
  • رنگ های اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی

برای خرید و اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصولات می توانید با بخش مشاوره و فروش این مجموعه در ارتباط باشید. رنگ اپوکسی یکی از محصولات مناسب برای افرادی است که مایل هستند سطوح حیاط منزل و … دارای درخشش بیشتری باشند.

مشاورین این مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتری های سراسر کشور هستند و می توان برای اطلاعات در مورد این محصولات از طریق راه های مختلفی ارتباطی با این کارشناس ها در ارتباط بود.

مراکز عرضه رنگ اپوکسی ترنسپرنت

مراکز عرضه رنگ اپوکسی ترنسپرنت رنگ اپوکسی شفاف یک محلول بی رنگ است که در صنعت های گوناگون کارایی بسیاری دارند و از این رو بسیار حائز اهمیت هستند. این رنگ ها از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند که منجر شده است برای پوشش دهی بسیاری از سطوح کارایی داشته باشند. این مرکز یکی از برترین ارائه کننده های رنگ اپوکسی شفاف است که همیشه معتبرترین برند ها را عرضه میکند و خریداران به طور غیر حضوری هم امکان تهیه آنها را دارند.

رنگ اپوکسی شفاف گونه ای از رنگ های مرغوب امروزی است که در حقیقت نوعی ماده بی رنگ است که به منظور استحکام سازی و براق کردن سطوح مورد استفاده قرار میگیرد؛ از این رو کارایی بسیاری دارد.

این محصول به صورت یک فیلم نازک بر روی سطح اجرا و ضخامت های حدود چند میلیمتر برای آنها در نظر گرفته میشود.

از جمله بارزترین مشخصات رنگ اپوکسی شفاف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول اجرای آسانی دارد و برای بسیاری از سطوح کارایی دارد.
  • بعد از اجرا بسیار سخت است.
  • ایجاد براقیت بالایی میکند.
  • غلظت و ویسکوزیته بالایی دارد.
  • مدت زمان لازم برای اجرا و سخت شدن آن بسیار اندک است.

بنابراین رنگ اپوکسی شفاف جزو رنگ های مرغوب محسوب میشود که ویژگی هایش منحصر به فرد است و سبب شده برای صنایع مختلف ضرورت بالایی داشته باشند.

قیمت انواع رنگ اپوکسی ترنسپرنت

تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف رنگ اپوکسی فعالیت دارند که یکی از آنها در شهر شیراز واقع می‌ باشد و محصولات خود را تحت عنوان رنگ اپوکسی شیراز عرضه می کنند. عرضه کننده رنگ اپوکسی شیراز با شناخت کامل ویژگی ‌های این نمونه رنگ و با داشتن اطلاعات کامل در خصوص مشخصات و کیفیت آن، رنگ نامبرده را در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد. این واحد عرضه‌ کننده با ایجاد این سایت اینترنتی توانسته است در امر خرید به متقاضیانی که امکان مراجعه حضوری به مرکز فروش این رنگ را ندارند کمک زیادی نماید تا این افراد بتوانند از طریق این سایت سفارشات خود را عرضه کرده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایند.

همانطور که در جریان هستید رنگ اپوکسی دو جزئی در صنایعی مانند کفپوش های سه بعدی و تزئینی کارایی بسیاری دارند؛ بنابراین سالانه حجم زیادی از این محصول تولید و وارد چرخه مصرف میشود. در این مرکز هم برند های معتبری عرضه میشوند که جزو بهترین ها هستند که در تولید آنها بسیار دقت شده است و تمامی استانداردها و ویژگی های لازم برای یک رنگ اپوکسی خوب را دارند. برای سفارش و خرید این رنگها راه های ارتباطی مختلفی برای خریداران از اقصی نقاط ایران وجود دارد تا به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند نیاز های خود را به ثبت برسانند و در کوتاهترین مدت ممکن تحویل بگیرند.

سفارش های عمده نیز در این مکان پذیرفته و در موعد مقرر تحویل داده میشود. قیمت خرید رنگ اپوکسی شفاف در اینجا بسیار مناسب و به صرفه است به طوری که در مقایسه با کیفیت خوبی که این محصول دارد ناچیز است و با توجه به هزینه های تولید آنها و بسته بندی و انتقال این محصولات به مراکز تعیین میشود که در کل رقم آن اقتصادی است و خریداران امکان خرید آنها را با قیمت واقعی خواهند داشت.

خرید آسان رنگ اپوکسی ترنسپرنت

خرید آسان رنگ اپوکسی ترنسپرنت رنگ اپوکسی صنعتی در صنعت رنگ و پوشش دهی تجهیزات مختلف تحولات بسیار زیادی ایجاد نموده است و در راستای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که برای این رنگ در نظر گرفته شده است، برند های زیادی به تولید و طراحی آن پرداختند و توانستند آن را در فام های متفاوت به مشتریان معرفی نمایند.

برای خرید رنگ صنعتی اپوکسی توسط برند های معتبر و شناخته شده روش های متفاوتی در نظر گرفته شده است که بهترین روش و آسان ترین روش در این زمینه استفاده از سبک خرید اینترنتی است.

امروزه سایت های وجود دارند که به عنوان ارائه دهنده عمده انواع این کالا به فعالیت مشغول می باشند و می توانند نسبت به توزیع رنگ صنعتی اپوکسی به کمک متخصصین و افراد کارشناس بپردازند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ارائه کننده رنگ اپوکسی شهرکرد، بهترین محصول را با کیفیت بالا و مرغوبیت ترکیبات به کار رفته در ساخت و همچنین، تایید شده توسط سازمان های بهداشتی، در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. فاکتور هایی که بر قیمت این محصول تاثیر دارد، می توان به کیفیت، محل اجرای پروژه، میزان رنگ مورد استفاده و تولید کننده رنگ اشاره کرد. خرید بدون نیاز به واسطه و به صورت مستقیم، صرفه اقتصادی بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما