ارائه بهترین رنگ ضد زنگ اپوکسی

تولیدکننده انواع رنگ ضد زنگ اپوکسی را در برندهای مختلف و در رنگ های متنوع با قیمت های متفاوت به بازار توزیع می نماید. رنگ اپوکسی یکی از رنگ های براق و با کیفیت می باشد که در بهترین قیمت ها به فروش می رود. شرکت های تولیدی صنایع شیمیایی و رنگسازی، انواع مختلف رنگ ها را از جمله؛ رنگ اپوکسی مشکی براق که یکی از رنگ های پرمصرف می باشد را به صورت گسترده راهی بازار می کند.

ارائه بهترین رنگ ضد زنگ اپوکسی

نکاتی در خصوص خرید رنگ اپوکسی

نکاتی در خصوص خرید رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی فلزات یکی از جدیدترین انواع پوشش‌ها به حساب می‌آید که بر پایه رزین اپوکسی تولید شده است. این رنگ‌ها در برابر یکسری عوامل طبیعی مثل محیط‌های اسیدی و قلیایی مقاومت خوبی دارند و در کنار آن جذابیت و تنوعشان هم باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد. شرکت تولید رنگ اپوکسی ایرانی یکی از برترین تولید کنندگان این محصولات به حساب می‌آید و با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته گام‌های بلندی در زمینه عرضه این محصولات در داخل و خارج از کشور بردارد.

انواع رنگ اپوکسی روی فلز به بازار عرضه می شود که از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و از مزایای این رنگ ها می توان به مقاومت بالا و پوشش خوب اشاره نمود و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

رنگهای اپوکسی براق بیشتر برای کف پارکینک ها، کف باشگاه ها، کف ورزشگاه ها و … اجرای می شود.
به دلیل کیفیت مرغوب این رنگ را به راحتی می توان شستشو کامل داد و لکه ها و کثیفی را پاک سازی نمود و رنگ آمیزی آن با زیرسازی مفید سطحی یکنواخت و چشم نواز دارد و فضا را بزرگتر و جذاب نشان میدهد.

اجرای رنگ اپوکسی برای پوشش دهی و رنگ آمیزی کف فضاهای مختلف از جمله کف اتاق خواب، کف حیاط مدرسه و … استفاده کرد و پوشش اپوکسی از لحاظ فنی رنگ نمی باشد اما قابلیت رنگ آمیزی را دارد و مانند رنگ های معمولی عمل می کند اما مقاومت این رنگ اپوکسی ضد خوردگی در برابر لکه های شیمیایی روی کف مانند بنزین، روغن و … بالا می باشد.

فروش انواع رنگ های اپوکسی با کیفیت و درجه یک در برندهای مختلف به روش های مختلف به بازار عرضه می شود و قیمت فروش آن نیز بستگی به کیفیت و برند تولیدی نیز دارد.

مشخصات رنگ اپوکسی ضد زنگ

امروزه، انواع مختلفی از رنگ اپوکسی لوله فولادی در بازار یافت می شود، که هر کدام از این رنگ ها، مزایا و خصوصیت های مخصوص به خود را دارا می باشند. یکی از این رنگ ها، رنگ اپوکسی است که برای کاربرد ها و کارایی های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجع خرید رنگ اپوکسی ایرانی، همواره تلاش می کند که رنگ را با سطح کیفی عالی و مرغوبیت ترکیبات مورد استفاده در ساخت این محصول، عرضه کند.

همانطور که ذکر شد رنگ اپوکسی یکی از جدیدترین پوشش‌های ساختمانی و صنعتی است. این دسته از رنگ‌ها ب دلیل خصوصیات ویژه‌ای که دارند در سراسر دنیا میزان استفاده بالایی دارند.

از جمله مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این دسته از محصولات صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین خصوصیات این مواد، مقاومت رنگ اپوکسی در برابر آب است.‌ این پوشش‌ها؛ بعد از اینکه خشک شود طوری خود را بر روی کف یا محیطی که رنگ آمیزی شده می‌گیرد که امکان نشت آب و هیچ گونه مواد شیمیایی دیگر از روی رنگ وجود ندارد و در هنگام سخت شدن ساختاری به خود می‌گیرند که اجازه جذب شدن هیچگونه ماده اضافی را نمی‌دهد و لذا همین موضوع سبب شده است که رنگ اپوکسی نه تنها در برابر آب، که در برابر مواد قلیایی و حتی اسیدی هم مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.
  • علاوه بر مقاومت در برابر آب، رنگ‌های اپوکسی در برابر گرما و آتش هم تا حد بسیار قابل توجهی مقاوم هستند. تحقیقاتی که بر روی این دسته از پوشش‌ها صورت گرفته نشان می‌دهد که دمای شعله ور شدن این رنگ‌ها به نسبت بالا بوده و چیزی در حدود ۲۰۰ درجه سانتی گراد می‌باشد.
  • یکی دیگر از مزایای مهم رنگ اپوکسی، مقاومت در برابر فشار و ضربه است. به عبارت دیگر اگر یک جسمی بر روی سطحی که توسط این مواد پوشانده شده برخورد کند رنگ ترک برنخواهد داشت و نخواهد شکست.
  • از نظر تنوع رنگی هم پوشش‌های اپوکسی شامل طیف بسیار وسیعی می‌شوند.

بهترین انواع رنگ اپوکسی برای لوله فولادی

بهترین انواع رنگ اپوکسی برای لوله فولادی

یکی از ویژگی های رنگ اپوکسی قیمت مناسب، می توان به مقاومت بالای در برابر ضربه اشاره نمود. از آنجایی که این رنگ برای مکان های پر رفت و آمد، مانند پیاده روها و فضاهای اداری به کار برده می شود، در مقابل ضربات پا از دوام خوبی برخوردار است. همچنین، ضد سایش است و انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر عوامل مختلف، دچار آسیب و خرابی نمی شود. استحکام مکانیکی آن نیز قابل توجه است.

از دیگر خصوصیات مهم این رنگ، این است که مقاومت خوبی در آب و هوای مختلف دارد و دچار پوسیدگی نمی گردد. رنگ اپوکسی ضد زنگ ، قابلیت اجرا بر روی سطوح گوناگون را دارد و از چسبندگی مناسبی بهره می برد. با حجم کمی از این رنگ، می توان متراژ بالایی از سطوح را مورد پوشش قرار داد. از طرفی، ضد آب است و رطوبت در آن نفوذ نمی کند. عملیات اجرای این رنگ در مدت زمان کمی انجام و سريعاً خشک می شود. همچنین، تراکم و سختی قابل توجهی دارد.

این محصول، با استفاده از تینر مورد تایید سازمان و متخصصان رقیق می شود. از این رو، بوی نامطبوعی ایجاد نکرده و از نظر زیست محیطی، سازگاری مناسبی با محیط زیست دارد. برای سلامتی انسان، هیچ ضرر و خطری را به وجود نمی آورد. این رنگ، دارای تنوع زیادی در رنگ است و دست افراد با سلایق مختلف را برای انتخاب باز گذاشته است. مواد اولیه به کار رفته در ساخت رنگ ضد زنگ، از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره می برند و همین موضوع، باعث افزایش کارایی بالای آن شده است. همچنین، با استفاده از این رنگ، می توان آب بندی های لازم را انجام داد.

از انواع رنگ اپوکسی چه می دانید؟

عرضه رنگ اپوکسی ضد اکسایش با بهترین کیفیت به صورت عمده توسط فروشندگان از مراکز فروش به روش های مختلف حضوری و غیرحضوری انجام می شود.

فروشندگان برتر نیز انواع مختلف رنگ اپوکسی گلس فلیک را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برندهای مختلف با قیمت های متفاوت به مصرف کنندگان عرضه می نمایند

شرکت های صنایع شیمیایی و رنگسازی با ارائه بهترین خدمات لازم برای مشتریان خود این محصولات را با بهترین قیمت ها به روش حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانند.

این رنگ ها بیشتر برای استفاده در زمینه رنگ کردن کف منزل، حیاط، پارکینگ و … مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

اگر قصد سفارش آنلاین اجرای رنگ اپوکسی براق برای پوشش دهی کف منزل و ساختمان و … به صورت عمده با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق این سایت با کمک مشاوران فروش اقدام به خرید نماید.

رنگ اپوکسی طوسی یکی از پرفروش ترین رنگ های اپوکسی موجود در بازار است. این محصول دارای کاربردهای گسترده ای بوده و از آن در جهت رنگ آمیزی دیوار، سطح مختلف، راه پله، سقف و… استفاده می شود. این نوع رنگ در برابر خراش های مختلف و همچنین آب از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. طریقه مصرف رنگ اپوکسی طوسی عبارتند از:

  • آماده کردن سطح مورد نظر

در ابتدا باید سطحی که خواستار رنگ آمیزی آن هستید را به صورت کامل با استفاده از دستمال مرطوب و یا دستمال آغشته به صابون خشک نمایید. حتما لازم است بعد از کشیدن دستمال سطح مورد نظر را با استفاده از دستمالی دیگر خشک نمایید. خشک بودن سطح بسیار حائز اهمیت بوده و در صورتی که سطح مورد نظر دارای کوچکترین رطوبتی باشد بر کیفیت نهایی رنگ آمیزی تاثیر فوق العاده ای می گذارد.

  • رنگ آمیزی

پس از آماده شدن سطح، ابتدا قوطی رنگ اپوکسی را به صورت کامل هم زده تا محتویات درون آن به صورت کامل مخلوط شود. پس از اینکه از مخلوط شدن آن مطمئن شده اید رنگ آمیزی سطح را با نهایت دقت و کیفیت انجام دهید.

  • خشک شدن

پس از اتمام رنگ آمیزی در جهت رنگ آمیزی مجدد ابتدا فرصت دهید که رنگ قبلی به صورت کامل خشک شود. برای خشک شدن کامل رنگ به زمانی معادل ۲۴ ساعت نیازمند می باشد.

  • اسپری روغن جلا

پس از اینکه رنگ آمیزی سطح مورد نظر به صورت کامل انجام شد از اسپری روغن جلا برای براق شدن سطح نهایی استفاده کنید. بهتر است بدانید انجام اینکار حتما لازم است بعد خشک شدن کامل رنگ انجام شود.

قیمت باورنکردنی رنگ ضد زنگ اپوکسی

قیمت باورنکردنی رنگ ضد زنگ اپوکسی رنگ‌های اپوکسی به دلیل کیفیت بسیار بالا، تنوع زیاد، براق بودن، مقاومت در برابر عوامل مختلفی مثل ضربه، مقاومت در برابر رطوبت بسیار زیاد، مواد اسیدی و بازی و همچنین نقطه شعله ور شدن به نسبت بالا و در حدود ۴۰۰ درجه فارنهایت یکی از بهترین انواع رنگ‌های به کار گرفته شده در موارد مختلف به حساب می‌آیند و خرید فروش این محصولات از رونق بالایی برخوردار است. یکی از روش‌های مناسب برای عرضه انواع رنگ صدفی اپوکسی عرضه اینترنتی است.

رنگ اپوکسی یکی از جدیدترین انواع پوشش‌ها به حساب می‌آید که بر پایه رزین اپوکسی تولید شده است. این رنگ‌ها در برابر یکسری عوامل طبیعی مثل محیط‌های اسیدی و قلیایی مقاومت خوبی دارند و در کنار آن جذابیت و تنوعشان هم باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد. شرکت تولید رنگ اپوکسی ایرانی یکی از برترین تولید کنندگان این محصولات به حساب می‌آید و با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته گام‌های بلندی در زمینه عرضه این محصولات در داخل و خارج از کشور بردارد.

مواد اولیه به کار رفته در تولید رنگ اپوکسی، شامل رزین، رنگدانه، حلال، پرکننده و مواد افزودنی است. موارد ذکر شده، وظیفه و نقش بسزایی را در محصول نهایی ایفا می کنند و نبود هر کدام در ساختار اصلی رنگ، بر روی کیفیت آن تاثیر می گذارد. یکی از مواد اولیه رنگ اپوکسی، رزین است که در مقایسه با مواد دیگر، نقش مهم تری را بر عهده دارد. رزین، عامل اصلی برای نگه داشتن رنگ دانه ها و چسبندگی به سطح است.

رنگ دانه هایی که در ساخت رنگ اپوکسی مورد استفاده قرار می گیرند، به دو نوع معدنی و شیمیایی دسته بندی می شوند. وظیفه اصلی و مهم رنگ دانه در رنگ اپوکسی، آماده کردن رنگ، کنترل میزان براق بودن و شفاف بودن و در صورت لزوم پنهان کردن آن است. از جمله این رنگ دانه ها، می توان به دی اکسید تیتانیوم برای طیف رنگ های سفید و اکسید کروم، برای طیف رنگ های سبز، اکسید آن برای رنگ زرد و قرمز اشاره کرد.

استفاده از پرکننده ها، قیمت نهایی رنگ را کاهش می دهد و به آن، خاصیت ضد اسیدی، جاذب رطوبت بودن یا نبودن و خمیری بودن می بخشد. برای ارتقا خواص رنگ اپوکسی، استفاده از مواد افزودنی مخصوص ضروری و لازم است. این مواد، ویژگی های مهم و فراوانی، مانند مقاومت در برابر کپک، دوام در مقابل خراش و خشک شدن سریع به میزان قابل توجهی بالا می برد. حلال از دیگر ترکیباتی است که به عنوان یک واسطه بین رنگدانه ها و رزین عمل می کند و عملکرد کلی را بالاتر می برد.

شرکت‌های فروش رنگ اپوکسی صدفی انواع مختلفی از این محصولات را به طرق مختلف به فروش می‌رسانند. یکی از روش‌های فروش رنگ صدفی، فروش اینترنتی است. این سایت یکی از عرضه کنندگان اینترنتی پوشش صدفی اپوکسی است. در صورتی که به دنبال خرید این محصولات هستید از طریق شماره تلفن‌های موجود در این سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و پس از مشورت با آن‌ها این کالا را سفارش دهید.

توزیع عمده رنگ ضد زنگ اپوکسی

امروزه، با توجه به توسعه صنعت رنگ سازی، انواع متنوعی از رنگ ها مختص مکان های مختلف، ساخته و طراحی می شود. هر کدام از این رنگ ها، خصوصیت ها و مزایای مخصوص به خود را دارند و برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه رنگ اپوکسی ضد زنگ، محصول را با سطح کیفی بالا و مرغوبیت ترکیبات به کار رفته در ساخت، با طیف وسیعی عرضه می کند. کیفیت بالا، از ملاک های مهم فروش است.

توزیع رنگ اپوکسی ایرانی، از راه های متفاوتی صورت می پذیرد. یکی از اهداف مهم توزیع کنندگان این محصول، کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب جهت دست یابی به سود بالا است. خرید رنگ اپوکسی به طور گسترده و مستقیم با نبود دلالان از عرضه کننده اصلی، موجب می شود که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شود و هزینه به مراتب کمتری را پرداخت کرد. از این رو، صرفه اقتصادی بالایی دارد.

تولید کننده رنگ اپوکسی ضد زنگ، همیشه تلاش می کند که محصول را با توجه به استاندارد های جهانی و طبق دستورالعمل های بهداشتی سازمان های کیفی و بهداشت، تولید و به طور عمده عرضه کند. تولید رنگ اپوکسی ضد زنگ، بر اساس عملکرد و کارایی بالا و تحت نظر متخصصین، توسط تولید کنندگان انجام می گیرد و با قیمت بهینه و مناسب در بازار توزیع می شود.

از نظر نوع و شکل ظاهری رنگ‌های صدفی اپوکسی به دو دسته اصلی رنگ‌های اپوکسی پودری صدفی و مایع صدفی تقسیم بندی می‌شوند.

در این بین رنگ‌های پودری یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین انواع پوشش‌های اپوکسی به حساب می‌آیند در آن ریزدانه‌های رنگی بسیار ریزی با یکسری شرایط و تکنولوژی خاص میکرونیزه شده و برای پوشش دهی استفاده می‌شوند.

عرضه کنندگان مستقیم رنگ ضد زنگ اپوکسی

عرضه کنندگان مستقیم رنگ ضد زنگ اپوکسی این دسته از رنگ‌های صدفی با نام پیگمنت هم شناخته می‌شوند. پیگمنت بسته به پارامترهای مختلف از نظر شکل ظاهری و افکت‌هایی که بر روی سطح می‌تواند ایجاد کند دارای انواع مختلفی است که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به پیگمنت صدفی مشکی، سفید، طلایی رنگ، اپوکسی سفید موج دار با طرحی شبیه به دریا و یا رودخانه، پیگمنت صدفی نقره‌ای، پیگمنت‌های فیروزه‌ای و … اشاره کرد.

همچنین این پوشش‌های پودری، نوع دیگری هم دارند که در شب درخشش خاصی داشته و به اصطلاح رنگ اپوکسی شب تاب است. شب تاب‌های اپوکسی هم متنوع هستند و آن‌ها را می‌توان در رنگ‌هایی همانند سبز، آبی، فیروزه‌ای، نارنجی و … در بازار مشاهده کرد.

اما دومین گروه کلی رنگ‌های اپوکسی، اپوکسی‌های مایع هستند. این دسته نسبت به رنگ‌های پودری اپوکسی کاربردی بیشتر و روش استفاده بسیار ساده‌تری دارند چرا که رنگ‌های اپوکسی پودری را ابتدا باید با هاردنر مخلوط کرده و سپس با رزین‌های اپوکسی در هم ادغام کنید اما رنگ‌های مایع این مشکلات را ندارند.

این دسته از پوشش‌ها هم از نظر تنوع بسیار متنوع هستند اما اولا تنوعی به گستردگی رنگ‌های اپوکسی پودری ندارند و ثانیاً از نظر زیبایی هم به پای رنگ‌های پودری نمی‌رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما