خرید عمده رنگ اپوکسی پلی آمین

رنگ های اپوکسی محصولاتی هستند که بیشتر به عنوان یک پوشش یا محافظ برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و به علت خصوصیات مثبتی که دارند به شدت در بین مصرف کننده ها به محبوبیت دست یافته اند.

فروشگاه های خرید و فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمین انواع و اقسام این رنگ ها را به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی خریداری می کنند و سپس در بازار توزیع نموده و به فروش می رسانند.

خرید عمده رنگ اپوکسی پلی آمین

از رنگ اپوکسی مایع چه می دانید؟

از رنگ اپوکسی مایع چه می دانید؟ رنگ ها یا پوشش های اپوکسی محصولاتی هستند که می توانند با قدرت چسبندگی خیلی زیادی که دارند به راحتی بر روی سطوح گوناگونی که دارای جنس های مختلفی هستند قرار گرفته و تثبیت شوند و به این ترتیب با پوشش دادن لایه بیرونی آن ها از این سطوح محافظت می کنند.

این رنگ ها دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاصی هستند که موجب می شود به خوبی در برابر عواملی همچون رطوبت، تابش نور خورشید، تغییرات جوی، گرما و سرمای شدید و ناگهانی، مواد سمی یا اسیدی و سایش از خود مقاومت نشان دهند و از این رو بهترین عایق به شمار می روند.

این محصولات در دو نوع مختلف پودری و مایع تولید می شوند، که نوع مایع یا جوهری به دو صورت یافت می شود، یک نوع آن بر پایه الکل تولید شده و دیگری بر پایه تینر می باشد و نوع اول برای رنگ آمیزی کردن خیلی مناسب تر است، چون نتایج بهتری را به شما ارائه می دهد.

در این مدل از رنگ ها باید رزین اپوکسی را با این رنگ های جوهری ترکیب کنید و بعد بر روی سطوح مختلف بکشید، این رنگ ها نسبت به نوع پودری حالت شفاف، براق و درخشان تری دارند و سطح صیقلی و صافی را ایجاد می کنند، به همین دلیل برای هدف رنگ آمیزی مناسب تر هستند.

این محصولات در اصل رنگ های دو جزئی هستند که باید در آن ها رزین را با ماده ای تحت عنوان هاردنر ترکیب کنید تا رنگ یا پوشش مورد نظر شما به دست بیاید، در ضمن رنگ های مایع را بهتر است با استفاده از یک اسپری بر روی سطوح مورد نظر خود بپاشید تا بیشترین چسبندگی را ایجاد کند و سطحی یکدست بوجود بیاید.

قبل از استفاده از رنگ مایع اپوکسی باید حتما زیرسازی مناسبی انجام دهید و سطح را با استفاده از مصالح مختلف کاملا یکدست و هموار نمایید و پستی و بلندی های آن را پر کنید تا نتیجه کار بهتر شود.

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمین

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمین رنگ های اپوکسی به طور کلی در دو مدل اصلی یافت می شوند که این دو مدل رنگ های پلی آمین و پلی آمید نام دارند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند، که ما در ادامه قصد داریم به ویژگی های رنگ پلی آمین اشاره کنیم:

  • این نوع رنگ ها در مقابل عوامل مختلفی مانند مواد اسیدی و سمی، مواد شوینده و حلال ها، محصولات نفتی و حتی مواد قلیایی دارای مقاومت خیلی زیادی هستند و اصلا آسیب نمی بینند.
  • از این محصول می توان به عنوان آخرین لایه رنگی در فلزات مختلفی مانند آهن استفاده کرد و به علت داشتن پوشش کامل و تراکم سطحی زیاد از این فلزات در برابر خوردگی، زنگ زدگی و رطوبت محافظت می کند، در نتیجه این محصول را به نام رنگ اپوکسی آهن نیز می شناسند.
  • رنگ های اپوکسی پلی آمین مایع هم به صورت دو جزئی ساخته می شوند و آن ها را به منظور حفاظتی و پوششی و در صنایع مورد استفاده قرار می دهند و شامل رنگ اپوکسی شفاف و مات هستند.
  • این رنگ به خوبی بر روی سطوح بتنی، سیمانی، آسفالتی و فلزی چسبندگی ایجاد می کند و به این ترتیب می تواند به عنوان محافظ آن ها مورد استفاده قرار بگیرد، از این رو از این رنگ ها برای عایق بندی سازه های مختلف استفاده می شود و کاربرد خیلی زیادی دارند.

چگونه دیوارها را با رنگ اپوکسی رنگ آمیزی کنیم؟

چگونه دیوارها را با رنگ اپوکسی رنگ آمیزی کنیم؟ رنگ های اپوکسی دارای کاربرد های گسترده ای هستند و بر این اساس با نام های مختلفی شناخته می شوند و یکی از آن ها رنگ اپوکسی ساختمان است که برای رنگ آمیزی کردن دیوار ها یا کف بناها کاربرد دارد.

عزیزانی که قصد استفاده کردن از این محصول برای رنگ آمیزی دیواره های ساختمان را دارند، بهتر است جهت آشنایی با نحوه کار با آن با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایند.

  • در قدم اول شما باید تمام سطح دیوار ها را کاملا تمیز کنید و سپس آن ها را با دقت سمباده بکشید تا سطح آن ها صاف و یکدست شود، بعد از پایان سمباده کشی هم مجددا دیوارها را تمیز نمایید و گرد و غبار آن ها را بگیرید.
  • سپس باید ترک ها یا حفره های موجود در سطح دیوار ها را با استفاده از بتنه اپوکسی پر کنید، تا هیچ ناهماهنگی در آن ها وجود نداشته باشد.
  • بعد از آماده سازی سطح باید یک لایه رنگ آستری را بر روی آن بکشید که از حباب زدن رنگ رویی جلوگیری می کند و موجب ایجاد شدن پوشش بهتر می شود و ضخامت آن را بالا می برد.
  • حال رزین و هاردنر اپوکسی را با درصد مشخص ترکیب نمایید و سپس رنگ آماده شده را با استفاده از یک غلطک بر روی دیوار بکشید، در نظر داشته باشید این رنگ سریعا خشک می شود و باید کار خود را با سرعت زیاد به اتمام برسانید.

مرکز توزیع رنگ اپوکسی پلی آمین

مرکز توزیع رنگ اپوکسی پلی آمین مرکز اصلی توزیع کننده انواع رنگ اپوکسی شیشه و فلز پلی آمین این رنگ ها را در حجم بالایی از کارخانه های صنعتی خریداری می کند و برای عرضه کردن در سطح کشور توسط ماشین های حمل بار به تمام شهرها و استان ها ارسال می نمایذ.

این مرکز محصول مورد نظر را بر اساس نیاز مصرف کننده ها و با نرخ بسیار مقرون به صرفه تری از بازار به آن ها ارائه می دهد چون فروشنده عمده رنگ می باشد و آن را با سود کم به فروش می رساند، پس این مرکز بهترین مرجع برای خرید محصول است.

خرید و فروش رنگ اپوکسی در داخل این مرکز نه تنها به صورت حضوری صورت می گیرد بلکه به واسطه درگاه های اینترنتی هم انجام می شود، که باعث رفاه بیشتر مردم می گردد.

خبر خوش برای همه عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارند این است که می توانند با استفاده از همین وب سایت پوشش اپوکسی را از هر جایی سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما