پخش انواع رنگ پلی اورتان فلزات

رنگ ها محصولاتی هستند که استفاده های زیادی در امر دکوراتیو دارند و وجود آن ها به زندگی بشر تنوع، گرما و بعد می بخشد و از این رو در میان مردم اهمیت خیلی زیادی دارند و همه روزه انواع و اقسام رنگ تولید و به بازار عرضه می شود، مراکز اصلی پخش کننده انواع رنگ پلی اورتان فلزات این محصولات را در حجم بسیار زیادی در بازار های پخش سراسر کشور توزیع می کنند و با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند.

پخش انواع رنگ پلی اورتان فلزات

صفر تا صد رنگ پلی اورتان را بشناسید

صفر تا صد رنگ پلی اورتان را بشناسید رنگ های پلی اورتان محصولاتی هستند که آن ها را بر پایه یک سری مواد پلیمری خاص تولید می نمایند که این مواد دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و موجب می شوند رنگ های تولید شده هم کیفیت بی نظیری داشته باشند و بتوانند عوامل مختلف را به خوبی تحمل کنند.

این رنگ ها به دو صورت جوهری و پودری تولید می شوند، که استفاده کردن از رنگ های مایع جوهری خیلی راحت تر و سریع تر صورت می گیرد، اما رنگ های پودری به علت اینکه در داخل کوره ها قرار گرفته و با حرارت تثبیت می شوند از کیفیت و دوام بسیار بیشتری برخوردار هستند.

از این رنگ ها در زمینه های مختلفی استفاده می شود که برخی از آن ها در ادامه این مطلب خدمت شما عزیزان معرفی خواهند شد، لطفا با ما همراه باشید:

  • رنگ پلی اورتان ضد خش محصولی است که از آن برای رنگ آمیزی کردن خودروها و وسایل نقلیه مختلف استفاده می شود و به خوبی از بدنه آن ها در برابر خش محافظت می کند، چون دوام زیادی دارد.
  • رنگ پلی اورتان ضد زنگ یک نمونه از این محصول است و از آن برای عایق سازی کردن و پوشش دادن سطح فلزات مختلف مثل آهن استفاده می گردد تا از این محصولات در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت شود، چون پوشش خوبی در برابر هوا و رطوبت ایجاد می کند.
  • رنگ پلی اورتان ضد سایش بهترین و بادوام ترین نوع رنگی است که می توان به عنوان یک کفپوش بادوام و مستحکم در اماکن مختلف مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده کرد و حتی کف پارکینگ ها را با استفاده از آن پوشش می دهند.
  • رنگ پلی اورتان صنعتی هم یکی از مقاوم ترین نمونه های این محصولات است و از آن در صنایع پتروشیمی، صنایع ذوب فلزات، پالایشگاه های نفت و گاز، معادن، کارخانه های صنعتی و در محیط هایی که در معرض مواد شیمیایی و اسیدی قرار می گیرند استفاده می شود.

طریقه مصرف رنگ پلی اورتان

طریقه مصرف رنگ پلی اورتان یکی از نکاتی که باید در مورد رنگ های پلی اورتان بدانید این است که این محصولات به دو شکل ساخته می شوند، که شامل رنگ های تک جزئی یا دو جزئی هستند و هر کدام از آن ها نیز طریقه مصرف و شکل کاربرد مختلفی دارند، که در ادامه به آن ها پرداخته خواهد شد:

  • رنگ های تک جزئی از قبل و توسط تولید کننده ها آماده سازی شده اند و به همین دلیل در یک ظرف واحد عرضه می شوند، برای مصرف آن ها می توانید از غلطک مخصوص رنگ استفاده کنید.
  • رنگ های دو یا سه جزئی محصولاتی هستند که باید قبل از استفاده اجزای مختلف را کاملا با هم میکس و ترکیب نمایید تا به شکل دلخواه دربیایند و آماده مصرف شوند.
  • سپس سطحی که قصد دارید رنگ آمیزی کنید را کاملا سمباده بکشید و صاف و هموار نمایید و بعد هم با یک پارچه تمیز کنید و رنگ مورد نظر را با یک غلطک یا اسپری مخصوص بر روی تمام قسمت های آن بپاشید.
  • حال کافی است که برای مدتی صبر کنید تا این رنگ خشک شده و انسجام لازم را پیدا کند، که البته این پروسه زیاد طول نمی کشد چون این رنگ ها به دلیل داشتن هاردنر در ترکیباتشان با سرعت زیادی خود را گرفته و خشک می شوند و از این نظر کاربری راحتی دارند.

تفاوت رنگ پلی اورتان و پلی استر

تفاوت رنگ پلی اورتان و پلی استر رنگ های پلی اورتان و پلی استر دو محصول متفاوت هستند که هر دوی آن ها را با مواد پلیمری تولید می کنند، اما این مواد با هم تفاوت دارند و همین مساله موجب می شود که محصولات به دست آمده از آن ها نیز با یکدیگر فرق هایی داشته باشند.

بر این اساس ویژگی های هر کدام از این رنگ ها را که موجب تفاوت آن ها می شوند در ادامه این مطلب بررسی می کنیم و از شما می خواهیم ما را همراهی کنید:

  • رنگ پلی اورتان این ویژگی را دارد که خیلی زود سخت می شود و در برابر عواملی مانند رطوبت، تابش خورشید، سرما و گرمای شدید، مواد اسیدی و بازی و سایش از خود مقاومت زیادی نشان می دهد، اما در دراز مدت ممکن است تغییر رنگ پیدا کند.
  • رنگ های پلی استری مقاومت و دوام حرارتی خیلی زیادی دارند، در مقابل تشتعشات خطرناک خیلی خوب از خودشان مقاومت نشان می دهند، در مقابل نشت گاز و سیالات خیلی مقاوم هستند، مقاومت کششی زیادی دارند و در برابر خراشیدگی هم استحکام مناسب دارند.

وجه تشابه این محصولات هم در این است که هر دوی آن ها به صورت دو جزئی می باشند و با ماده ای تحت عنوان هاردنر یا سخت کننده ترکیب می شوند و بعد برای رنگ آمیزی کردن مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش فوق العاده انواع رنگ پلی اورتان فلزات

فروش فوق العاده انواع رنگ پلی اورتان فلزات شرکت های اصلی پخش کننده رنگ مخصوص فلزات پلی اورتان این محصولات را در ابتدای امر از مقابل درب کارخانه های صنعتی در حجم بسیار زیادی خریداری می کنند، سپس این محصولات را در شعبه های فروش خود عرضه نموده و به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این مراکز در برخی از دوره ها در طی سال به فروش فوق العاده انواع این رنگ ها می پردازند و در این زمان این محصولات را به صورت عمده در فروشگاه ها عرضه کرده و با در نظر گرفتن تخفیف های قابل توجه به مصرف کننده ها عرضه می کنند.

این دوره های فروش موجب می شوند که بر رونق خرید و فروش این محصولات اضافه شود و همچنین موجب بالا رفتن توانایی خرید مردم می شوند، چون نرخ رنگ تا حد زیادی کاهش پیدا می کند، در نتیجه از نظر اقتصادی به سود همه مردم است.

مراکز فروش اصلی رنگ برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به هم میهنان ما و ارتباط راحت تر با مشتریان خود از راه های مختلفی استفاده می کنند، که رایج ترین آن ها فروش مجازی رنگ است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما