واردات رنگ پلی اورتان ترکیه به ایران

رنگ پلی اورتان ترکیه از جمله رنگ های مرغوب و با کیفیت برای استفاده در صنایع می باشد. رنگ پلی اورتان مزایای بسیاری جهت پوشش دهی سطوح فلزی دارد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. واردات رنگ پلی اورتان به دلیل مصارف بالا انجام می گیرد و مورد توجه مشتریان می باشد. قیمت رنگ پلی اورتان متناسب با برند تولید کننده متفاوت است و جهت دریافت قیمت روز آن باید به این نمایندگی فروش مراجعه کرد.

واردات رنگ پلی اورتان ترکیه به ایران

مزایای استفاده از رنگ پلی اورتان

مزایای استفاده از رنگ پلی اورتان رنگ پلی اورتان نوعی رنگ شیمیایی صنعتی است که به شکل دو جزیی شامل ماده پایه و سخت کننده تولید می شود. این رنگ به دلیل خاصیت هایی نظیر مقاومت در برابر نور خورشید، به عنوان رنگ لایه نهایی یا رنگ رویه در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اعمال این رنگ باید به نسبت استاندارد توصیه شده توسط تولیدکننده، دو جز رنگ ترکیب شوند و سپس با همزن های مکانیکی خوب مخلوط گردد. در صورت عدم رعایت اصول رنگ سازی، رنگ اعمالی بر روی سطح، کیفیت مورد نظر را نخواهد داشت. جهت اعمال رنگ پلی اورتان با کیفیت بهتر، در صنایع مختلف از ایرلس یا اسپری بدون هوا استفاده می شود.

از مزایای رنگ پلی اورتان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ماورابنفش
  • زیبایی و یکنواختی در اعمال
  • چسبندگی عالی به سطوح
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسید ها و مواد خورنده
  • قابلیت بالا در خشک شدن سریع
  • قابلیت اعمال در انواع فام رنگ
  • مقاومت در برابر سایش و ضربه پذیری

رنگ پلی اورتان کاربرد های مختلفی دارد. نظیر رنگ آمیزی سطوح کشتی، پل ها، خودرو، اسکله ها و سکو ها. هم چنین به عنوان رنگ های کفپوش در ساختمان و سالن های ورزشی به کار می رود.

خرید رنگ پلی اورتان ترکیه با ارزانترین قیمت

خرید رنگ پلی اورتان ترکیه با ارزانترین قیمت خرید رنگ پلی اورتان ترکیه با ارزانترین قیمت از طریق همین سایت امکان پذیر است. این رنگ به دلیل قابلیت های متنوعی که در اکثر صنایع دارد قابل توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است و یکی از پرمصرف ترین رنگ های صنعتی به شمار می رود. از همین رو واردات رنگ پلی اورتان ترکیه رو به افزایش است. این رنگ تولیدی با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارد باعث رضایت مشتریان شده است.

مشتریان جهت خرید رنگ پلی اورتان ترکیه می توانند با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایند و با توجه به نیاز و نوع سطوح مورد نیاز به رنگ آمیزی، سفارش خود را در حجم خاصی ثبت کنند و یا به صورت حضوری مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما