نمایندگی سیلر متا رزینی در اصفهان

نمایندگی سیلر متا رزینی در اصفهان توانسته با فروش این محصول سود خوبی را کسب کند. سیلر متا رزینی یکی از وسایل ضروری برای دندان پزشکان می باشد و بدون آن دندان پزشک هیچ کاری را نمی توان انجام دهد.

نمایندگی سیلر متا رزینی در اصفهان

منظور از سیلر متا رزینی چیست؟

منظور از سیلر متا رزینی چیست؟

سیلر متا رزینی وسیله ایی می باشد که توسط دندان پزشک استفاده می شود. این محصول برای پر کردن ریشه های دندان کاربرد دارد. یعنی زمانی که می خواهند کانال های ریشه را پر کنند از این محصول برای چسباندن گوتا پرکا استفاده می کنند. این محصول را می توان هم برای دندان های شیری هم دندان های دائمی استفاده کرد. از ویژگی های و مزیت های این محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این محصول هیچ گونه تغییر رنگی در دندان ایجاد نمی کند.
  • در مایعات بافتنی این محصول نامحلول می باشد.
  • این وسیله سیل فوق العاده ایی دارد.
  • این وسیله یک اندو حرفه ای را ارائه می دهد.
  • این محصول زیست سازی کاری شده می باشد.
  • این محصول هیچ گونه ضرری برای دندان ک سلامتی انسان ندارد.
  • هیچ گونه ماده مضری در ساخت این محصول استفاده نشده است. این محصول کاملا بهداشتی و بدون خطر می باشد.

مرکز خرید سیلر متا با قیمت مناسب

مرکز خرید سیلر متا با قیمت مناسب

مرکز خرید سیلر متا با قیمت مناسب بازار داغی دارد چون مشتریان ذاتا علاقمند هستند محصول را با کمترین هزینه خرید کنند. این محصول به دندان پزشک کمک می کند تا بتواند ریشه دندان را به خوبی پر کند. سیلر متا توسط تمام دندان پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد بنابرین خرید و فروش آن می تواند سود آور باشد چون این محصول همیشه فروش بالایی دارد و بدون وجود آن دندان پزشک به هیچ عنوان نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد.

قیمت سیلر بسته به نوع برند؛ نوع خرید و شرایط بازار متغیر می باشد. یکی از ویژگی های مهم سیلر دندان پزشکی سرعت اختلاط خودکار بیس کاتالیست می باشد و همین باعث شده دندان پزشکان بتوانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند. تولید این محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود و از نظر بهداشتی کاملا قابل اطمینان است. بنابرین شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

سیلر متا رزین دارای یک سرنگ اتومیکس 13.5 گرمی می باشد تا دندان پزشک بتواند به بهترین نحوه از این محصول استفاده کند و بتواند ریشه دندان بیمار را به خوبی پر کند تا با گذشت زمان ریشه دندان خالی نشود و دندان بیماری عمر بالایی داشته باشد. استفاده از این محصول هیچ گونه آسیبی به دندان بیمار وارد نمی کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما