نمایندگی رنگ پودری صدفی رزین اپوکسی

رنگهای پودری محصولاتی هستند که برخلاف انواع رنگ مرسوم که با آنها آشنا هستیم، نیازی ندارند که با یک حلال ترکیب شده و به شکل محلول دربیایند. بلکه یک رنگ پودری را می توان به کمک ابزار مخصوص آن، مستقیم روی سطوح قرار داد و سپس با کمک حرارت رنگ آمیزی کرد. یک نوع بسیار جذاب از انواع رنگ پودری به نام رنگ پودری صدفی رزین وجود دارد که قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم.

نمایندگی رنگ پودری صدفی رزین اپوکسی

بهترین مارک رنگ پودری صدفی رزین ایرانی

بهترین مارک رنگ پودری صدفی رزین ایرانی رنگهای صدفی رنگهایی هستند که در ترکیبات آنها براده های سرامیک وجود دارد. این براده ها باعث می شوند که وقتی رنگ اصلی که روی سطح زده شده را با رنگ صدفی ترکیب کنیم، طیف رنگ اصلی از هم جدا شده و به نمایش دربیاید.

نتیجه این کار یک طرح هنرمندانه ترکیبی، به همراه بازتابش نور از سطح است که بسیار چشم نواز خواهد بود. به همین دلیل است که رنگ پودری سفید یا همان صدفی مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است.

برای خرید بهترین مارک رنگ پودری صدفی به چند نکته باید توجه کرد:

  • با توجه به شرایطی که قرار است سطح رنگ شده در آن قرار بگیرد، بهتر است رنگهایی انتخاب کنیم که در برابر رطوبت، اشعه ماورا بنفش خورشید و… مقاوم باشند.
  • براق بودن انواع مختلف رنگ پودری با هم متفاوت است. بهتر است رنگ را با توجه به نیاز به براق بودن بیشتر یا کمتر خریداری کنیم.
  • میزان پوشش دهی رنگ پودری را هم در نظر بگیریم. معمولا تولید کننده ها این میزان را بر حسب وزن رنگ و مقدار سطحی که پوشش می دهد، به اضافه ضخامت بیان می کنند. مثلا یک کیلوگرم رنگ، سطح با ضخامت ۱۰ میکرون، برای ۸ متر مربع. 
  • به دلیل اینکه رنگ پودری صدفی حدود نود و پنج درصد قابلیت بازیافت شدن دارد و دوباره به چرخه تولید برمی گردد، هنگام خرید توجه کنیم رنگی که می خریم از نوع بازیافتی است یا خیر. زیرا این موضوع روی قیمت و نوع کاربرد رنگ تاثیر دارد.

با در نظر گرفتن این عوامل هنگام خرید، می توانید بهترین مارک رنگ صدفی رزین ایرانی را در بازار انتخاب کنید.

قیمت رنگ پودری صدفی رزین سفید

قیمت رنگ پودری صدفی رزین سفید قیمت رنگ پودری صدفی به چند عامل بستگی دارد:

  • میزان خرید: طبیعی است که هر چه مقدار خریداری شده بیشتر باشد، قیمت تمام شده به صرفه تر خواهد بود. به همین علت خرید عمده بهترین انتخاب برای خرید است.
  • خرید مستقیم و بدون واسطه: خرید از طریق نمایندگیهای معتبر که مستقیم از طرف تولید کننده کار فروش را انجام می دهند، باعث می شود کیفیت و اصل بودن تضمین شده و همچنین قیمت به دلیل نبود واسطه بین خریدار و تولید کننده، به شکل محسوسی کاهش پیدا کند.

خریداران محترم چنانچه تمایل دارند که از قیمت به روز، لیست انواع محصولات و… هر گونه اطلاعات تکمیلی در مورد پودر صدفی رزین برخوردار شوند، می توانند از قسمت تماس همین سایت اقدام کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما