مشخصات قیمت و خرید انواع چسب صنعتی ضد آب

اطلاع از مشخصات و نوع کاربرد انواع چسب صنعتی ضد آب می تواند کمک خوبی به خریداران این محصول نماید، چرا که به این واسطه امکان مقایسه قیمت خرید هر یک از انواع چسب برایشان وجود دارد.

این موضوع دست آن ها را در خرید باز می نماید.

چسب صنعتی ضد آب یا ضد رطوبت چیست؟

اگر بخواهیم چسب ها را دسته بندی کنیم باید هر نوع چسب را بر اساس کاربرد آن تقسیم بندی کرد که یکی از انواع آن چسب های ضد آب یا ضد رطوبت می باشند.

این نوع چسب به دو صورت مایع و نواری تولید و عرضه می شود و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به نوع نیاز مصرف کننده می باشد.

هر دو نوع این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و فقط بسته به نوع استفاده شخص مورد استفاده قرار می گیرد زیرا برای استفاده از چسب ضد آب یا ضد رطوبت باید عوامل طبیعی و محل استفاده آن را نیز مورد نظر داشت و بعد آن را استفاده کرد.

نوع مایع آن بسیار قوی بود و حتی رطوبت و آب به آن آسیب نمی رساند و می توان از آن بر روی سطوح خشک و یا نم دار استفاده فراوان کرد.

این نمونه چسب از گونه وسیله یا قطعه ای را به هم می چسباند و طی 24 ساعت این چسبندگی کامل می شود و در طی 5 روز بیشترین تاثیر چسبندگی را دارا می باشد.

این محصول بسیار قوی بوده و با توجه به قدرت آن با هر گونه شرایط بد آب و هوایی سازگاری بسیار بالایی دارد.

چسب صنعتی ضد آب یا ضد رطوبت چیست؟

 

قویترین چسب ضد آب کدام است؟

همان گونه که در بالا گفته شد چسب های ضد آب و یا ضد رطوبت بر دو نوع اند که نوع اول آن مایع می باشد که در بالا ذکر شد و حالا به نوع دیگر آن که نواری می باشد می پردازیم.

چسب های ضد آب نواری به دلیل قدرت چسبندگی بالا در بسیاری از مصارف مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین قادر است در زیر آب به صورت کامل به اشیاء مورد نظر بچسبد و هیچ گونه مشکلی بر اثر طول زمان و زیر آب بودن بر روی آن به وجود نخواهد آمد.

مصارف این نوع چسب بر روی سطوحی همچون پلاستیک، آلومینیوم، فلز، شیشه و کاغذ نیز می باشد و همچنین می توان از آن ها بر روی لوله هایی با حرارت بسیار بالا و بسیار پایین استفاده کرد و دلیل داشتن عرض 10 سانتی متری در بسیاری از موارد استفاده می شود.

این نوع چسب به دلیل جلو گیری از هوا، آب و رطوبت جایگزین بسیاری عالی نسبت به سایر چسب های قدیمی که علاوه بر داشتن این مشکلات دارای مشکلاتی همچون دیر جوش خوردن، نچسبیدن، ضخیم شدن محل اتصال و یا حتی چسبیدن چسب به دستتان و ایجاد مشکلات پوستی برای فرد نیز می باشند.

قویترین چسب ضد آب کدام است؟

مزایای استفاده از چسب چوب ضد رطوبت

اگر فکر می کنید که چسب چوب فقط در مصارف چوبی از آن استفاده می شود باید به شما بگویم که کاملا در اشتباه هستید ولی عمده استفاده آن در مصارف چوبی نیز می باشد.

عمده استفاده این نوع چسب در صنایع مبلمان سازی خانگی و اداری، چوب و نجاری، تخته های چند لایه نئوپان، فیبر و روکش های چوبی استفاده می شود.

و همچنین در صنایع گچ بری، گل سازی و تزئینی استفاده می شود.

دلیل استفاده این نوع چسب در صنایع چوب سازی مقاوت فوق العاده آن است که اگر دو قطع چوبی که روی سطح آن عاری از هر گونه گرد و غبار، چربی و آلودگی باشد را با استفاده از چسب چوب به هم بچسبانیم و به مدت 30 دقیقه آن را بدون حرکت نگهداریم بعد تکمیل شدن تایم چسبندگی چوب به هیچ عنوان نمی توان آن را جدا کرد لذا چاره ایی جز شکستن چوب نخواهیم داشت.

دلیل دوم استفاده از این نوع چسب بخاطر طولانی بودن تایم فریم چسبندگی می باشد چون تولید کنندگان صنایع می توانند با خیال راحت تغییرات مورد نظر را در این تایم 30 دقیقه اجرا و عملی کنند.

نمونه ضد رطوبت آن نیز دارای یک سری خصوصیاتی همچون ضد آب بودن آن و بدون حلال بودن آن نیز است.

مزایای استفاده از چسب چوب ضد رطوبت

معرفی برند چسب چوب ضد آب ایرانی

چسب چوب با توجه به کاربرد های آن در مصارف مختلف از اهمیت ویژه ایی نسبت به همگان برخوردار است و همواره مورد توجه همگان نیز می باشد.

اگر بخواهیم مقدار اهمیت این نوع چسب را بسنجیم باید دقیق تر به موارد مختلف استفاده آن در بسیاری از صنایع پرداخت.

اولین مورد استفاده آن در ساختمان سازی می باشد چون از این نوع چسب برای کار هایی اعم از چسباندن کاشی های ساختمانی و پارکت، رولپلاک و پر کردن خطوط های دیواری نیز استفاده فراوان می شود.

از این نوع چسب در صنایع تزئینی همچون مجسمه سازی، ساخت گل های مصنوعی، طرح های چوبی ساختمانی و سطوح گچی نیز استفاده ویژه ایی می شود.

همانطور که همگان می دانند این محصول برای چسباندن طیف گسترده ایی از چوب و صنایع چوبی نظیره چوب های سخت و نرم، تخته و روکش های مصنوعی، نئوپان، تخته های چند لایه و ام دی اف نیز به وفور استفاده فراران می شود.

انواع چسب چوب را می توان به دو نمونه داخلی و خارجی تقسیم کرد که به جرعت می توان گفت که تولیدات داخلی ما با نمونه وارداتی از نظر کیفی دارای رقابتی تنگاتنگ هستند و این مسئله بر مردم کشور ما پوشیده نیست و همین امر باعث استقبال کشور های خارجی نیز شده است.

معرفی برند چسب چوب ضد آب ایرانی

قیمت چسب چوب پودری ضد آب

همانطور که در بالا ذکر شد چسب چوب در بسیاری از موارد کاربردی فراوان دارد و مورد توجه همگان است اما نوعی دیگر از چسب چوب نیز موجود است که ما به آن می پردازیم.

چسب های چوب پودری دارای ویژگی های خاصی نسبت به نمونه چسب چوب مایع آن دارد این ویژگی ها عبارت اند از :

چسبندگی بالا

این نوع چسب چوب به دلیل داشتن چسبندگی بی نظیر آن نیازی به استفاده میخ و پیچ در آن نمی باشد و همین امر باعث شده که توجه بسیاری را به خود جلب کند.

دیگر ویژگی های این محصول ضد آب بودن فوق العاده آن و هم چنین ضد اشتعال بودن آن است که بسیاری را جذب خود کرده است.

و همچنین این محصول عاری از هیچ گونه مواد سمی و بو می باشد و همچنین قابلیت سمباده خوردن را نیز دارا می باشد زیرا این امر در مصارف مجسمه سازی و تزئینی بسیار مهم و قابل توجه است.

از دیگر ویژگی های آن که می توان گفت مهم ترین آن نیز می باشند رنگ پذیری و ماندگاری بالای آن نیز است لذا به همین دو دلیل مهم، بسیاری از نظر مشتریان چسب چوب را نسبت به چسب چوب پودری را در بازار به خود جلب نموده است.

قیمت چسب چوب پودری ضد آب

فروش انواع چسب ضد آب

می شود گفت که بعضی از چسب های موجود در بازار از خاصیت ضد آب بودن برخوردار اند اما انواع آن بسته به نوع مصرف متقاضی متغیر است.

همان طور که در بالا گفته شد چسب های ضد آب و ضد رطوبت بر دو نوع مایع و نواری هستند که هر کدام مصارف مختلفی دارد و بسته به نوع کار مشتری آن را سفارش و تهیه می کند.

چسب های نواری ضد آب برای سطوح شیشه ایی، سنگی، چوبی، فلزی و آلومینیومی استفاده می شود و از قدرت چسبندگی بالایی بر خوردار است و همراه استفاده های فراوانی از اینوع چسب می شود.

عمده استفاده از این نوع چسب برای لوله های انتقال آب و گاز می باشد و برای هم چنین در مرور زمان هیچ گونه مشکلی برای این چسب ایجاد نمی شود.

اما چسب های ضد آب مایع در مصارفی هم چون کاشی و سرامیک استفاده می شود زیرا به دلیل احتمالی تماس سرامیک و کاشی با آب از این نوع چسب استفاده می کنند که در مرور زمان و تماس با آب هیچ گونه تخریبی صورت نگیرد.

پس انواع چسب های ضد آب بستگی به نوع نیاز متقاضی دارد و از نمونه ها و مه چنین از مصارف متخلفی برخوردار می باشد.

فروش انواع چسب ضد آب

خرید اینترنتی چسب ضد آب و ضد حرارت

موارد استفاده از چسب های ضد آب و ضد حرارت ( ضد رطوبت ) بسیار متفاوت است و همه چیز بستگی به نوع کارکرد و نوع چسب دارد.

به طور مثال از چسب های ضد آب نواری در بستن و گرفتگی نشتی های ظروف که درون آن از هر نوع مایع ای پر شده باشد استفاده می شود و از چسبندگی و استقامت بیش از اندازه ایی برخوردار می باشد.

اما در چسب ضد آب و رطوبت مایع در مواردی همچون سرامیک و کاشی کاری استفاده می شود و باعث محکم شدن آن ها در جای خود می شود که هیچ گونه مواردی همچون آب و مرور زمان باعث تخریب آن نشود.

حال که از انواع و از نوع کاربرد چسب های  ضد آب و ضد رطوبت ( حرارت ) آشنا شدید و می دانید که چه نوع چسب مورد نیاز متقاضی است، حال چگونه آن را سفارش دهیم؟

یکی از بهترین و سریع ترین و راحت ترین راه برای تهیه و خرید ایجاد برقراری ارتباط با شرکت های تولیدی و بازرگانی که در خصوص اون محصول مورد نظر فعالیت دارند.

این امر بسیاری از وقت مارا صرفه جویی و از فعالیت های بیهوده و بدون نتیجه منع می کند و باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها و وقت ارزشمندمان می شود.

خرید اینترنتی چسب ضد آب و ضد حرارت

چسب مخصوص پارچه چیست؟

این نمونه چسب را نباید با چسب های پارچه ایی اشتباه گرفت چون مصارف چسب های پارچه ایی بیشتر در کالا پزشکی ها برای چسباندن باند بر روی پوست مورد استفاده قرار می گیرید و با چسب پارچه متفاوت است.

همان طور که از اسم این نوع چسب مشخص است در مصارف پارچه ای از آن استفاده می شود و مختص انواع لباس و پارچه هایی اعم از جین، کتان، لمینت و مخمل می باشد که در بعضی از موارد نیاز به این نوع چسب در تولیدات آن ها است.

از این نوع چسب برای زدن طرح های تک بعدی و سه بعدی بر روی پارچه و همچنین برای چسباندن نگین و منجق استفاده می شود.

از دیگر موارد استفاده از این چسب برای ترمیم پارگی پارچه هایی از جمله لباس، مبلمان، پرده های ساختمانی و پارچه های پیش ساخته استفاده می شود.

و همچنین برای پارچه های مخصوص و نمد و برای اندازه کردن لباس های جین و پارچه ایی و مخمل استفاده می شود.

قدرت چسبندگی این نوع چسب نسبتا مطلوب است و در شرایط آب و هوایی معتدل ( عادی ) مدت زمان 10 دقیقه به طول می انجامد تا به چسبندگی کامل بر روی پارچه برسد.

چسب مخصوص پارچه چیست؟

انواع چسب ضد آب و کاربرد های آن

اگر بخواهیم انواع چسب ضد آب و کارایی آن ها را نام ببریم عبارتند از :

  • چسب های نواری ضد آب
  • چسب ضد آب کاشی و سرامیک
  • چسب بتن
  • چسب سیلیکونی
  1. همان طور که در بالا درباره چسب های ضد آب نواری ذکر شد نوعی چسب است که به صورت نواری بوده و برعکس بقیه چسب های نواری که به وسیله آب قدرت چسبندگی آن از بین می رود کاملا ضد آب بوده و حتی می توان برای زیر آب هم از آن استفاده کرد.عمده استفاده از این نوع چسب در سطوح های شیشه، سنگ، فلز، آلومینیوم، پلاستیک و حتی چوب و کاغذ نیز می باشد.از دیگر مزیت های این چسب مقاومت بالای آن در برابر نور مستقیم خورشید می باشد.
  2. چسب ضد آب کاشی نوعی سیمان پلیمری است که با مخلوط شدن آن با آب فعال و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. نمی توان گفت که این نوع چسب ضد آب است چون با ترکیب شدن این نوع چسب با آب فعال می شود ولی به دلیل این که بعد از خشک شدن چسب هر چه آب به سطح آن برخورد کند باعث مقاوم شدن آن می شود ( دقیقا مثل سیمان خام ) به آن ضد آب نیز می گویند. این نوع چسب بر دو نوع است که به صورت خمیری و پودری تولید و عرضه می شود و بسته به کارایی متقاضی مورد استفاده قرار می گیرد.
  3.  چسب بتن نوعی چسب است که برای مصارف ساختمانی از آن استفاده می شود و برای چسباندن دو بتن از آن استفاده می شود. از دیگر خصوصیات آن ضد آب بودن آن است و برای آب بندی و ممانعت از چکه کردن آب از بتن از این نوع چسب استفاده فراوان می شود. کار اصلی این نوع چسب بالا بردن چسبندگی بتن است و برای بتن های قدیمی که از چسبندگی آن کاسته شده به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. چسب سیلیکونی یا به اصطلاح چسب آکواریوم نوعی چسب است که از سیلیکون و اکسیژن تشکل شده و بسیار در برابر آب مقاوم است. از دیگر خصوصیات این نوع چسب مقاوت آن در آب و هوا های گرم و سرد است و بسیار سازگار نیز می باشد. عمده استفاده آن برای سطوح شیشه ای، سرامیکی، فلزی و پلاستیکی است. مدت زمان چسبندگی آن تا حدودی زیاد است بین 20 تا 30 دقیقه به طول می انجامد تا چسب به صورت کامل خشک شود اما بعد از خشک شدن کامل آن از چسبندگی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

انواع چسب ضد آب و کاربرد های آن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما