مرکز واردات اپوکسی مخزن آب

اپوکسی مخزن آب جزو رنگهای شیمیایی میباشد که امروزه برای رنگ آمیزی انواع و اقسام مخازن آبی در نمونه های فلزی و همچنین نمونه های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد که در شرکت ها و کارخانه های بزرگ با استفاده از پیشرفتهای علمی و تکنولوژیک به میزان انبوه تولید می شود.

مرکز واردات اپوکسی مخزن آب معمولا به علت درخواست های زیاد از سویی فروشندگان جزئی و مشتریان این محصولات را به میزان انبوه کشور وارد کرده و در اختیار خریداران می گذارد تا بتوانند میزان عرضه و تقاضای این محصولات را در بازار به حد تعادل رسانده و باعث رضایت خریداران باشد.

مرکز واردات اپوکسی مخزن آب

علت استفاده از رنگ اپوکسی در مخزن آب

علت استفاده از رنگ اپوکسی در مخزن آب علل مختلفی جهت استفاده از رنگ اپوکسی برای طراحی مخازن آب وجود دارد که در این مقاله تصمیم داریم چندین مورد از این علت ها را شماره گذاری کنیم و بررسی نماییم تا مشتریان و مصرف کنندگان آگاهی کامل به آنها داشته باشند و بتوانند بر اساس مطالعه این مقاله محصولات را خریداری کرده و از مزیت آن ها در موارد گوناگون نهایت بهره کافی را ببرند.

  1. اولین علت این میباشد که معمولا نمونه های مختلف رنگ های اپوکسی بر پایه پلی آمین و همچنین اکسیدهای شیمیایی تولید می شوند که برای استفاده نیاز به رقیق کردن ندارند و به همین جهت در ترکیبات آنها هیچ گونه ماده اشتعال زا از جمله تینر و بنزین وجود ندارد پس در این بحث به این نکته پی می بریم که می توان از آنها برای مخازن آب پلاستیکی نیز استفاده کرد چرا که باعث خوردگی و باعث آسیب به آنها نمی شوند.
  2. نکته دوم اینکه رنگ اپوکسی شفاف دارای طرح ها و مدل های مختلف از جمله نمونه‌های آبی و نمونه‌های سفید می باشد که همان طور که از اسم آن پیداست شفاف بوده و باعث افزایش جذابیت این محصولات می شود که شفافیت آن این مزیت را دارد که هنگام تابش مستقیم نور خورشید به مخازن آبی پلاستیکی باعث می‌شود که نور را منعکس کرده و مانع از افزایش دما در قسمت تابشی می‌شود و از مخازن آبی به خوبی محافظت می کند.
  3. علت سوم استفاده از رنگ اپوکسی دریایی معمولا این است که اولاً این رنگ ها همانند رنگ آب بوده و ثانیاً این قابلیت را دارند که نسبت به نفوذ رطوبت و استحکام و مقاومت فوق‌العاده بالایی از خود نشان می‌دهند و ثالثاً برای مدل‌های مختلف مخازن فلزی نقش عایق را ایفا می کنند و مانع از زنگار گرفتن و همچنین زنگ زدن قسمت‌های مختلف این مخازن می‌شوند.
  4. رنگ اپوکسی دو جزئی جزء بهترین و عالی ترین نمونه ها برای رنگ آمیزی مخزن می باشد که علت آن این است که اولاً کیفیت بالایی داشته و دوم آن دارای قیمت های فوق العاده ارزان و مقرون به صرفه می باشد و هم اینکه در مراکز تولید انواع و اقسام مخازن آبی استفاده های بیشماری از این نمونه رنگ شده چرا که در کنار تمامی این مزایا قدرت پوششان فوق العاده زیاد است یعنی می توان با استفاده از یک رنگ نیم کیلویی از نمونه های اپوکسی مخازن ۳۰۰۰ لیتری آب را به راحتی رنگ آمیزی کرد.

مقاومت رنگ اپوکسی در برابر ضربه

مقاومت رنگ اپوکسی در برابر ضربه رنگ اپوکسی شب تاب معمولاً نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار دارای قدرت فوق‌العاده بیشتری است و همچنین برای استفاده نیاز به رقیق کردن ندارد چرا که به صورت خودجوش رقیب بوده و می‌توان از آن به راحتی به همراه تجهیزاتی مانند پیستوله و چرتکه برای رنگ آمیزی استفاده کرد که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر ضربه و سایش و همچنین خط و خش دارد.

از دیگر علل داشتن مقاومت بالا رنگ اپوکسی در برابر ضربه می توانیم به این مورد اشاره کنیم که معمولاً در ترکیبات این گونه رنگ ها میزان بسیار قابل توجهی مواد نانو نیز به کار رفته است که این مواد مانع از رسیدن ضربه به رنگ می شوند و همچنین باعث می شود که برای رنگ آمیزی نیاز به استفاده بیش از حد از این رنگ ها نباشد.

معمولاً مقاومت بالای رنگ اپوکسی هنگام استفاده از این محصولات مشخص می‌شود چرا که این رنگ ها معمولاً این قابلیت را دارند که بتوان آنها را بر روی سطوح پلاستیکی و سطوح فلزی مورد استفاده قرار داد که معمولاً میزان مقاومت آنها در برابر ضربه در سطوح پلاستیکی بیشتر از سطوح فلزی می باشد به همین جهت در این سطوح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای رنگ اپوکسی در محیط های مرطوب

کاربردهای رنگ اپوکسی در محیط های مرطوب رنگ اپوکسی دارای کاربردهای بی نظیر علی الخصوص در محیط‌های مرطوب می‌باشد که به همین جهت در این مقاله تصمیم داریم چندین مورد از کاربرد های این محصولات را بررسی کنیم و آنها را توضیح بدهیم.

نمونه های گوناگون رنگ اپوکسی به علت داشتن مقاومت بالا نسبت به نفوذ رطوبت و همچنین قرار گرفتن در معرض آفتاب امروزه برای محیط های مختلف از جمله برای رنگ آمیزی و خط کشی خیابان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که باید قبل از استفاده چندین مورد از نکات اصلی رعایت شود به عنوان مثال برای خط‌کشی خیابانهای این باید دقت کنید که سطح مدنظر فوق العاده تمیز باشد و در مرحله دوم نباید دچار رطوبت باشد و باید کاملا خوش باشد تا بتوان این را به راحتی بدون سر خوردن روی سطح زمین پخش کرد و قابلیت جذب آن را نیز نسبت به آسفالت و بتن و سیمان افزایش پیدا داد.

همچنین برای رنگ آمیزی محیط‌های دیگر به در مرز را بر هستند از جمله استخرهای عمومی و استخرهای تفریحی از رنگ های اپوکسی که دارای تنوع بالا می باشند استفاده می‌کنند چرا که این رنگ ها معمولاً می‌توانند روی سطوح مختلف از جمله سطوح سرامیکی و سطوح سیمانی جذب شوند و برای مدت زمان طولانی کیفیت و قابلیت های خود را به راحتی حفظ کنند.

از دیگر محورهای استفاده از این گونه قرن ها می توانیم به لوله کشی های فاضلاب که به صراحت در معرض انواع و اقسام رطوبت های ناشی از آب های فاضلابی و آبهای غیر آشامیدنی هستند اشاره کنیم که استفاده در این موارد باعث معروف شدن رنگهای اپوکسی شد.

قیمت باورنکردنی انواع اپوکسی مخزن آب

قیمت باورنکردنی انواع اپوکسی مخزن آب قیمت باورنکردنی انواع اپوکسی مخزن‌آب امروز باعث شگفت زده شدن مشتریان و مصرف کنندگان فوق‌العاده زیادی شده است و حتی باعث شده است که درخواست های متعدد از سوی کشورهای همجوار و کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان جهت خرید این محصولات به دست فروشندگان برسد که تمامی آنها برای افزایش رضایت مشتریان محصولات خود را با قیمت های فوق العاده ارزان و همچنین کیفیت مطلوب می فروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما