مرکز فروش رنگ پلی اورتان براق

یکی از بهترین و عالی ترین رنگ هایی که توسط شرکت های تولید کننده، تولید و به بازار ارائه می گردد، رنگ پلی اورتان براق نیز می باشد. این محصول به عنوان یک پوشش دهنده بسیار قدرتمند عمل کرده و می توان توسط آن سطوح فلزی، چوبی و … را به بهترین شکل ممکن رنگ آمیزی نمود. در واقع از این رنگ به عنوان لایه نهایی بسیاری از سطوحی که در معرض تابش نور خورشید و یا سایر شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند نیز استفاده می شود.

مرکز فروش رنگ پلی اورتان براق

رنگ پلی اورتان تا چه زمانی تاریخ انقضا دارد؟

رنگ پلی اورتان تا چه زمانی تاریخ انقضا دارد؟

رنگ پلی اورتان کابینت یکی از رنگ هایی می باشد که در مقابل مواد شیمیایی مانند اسید ها، روغن های صنعتی و شیمیایی و املاح و مواد دیگری دارای مقاومت بالایی می باشد و به همین دلیل در صنعت از این رنگ ها نیز استفاده فراوانی می شود. برای اینکه بتوانیم از رنگ های رنگ پلی اورتان کابینتی استفاده کنیم باید سطوح مورد نظر را قبل از رنگ آمیزی به طور کامل پاک سازی نماییم به طوری که سطح عاری از هرگونه آلودگی نظیر روغن، املاح و گرد و غبار باشد. و هم چنین باید آستر مناسبی را نیز بر روی سطوح استفاده نماییم.

رنگ پلی اورتان کابینتی نیز دارای قدرت اشتعال بالا می باشد و به همین دلیل نیز باید در ظرف های در بسته و پلمپ شده نگه داری شود به طور کامل به دور از حرارت، آتش و مواد اشتعال زا باشد. در صورت باز شده قوطی ها و درب رنگ باید در حداقل زمان ممکن مورد استفاده قرار بگیرد و حتما باید از رطوبت و آب به دور باشد.

انواع مختلفی از رنگ های پلی اورتان در بازار موجود می باشند، رنگ پلی اورتان های مات، نیمه مات، براق و نیمه براق از جمله رنگ های پلی اورتان می باشد که نحوه استفاده از هر کدام از آن ها متفاوت می باشد و دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

مزیت استفاده از رنگ پلی اورتان چیست؟

مزیت استفاده از رنگ پلی اورتان چیست؟

رنگ به عنوان یکی از ابزارهای زیبایی به شمار می‌ رود که دارای تنوع بسیار زیادی بوده و از موارد مصرف مختلفی برخوردار می باشد که یکی از نمونه های آنها برای محصولات چوبی قابل استفاده است و با پایه پلی یورتان طراحی و تولید گردیده است، رنگ پلی یورتان چوب نوعی رنگ مرغوب و با کیفیت می باشد که جهت افزایش مقاومت و ماندگاری محصولات چوبی مانند مبل، صندلی، قاب عکس و موارد مختلف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، جهت آشنایی بیشتر با این نمونه رنگ به ویژگی های مهم آن اشاره خواهیم کرد.

  • رنگ نامبرده به دلیل کیفیت بالایی که دارد می‌ تواند در برابر عوامل مختلف محیطی و زیست محیطی از مقاومت خوبی برخوردار باشد و به افزایش مقاومت محصولات چوبی نیز کمک نماید.
  • این نمونه رنگ ها ضد آب می باشند و از باد کردن چوب و قرار گرفتن آنها در برابر آب و رطوبت به خوبی محافظت می نماید.
  • در برابر تابش آفتاب و اشعه ماورای بنفش بسیار مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
  • این نمونه رنگ ها ضد قارچ و کپک بوده و از ایجاد این عوامل بر روی محصولات چوبی جلوگیری می‌ کنند.
  • از قدرت خشک شدن بالایی برخوردار بوده و در کمتر از چند دقیقه بعد از مصرف خشک می شوند.
  • مزیت های استفاده از رنگ پلی یورتان می باشد که این رنگ به گونه ای طراحی شده است که کاملا ضد خش بوده و به هیچ عنوان شما عزیزان نگرانی از بابت خرابی آن و خش افتادن بر روی کار خود نخواهید داشت.

کاربردهای رنگ پلی اورتان ضد اب

کاربردهای رنگ پلی اورتان ضد اب

مشخصات رنگ پلی اورتان ضد آب بسیار زیاد است که به ذکر مواردی از آن ها می پردازیم:

  • رنگ پلی اورتان ضد اب در برابر اشعه خورشید و باران های اسیدی مقاومت بالایی داشته و در کمترین زمان ممکن خشک می شود که در ورق های ام دی اف، چوب و پی وی سی بکار می رود.
  • این رنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما و گرمای بالا و یخ بندان مقاومت بالایی دارد و دارای ظاهر براق و درخشنده و یکنواختی نیز می باشد.
  • از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی نیز مقاومت دارد.
  • دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در برابر سایش و ضربه دوام و استحکام بالایی دارد.
  • در قطعات خودرو با کیفیت بالا، فلز های کشتی، تانکر و پل و در ماشین آلات کشاورزی نیز کاربرد دارد.
  • در نرده ها، مبلمان فلزی، پوشش های حفاظتی اپوکسی، محیط های بهداشتی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کنندگان بی واسطه رنگ پلی اورتان براق

عرضه کنندگان بی واسطه رنگ پلی اورتان براق

از آنجایی که امروزه رنگ های صنعتی در صنایع جزو ضروریات محسوب میشوند امروزه انواع گوناگونی از آنها تولید میشود که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند و رنگ رنگ پلی اورتان ضد خش یکی از آنها است.

در این مکان بهترین برند های رنگ های رنگ پلی اورتان ضد خش ارائه میشوند که از نهایت کیفیت برخوردار هستند و تمامی انتظاراتی را که از یک رنگ خوب میرود، دارا هستند.

برای فروش رنگ رنگ پلی اورتان ضد خش از شیوه های مختلف استفاده میشود تا خریداران بتوانند آنها را در هر مقداری به طور عمده و یا جزئی و بدون نیاز به مراجعه حضوری تهیه کنند.

تمامی سفارش های از اقصی نقاط ایران نیز پذیرفته و در موعد مقرر تحویل داده میشود.

قیمت فروش رنگ های رنگ پلی اورتان ضد خش نیز در اینجا بسیار مناسب تعیین میشود که مواردی نظیر هزینه های ساخت، هزینه های بسته بندی و نیز هزینه های انتقال بر رقم قیمت آنها تاثیرگذار است اما در کل مناسبترین مقدار را دارا هستند و خریداران با صرف بهای اقتصادی مناسب میتوانند آنها را تهیه کرده و استفاده های لازم را از آنها ببرند.

امروزه شاهد فعالیت گسترده شرکت فروش رنگ پلی اورتان تک جزئی در سراسر کشورمان هستیم که سایت اینترنتی ما نیز سالهاست به عنوان یکی از نمایندگان معتبر فروش این رنگ به فعالیت مشغول است و بهترین و عالی ترین نوع آن را در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد.
شایان ذکر است که یکی از محبوب ترین رنگ های موجود در این مراکز، رنگ پلی اورتان مشکی است. این رنگ دارای جذابیت و درخشندگی بی نظیری می باشد و به سبب اینکه دوام و استقامت فوق العاده ای در برابر انواع تغییرات جوی دارد، به عنوان انتخاب اصلی بسیاری از شرکت ها و صنایع کشورمان به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما