مرکز توزیع رنگ پلی اورتان فلزات

صنعت گران انواع و اقسام رنگ ها را با استفاده از مواد اولیه متفاوتی تولید می کنند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و در یک زمینه خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

مرکز اصلی توزیع کننده رنگ پلی اورتان فلزات نمونه های مختلفی از این رنگ ها را در بازار های سطح کشور ما توزیع می نماید و به صورت کلی یا جزئی به خریداران محترم داخلی ارائه می دهد و برای این محصول نرخ مناسبی را در نظر می گیرد.

مرکز توزیع رنگ پلی اورتان فلزات

بررسی ماندگاری انواع رنگ پلی اورتان

بررسی ماندگاری انواع رنگ پلی اورتان در دنیای رنگ شما به محصولی بر می خورید که تحت عنوان پلی اورتان یا پلی یورتان معرفی می شود و این رنگ در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه دیگر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب می شود میزان محبوبیت آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

یکی از اصلی ترین خصوصیاتی که این رنگ دارد این است که دارای ماندگاری و طول عمر خیلی زیادی است، چرا که مقاومت و دوام سطحی این رنگ نسبت به عوامل محیطی و هر نوع فشاری که بر روی آن اعمال شود خیلی بالا می باشد و این مساله به تراکم بافتی و چسبندگی بالای آن بر می گردد.

  • بر این اساس باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که رنگ های پلی اورتان به خوبی می توانند گرما و نور خورشید و تمام اشعه های زیان بار آن مانند ماوراء بنفش و مادو قرمز را به خوبی تحمل کنند و هیچ گونه آسیبی به بافت و حالت آن ها وارد نمی شود.
  • این رنگ ها بعد از سال ها نیز رنگ خوب، جلا، درخشندگی و ظاهر جذاب خود را حفظ می کنند و هرگز کدر، مات و بدرنگ نمی شوند و حالت کهنه پیدا نخواهند کرد، این مساله افراد را از صرف کردن هزینه های چند باره برای رنگ آمیزی بی نیاز می کند.
  • رنگ پلی اورتان در مقابل مواد شیمیایی، مواد اسیدی و قلیایی، محصولات شوینده و حلال ها به خوبی دوام می آورد.
  • این رنگ در برابر رطوبت و نم دائمی می تواند مقاومت زیادی از خودش نشان دهد در نتیجه اصلا پوسته پوسته نمی شود، ترک برنمی دارد، از روی سطح بلند نمی شود و کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • گرما و سرمای ناگهانی و تغییرات جوی هیچ آسیبی به این رنگ وارد نمی کنند، در ضمن خاصیت مکانیکی و شیمیایی آن هم خیلی مطلوب هستند و در برابر وارد آمدن ضربه، ساییدگی و فرسایش هم خوب دوام می آورد.

چه رنگ پلی اورتانی برای فلزات مناسب است؟

چه رنگ پلی اورتانی برای فلزات مناسب است؟ یکی از بهترین رنگ هایی که برای رنگ آمیزی کردن و ایجاد لایه ای محافظ بر روی فلزات مختلف ساخته شده است انواع رنگ پلی اورتان می باشد، که آن ها را به عنوان رنگ پلی اورتان ضد زنگ و خوردگی معرفی می کنند.

این رنگ ها با داشتن تراکم و انسجام بالا یک لایه کامل بر روی فلزات مختلف ایجاد می کنند و تمام حفره ها و خلل و فرج های آن ها را می پوشانند، در نتیجه جلوی نفوذ کردن هوا یا رطوبت و نم به داخل آن ها را می گیرند.

در نتیجه فلزاتی مانند آهن که در حالت عادی به شدت آسیب پذیر هستند، بعد از پوشش داده شدن به وسیله این رنگ کاملا مقاوم می شوند و تا سال ها می توانند استحکام خود را حفظ کنند، در نتیجه به استحکام و دوام کلی سازه های فلزی اضافه می شود.

این رنگ ها مقاومت حرارتی خیلی زیادی دارند و می توانند در مقابل آتش سوزی یا تابش طولانی مدت و شدید نور خورشید به خوبی دوام بیاورند و اصلا از روی سطوح بلند نمی شوند.

رنگ های پلی اورتان خیلی زود خشک می شوند و باعث می گردند سطحی صیقلی و براق بر روی فلزات ایجاد شود که ظاهر خیلی زیبایی دارد، پس یکی از دلایل کاربرد آن ها می تواند همین مساله باشد.

از این رنگ ها برای پوشش دادن لوله های فلزی انتقال گاز و سیالات، یا رنگ آمیزی کردن بدنه خودروها، کشتی ها و تانکرهای آب و مواد نفتی استفاده می شود.

رنگ پلی اورتان ضد آب چه کاربردهایی دارد؟

رنگ پلی اورتان ضد آب چه کاربردهایی دارد؟ یکی از مسائل مهمی که امروزه مورد توجه همه مردم قرار دارد این است که سطوح مختلف را در برابر نفوذ کردن آب، نم و رطوبت محافظت کنند، چون همه به این آگاهی دست یافته اند که این فاکتورها عامل اصلی پوسیدگی و فرسوده شدن سازه ها می باشند.

از این رو اکثر آن ها از رنگ پلی اورتان ضد آب، ضد رطوبت و ضد پوسیدگی استفاده می کنند، که در اصل این رنگ با پر کردن تمامی خلل و فرج ها و منافذ بسیار ریزی که در سطح بیرونی مصالح و وسایل مختلف وجود دارد، آن ها را در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر می سازند.

به این ترتیب وقتی که سطح وسیله ای را با این رنگ های مقاوم که حالت پلیمری دارند پوشش می دهند، سطح آن لیز و صیقلی می شود و وقتی که آب بر روی آن ریخته شود مشاهده می کنید که تمام قطرات آب بر روی آن شناور می مانند و در نهایت از سطح صاف آن لیز می خوردن و پایین می ریزند.

در ضمن می توان این وسایل را بعد از خیس شدن به راحتی و با استفاده از یک پارچه خشک کرد و اثر رطوبت را از بین برد، به این ترتیب جلوی بروز زنگ زدگی، خوردگی، پوسیدگی و هر آسیبی گرفته خواهد شد.

عرضه مستقیم انواع رنگ پلی اورتان فلزات

عرضه مستقیم انواع رنگ پلی اورتان فلزات

انواع رنگ های پلی اورتان مخصوص فلزات که به عنوان رنگ پلی اورتان ضد خش، رنگ پلی اورتان ضد سایش و رنگ پلی اورتان صنعتی هم شناخته می شوند، در داخل کارخانه های صنعتی و با متریال های مرغوب تولید می شوند و سپس به وسیله شرکت های پخش کننده به اقصی نقاط ایران ارسال می گردند.

این رنگ ها که دارای کاربرد های گسترده ای در کشور هستند، در مراکز پخش کلی با در نظر گرفتن نرخ خیلی مناسب و سود بسیار اندک به مصرف کننده ها عرضه می شوند و به این ترتیب مردم تمایل بیشتری برای خرید محصول نشان می دهند.

این مراکز به دلیل اینکه همواره قیمت منصفانه ای برای محصول مورد نظر ارائه می دهند، مرجعی مطمئن برای تامین بار مورد نیاز فروشگاه ها هستند و برای خدمت رسانی به مردم روش های مختلفی را به کار می گیرند که ممکن است حضوری یا غیر حضوری باشند.

با توجه به شیوع پیدا کردن بیماری کووید19 در دنیا، ما توصیه می کنیم از روش خرید اینترنتی بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما