قیمت کیلر سفال فوری سال 99

سفال یکی از اختراعات بسیار قدیمی بشر محسوب میشود و به زمان انسان های اولیه میرسد زمانی که انسان به فکر ذخیره سازی مواد غذایی و آب افتاد بفکر ساختن ظروفی برای نگهدای آن ها افتاد.

ابتدا آب و گل را مخلوط میکردند و ظروفی را با دست می ساختند تا بتوانند از آن استفاده کنند و سپس با گذشت زمان  با حرارت دادن به این ظروف خام باعث مقاومت بیشتر آن شدند.سپس شروع کردند روی سفال ها نقاشی ها کشیدند.

امروزه با گذشت زمان سفال هم پیشرفت های چشم گیری کرده است و روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است و همین تغییر باعث شده است که سفال ها به اشکال مختلف در بیایند و برای مصارف مختلف تولید شوند.

امروزه از سفال فقط برای مصارف واجب همچون ظروف آب و غذا استفاده نمیشود بلکه امروزه از سفال بعنوان دکور و هنر نیز استفاده میشود.

هنرمندان با کشیدن نقش و نگار بر روی سفال ها این ظروف را زیباتر میکنند و برای تثبیت این هنر نیاز به کیلر سفال نیاز دارند.

قیمت کیلر سفال فوری سال 99

آشنایی با انواع مختلف کیلر سفال

آشنایی با انواع مختلف کیلر سفال کیلر ماده ای است که قابلیت پوشانندگی سطوح مختلف محصولاتی همچون  سفالی،چوبی،شیشه ای،سرامیکی،خمیری و…. را دارد.

این ماده لایه بسیار نازک و شیشه ای شفافی را بر روی سطوح ایجاد میکند و باعث حفظ و ماندگاری طرح و محصول مورد نظر میشود.

کیلر ها به دو نوع کیلر مات و کیلر شفاف تقسیم میشوند.

ابتدا سفال را به وسیله سوهان سمباده صاف و یکدست میکنیم بعد ان را شسته و کاملا خشک میکنیم انگاه سفال را آغشته به یک لایه چسب چوب بی رنگ میکنیم سپس طرح خود را کشیده و رنگ آمیزی میکنیم و بعد از خشک شدن کامل طرح و نقش روی آن برای تثبیت و خورده نشدن رنگ به وسیله سفال و قابل شستشو کردن و ماندگاری طرح روی سفال از اسپری کیلر استفاده میکنیم به صورتی که اسپری را تکان داده از از فاصله دورتر روی سفال میپاشیم جایی که آری از هر نوع گرد و غبار باشد.

خرید کیلر سفال مات با ارزانترین قیمت

خرید کیلر سفال مات با ارزانترین قیمت اسپری کیلر در فروشگاه های رنگ و همچنین در خرازی ها و ابزار هنری بفروش میرسد.

هنزمندان برای تثبیت کار و هنر خود روی انواع سفال به کیلر نیاز دارند.

قیمت کیلر مات و کیلر شفاف مختلف است همچنین قیمت کیلر از درب کارخانه تا فروشگاه های شهر متفاوت است اما شما برای خرید کیلر ارزان و قیمت مناسب  میتوانید به مشاورین سایت ما مراجعه کنید و از قیمت انواع کیلر مات و کیلر شفاف با خبر شوید و با مشورت آنها کیلر مناسب کار خود را با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما