قیمت سیلر براق کننده چوب ایرانی

از کاربردی ترین و موثرترین مواد که در رنگ چوب استفاده می شود و دوام و ماندگاری محصولات چوبی را افزایش می دهد و به عنوان یک لایه محافظتی عمل می کند و باعث زیبایی سطح چوب نیز می شود، می توان به  رنگ سیلر اشاره نمود.
سیلر رنگی است به شکل مایع که رنگ آن کرم، و شفاف است و برای اینکه منافذ و سوراخ های بسیار ریز چوب قبل از رنگ زدن غیر قابل نفوذ شوند و رنگ را به خود جذب نکنند، و سطح چوب به طور کامل صاف و یکدست شود در رنگ چوب به کار می رود. بعد از زدن رنگ سیلر روی چوب و خشک شدن آن ماندگاری رنگ نهایی بیشتر می شود.
قیمت سیلر براق کننده چوب ایرانی با توجه به برند، کد رنگ، وزن آن، کیفیت جلا دادن و خشک شدن سریع تعیین می شود.

قیمت سیلر براق کننده چوب ایرانی

بهترین برند سیلر براق کننده ایرانی

بهترین برند سیلر براق کننده ایرانی برای خرید سیلر باید از بین برندهای موجود در بازار بهترین برند را پیدا کنیم، بهترین برند سیلر براق کننده ایرانی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • کاربرد راحتی داشته باشد یعنی با استفاده از یک دستمال پنبه ای بتوان از آن استفاده نمود.
  • سریع خشک شود.
  • برای جلا دادن پایان کار یک زیرکار صاف ایجاد کند.
  • همه کاره باشد یعنی زیر کاری ایجاد نماید که همه انواع رنگ ها مانند رنگ نیترو سلولز، پلی یورتان و یا رنگ های پایه آب را در رنگ آمیزی چوب بکار برد.
  • در مقابل ریختن آب مقاومت کند، یعنی چوب را در برابر خوردگی و رطوبت محافظت کند.
  • و…

با توجه به ویژگی های گفته شده ما باید برای رنگ کاری چوب از باکیفیت ترین و بهترین برندهای سیلر براق کننده که در بازار وجود دارند استفاده نماییم و خرید خود را از فروشگاه های معتبری که کیفیت محصول و کارایی آنها را تضمین می نمایند، خرید نماییم.

خرید انواع سیلر براق کننده چوب

خرید انواع سیلر براق کننده چوب یک نوع سیلر براق کننده فوری وجود دارد که برای رقیق کردن آن از تینر استفاده می شود، تینر ماده ای است حلال برای رقیق کردن رنگ های روغنی استفاده می شود که براساس قدرت حل شدن و سرعت تبخیر شدن و سمی بودن انواع مختلفی دارد و دارای بوی نامطلوبی می باشد.
یکی دیگر از انواع سیلر، سیلر آب پایه یا سیلر آکریلیک است که از گهن ترین و باکیفیت ترین رنگ های استفاده شده در صنایع چوب و مبلمان می باشد. در این نوع سیلر که در آن بجای تینر از آب به عنوان رقیق کننده استفاده می شود و دارای بوی ناخوشایند نمی باشد، باعث کاهش هزینه ها و بالا رفتن امنیت مانند خطر آتش سوزی، سرطان و کاهش آلودگی محیط زیست می شود.
این نوع سیلر نسبت به سیلرهای فوری قدرت پوشانندگی دو برابر سطح چوب را دارد و زودتر خشک می شود و مقاومت چوب را بالا می برد به طوری که رنگ خشک شده در آب حل  نمی شود.

برای خرید سیلر مورد نظر که کارایی دلخواه ما را داشته باشد، می توان از روش مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مشهور و معتبر اقدام نمود، و اطلاعات لازم را درخواست کرد و سپس با گرفتن قیمت های بروز شده خرید خود را انجام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما