قیمت رنگ پودری چوب در سال 99

رنگ پودری چوبی رنگ پر کاربردی می باشد که در سرکت های ایرانی تولید می شود. در سال ۹۹این نوع رنگ به مقدار انبوه تولید شد و با قیمت مناسب در بازار عرضه گردید. رنگ پودری چوب رنگی است که از آن برای رنگ کردن انواع وسیله های چوبی استفاده می شود. این نوع رنگ بیشتر توسط نجاران مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت رنگ پودری چوب در سال 99

آشنایی با انواع رنگ پودری چوب مبلمان

آشنایی با انواع رنگ پودری چوب مبلمان رنگ پودری چوبی انواع مختلفی دارد و از آن برای رنگ کردن انواع چوب استفاده می شود. این نوع رنگ جلوه بسیار زیبایی به مبل می بخشد و زیبایی آن را چند برابر می کند. برای آشنایی با انواع رنگ پودری چوبی بهتر است ابتدا انواع چوب را بشناسید.

برای تهیه مبلمان، بوفه، دراور، کمد و…. از رنگ های مختلفی استفاده می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع رنگ پودری چوبی آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

رنگ پودری اکلریک

این نوع رنگ بسیار غلیظ و با کیفیت می باشد و از آن برای رنگ نمودن چوب مبلمان استفاده می شود. رنگ اکلریک سریع خشک می شود و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

رنگ پودری کاترین

این نوع رنگ برای رنگ آمیزی کمد، بوفه و دراور مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا این وسایل از چوب گردو ساخته می شوند و مناسب ترین رنگ برای رنگ آمیزی چوب گردو رنگ پودری کاترین می باشد.

رنگ بوند آستر

این نوع رنگ برای رنگ آمیزی صندلی های چوبی اداری استفاده می شود. این نوع رنگ ارزان ترین قیمت را دارد و بسیار غلیظ می باشد. رنگ بوند آستر بسیار سریع خشک می شود و رنگ آمیزی با آن بسیار آسان می باشد.

سفارش رنگ پودری چوب به صورت مستقیم

سفارش رنگ پودری چوب به صورت مستقیم نجاران در حین سفارش رنگ پودری چوب دقت زیادی می کنند و سعی می کنند این محصول را مستقیم از شرکت خریداری کنند. خریداران معمولا سعی می کنند بهترین نوع رنگ پودری را خریداری نمایند.

شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر ایران به تولید انواع رنگ پودری چوب پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند بهترین نوع رنگ پودری را تولید کرده و آن را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان عزیز خود برسانند. هدف این شرکت ها از این همه سعی و تلاش به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد که تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده اند.

رنگ پودری چوب تولید شده در شرکت های ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارد و همین باعث شده است که خریداران‌زیادی داشته باشد. سالانه بخش عمده ای از رنگ پودری تولید شده در ایران به کشور های سرتاسر جهان صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما