قیمت رنگ پودری خودرو الکترواستاتیک

رنگ ها دنیای بسیار متنوعی دارند. رنگ های پودری، امروزه به دلیل ویزگی های مثبتی چون حلال بودن، پوشش دهی بیشتر و آسیب نرساندن به محیط و سلامت افراد، از جایگاه ویژه از جایگاه ویژه برخوردار است و با رنگ های مایع در حال رقابت می باشد. یکی از کاربردهای رنگ پودری در صنعت خودروسازی است. در این مقاله می خواهیم به طور اختصاصی درباره رنگ پودری خودرو صحبت کنیم.

قیمت رنگ پودری خودرو الکترواستاتیک

معرفی بهترین رنگ پودری خودرو

معرفی بهترین رنگ پودری خودرو صنعت خودرو سازی یکی از صنایع مهمی است که استفاده از رنگ ها و فرایند رنگرزی یکی از فرایند های مهم در خط تولیدشان می باشد. قبل از آن که بهترین رنگ پودری را معرفی کنیم نیاز است با انواع رنگ های پودری مورد استفاده در صنعت خودروسازی آشنا شوید:

  • رنگ پودری الکترواستاتیک
  • رنگ آکریلیک پودری
  • رنگ اپوکسی پودری
  • رنگ پلی استر پودری

رنگ پودری الکترواستاتیک یکی از انتخاب های مناسب برای رنگ زدن خودرو می باشد. فرایند رنگرزی به کمک این رنگ بسیار سهل است. نیاز به حلال هایی چون تینر ندارد و اینگونه کمتر باعث آلودگی محیطی می گردد. این رنگ ها به صورت پودری و توسط ابزار خاصی به سطح مورد نظر زده می شود.

پوشش دهی این رنگ ها بسیار عالی است و به صورت یکدست و در کمترین زمان سطوح وسیعی را می توان رنگ آمیزی نمود.

این رنگ های پودری نیاز دارند بعد از پاشیده شدن روی سطح در کوره های مخصوص قرار بگیرند تا تثبیت شوند. این عمل کمک می کند رنگ در طول زمان به دلیل آن که حرارت دیده اند دچار رفتگی و کدری نگردد.

یکی از راه های تشخیص بهترین رنگ پودری خودرو توجه به ترکیبات آن که روی بسته نوشته است می باشد. به طور پایه رنگ های پودری از رزین، پرکننده ها، دانه رنگی و مواد افزودنی دیگر تشکیل می شوند.

اینکه میزان هر کدام از این مواد تشکیل دهنده به چه میزان است بر کیفیت نهایی رنگ اثر می گذارد. علاوه بر رنگ های پودری به دلیل کاربردهای مختلفی که در صنایع متعدد دارند ترکیباتشان دستخوش تغییر قرار می گیرد تا متناسب با سطح مورد نظر باشد.

خرید رنگ پودری خودرو الکترواستاتیک

خرید رنگ پودری خودرو الکترواستاتیک به دلیل مزایایی که رنگ های پودری دارند خرید رنگ پودری خودرو الکترواستاتیک یکی از انتخاب های مناسب برای رنگرزی این سطوح می باشد.

یکی از دلایلی که بسیاری از تولیدی ها دست به خرید رنگ پودری الکترواستاتیک می زنند استحکام رنگ بر سطوح در طولانی مدت است و این ویژگی برای خودرو ها بسیار حائز اهمیت است چون عمر و کارکرد آن ها طولانی است.

به منظور خرید رنگ پودر خودرو می توانید به راحتی از طریق همین سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما