قیمت رنگ پودری براق طلایی سال 99

قیمت رنگ پودری براق طلایی سال ۹۹ به دلیل تقاضای بالا و تامین حدود ۲۵ درصدی این محصول در بازار داخلی و پیش بینی تقاضا بالای آن در این سال مورد بحث است چرا که امسال سال جهش تولید نام گرفته است. و امید است با جهش در تولید تقاضای این محصول نیز افزایش یابد.

قیمت رنگ پودری براق طلایی سال 99

چگونه رنگ پودری براق خوب انتخاب کنیم؟

چگونه رنگ پودری براق خوب انتخاب کنیم؟ رنگهای پودری علاوه بر کاهش آلودگی محیط زیست خالی از هرگونه مواد سمی و فلزات سنگین می باشد و از همین رو به عنوان یک پوشش مناسب معرفی می شود.

برای اینکه یک رنگ پودری براق خوب انتخاب کنیم می بایست یک نمونه از رنگ را تهیه و مورد آزمایش قرار دهیم.رنگ های پودری با توجه به میزان و درجه براقیت به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که از انواع آنها می توان به رنگ پودری براق،نیمه براق،مات و نیمه مات اشاره کرد.خرید رنگ پودری راندمان بالاتری نسبت به انواع رنگ های دیگر دارد.توجه به میزان درجه چسبندگی رنگ پودری یکی از مواردی است که موقع خرید آن باید به استانداردهای آن توجه نمود.فرمولاسیون رنگ باید توسط طراحان رنگ برای موارد استفاده مختلف به طور استاندارد تنظیم شود.

رنگ پودری براق تشکیل شده از ذره‌ های رزین و رنگدانه مورد علاقه افراد می باشد.این نوع از رنگها بدون حلال است و به دلیل پایداری و مقاومت بالایشان و همچنین آلودگی پایین در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

با وجود اینکه رنگهای پودری تجهیزات گران قیمت تری برای استفاده این رنگ نسبت به رنگهای دیگر موجود در بازار دارد .می بایست رنگی را انتخاب کرد که مزیت تولید را بالابرده و هزینه های تولید را جبران کند.در رنگ های پودری زمان و درجه حرارت دمایی مشخصی برای خشک کردن مورد نیاز است که سازنده رنگ آن را مشخص می کند.در دمای بالا تا آخرین مقدار فرورفتگی در سطح نفوذ میکند و همین امر موجب بالاتر رفتن استحکام رنگ می شود.رنگ پودری براق خوب می بایست چسبندگی مناسبی داشته باشد.

خرید رنگ پودری براق طلایی لباس

خرید رنگ پودری براق طلایی لباس رنگ پودری لباس در مقایسه با بقیه انواع رنگ ها به دلیل سرعت بالای خشک شدن و ماندگاری مزیت بهتری دارد.رنگ های پودری بسته به جنس و نوع پارچه ها انواع مختلفی دارند.ما در این سایت امکان خرید رنگ براق طلایی لباس را برای مشتریان فراهم ساخته ایم. در خرید رنگ پودری کیفیت رنگ از جمله مواردی است که می بایست مشتری از آن اطمینان داشته باشد و ما این اطمینان را برای مشتری ایجاد می کنیم که علاوه بر کیفیت بالا رنگ را با قیمت مقرون به صرفه به مشتری عرضه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما