قیمت رنگ صنعتی پودری در بازار

رنگ ها کاربردهای زیادی در جامعه دارند، این محصول در انواع مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای کاربرد های معین خود هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ پودری صنعتی، انواع و کاربرد آن، قیمت رنگ صنعتی پودری و همچنین نحوه خرید این محصول، شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کنیم.

قیمت رنگ صنعتی پودری در بازار

فروشگاه اینترنتی رنگ صنعتی پودری

فروشگاه اینترنتی رنگ صنعتی پودریاگر سری به فروشگاه های اینترنتی بزنیم فروشگاه هایی را مشاهده می کنیم که انواع رنگ را در بسته بندی های مختلف و قیمت های متنوعی عرضه می کنند.

فروشگاه های اینترنتی رنگ صنعتی پودری، انواع رنگ صنعتی را برای مراکزی همچون کارخانه ها، ادارات و سازمان های مختلف که در کارهای عمرانی نقش دارند، عرضه می کنند.

خریدار رنگ پودری صنعتی با مراجعه به این سایت ها می تواند تمامی کاتالوگ رنگ پودری را مشاهده کند و با کسب آگاهی لازم در مورد انواع این محصول، خرید خود را با آگاهی کامل و با قیمت مناسب سفارش دهد و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرد.

ضمنا بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای رقابت با سایر فروشنده های اینترنتی تخفیفات خوبی بر روی محصولاتشان اعمال می کنند و با حمل رایگان آن را به دست خریدار می رسانند.

قیمت رنگ پودری در بازار ایران

قیمت رنگ پودری در بازار ایرانقیمت رنگ پودری در بازار ایران به عواملی همچون مواد و ترکیبات شیمیایی به کار رفته در رنگ دارد.

هرچه کیفیت این محصولات بهتر باشد، قیمت نهایی آنان بیشتر است.

عوامل مختلف دیگری همچون برند رنگ، نرخ ارز و … بر روی قیمت فروش این محصول تاثیر دارند، اگر رنگ وارداتی باشد با توجه به نرخ ارز بالاتر خواهد بود.

خرید رنگ های پودری صنعتی نسبت به رنگ های مایع، به صرفه تر است، پس به مشتریان توصیه می کنیم برای کاهش هزینه های مصرفی خود از این رنگ ها استفاده کنند.

لیست کارخانه های تولیدکننده انواع رنگ های صنعتی

لیست کارخانه های تولیدکننده انواع رنگ های صنعتی کشورمان با بهره گیری از نصف توان کارخانه های خود سالانه حدود یک میلیون تن رنگ تولید می کند که بیشتر آن رنگ های ساختمانی و تزیینی هستند اما کشورمان در حوزه تولید رنگ های صنعتی و به خصوص رنگ های پودری نیز فعالیت دارد.

صادرات رنگ پودری رزین ایران و به طور کلی صادرات رنگ از کشورمان به مقصد کشور های همسایه همانند، عرق، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قزاقستان انجام می شود.

خوشبختانه کارخانه های فراوانی در کشورمان بهترین نوع رنگ های صنعتی را تولید می کنند، اما با پشتیبانی بیشتر از این کارخانه ها و توسعه راه صادرات قطعا کشورمان می تواند ارز قابل توجهی از صادرات رنگ های صنعتی وارد کشور کند.

حتی کشورمان توسط شرکت های دانش بنیان که در ساخت رنگ های پودری نانو فعالیت دارند، اقدام به ساخت شرکت در کشورهای خارجی همچون چین کرده است که با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت ایرانی، تولیدات خود را در خارج از کشور آغاز کرده است.

خرید با کیفیت ترین رنگ صنعتی

خرید با کیفیت ترین رنگ صنعتی مشتریان می توانند با کیفیت ترین رنگ صنعتی را از کارخانه های ایرانی و نمایندگی های آنان سفارش دهند.

رنگ های صنععتی پودری دارای ویژگی های زیادی هستند که این کیفیت این محصول را به ما نشان می دهد.

خرید رنگ صنعتی اهمیت زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. رنگ های پودری صنعتی کاملا با محیط زیست سازگار هستند، علت آن هم این است که این رنگ ها از حلال استفاده نمی کنند و به مانند رنگ های مایع برای محیط زیست ضرر ندارند.
  2. این محصولات به صورت کامل در سطح مورد نظر استفاده می شوند و تقریبا هیچ اصراف و دور ریزی ندارند، این عامل باعث می شود هزینه کمتری به خریدار تحمیل شود.
  3. رنگ های پودری در مقابل انواع خورندگی ها، مواد شیمیایی، آتش و حرارت و … مقاوم هستند.
  4. این رنگ ها عایق جریان الکتریکی هستند که می توان با دستکاری مواد رزین درون رنگ مقدار عبور جریان یا عدم عبور آن را تنظیم کرد.

این موارد تنها بخش کوچکی از ویژگی رنگ های پودری صنعتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما