قیمت رنگ ساده خودرو در بازار تهران

معمولا بیشتر و اغلب اتومبیل هایی که در بازار خرید و فروش می شوند به طور استاندارد و بدون گرفتن هیچ مبلغ اضافه ای با رنگ  ساده خودرو ، رنگ آمیزی و به بازار ارائه می شوند.

به جز ماشین های لاکژری و گران بها که جدا از این بحث می باشند و بوسیله رنگ های سفارشی و خاص به خریداران ارائه می شوند.

رنگ های ساده معمولا محدودیت دارند و بیشتر ماشین ها با رنگ های پر هواداری مثل سفید، نقره ای و مشکی و . . . رنگ شد و به بازار روانه می شوند.

رنگ های ساده به علت قیمت کم و داشتن سرعت بالا در رنگ آمیزی ، در صورتی که درست رنگ نشود، به طور کامل یک دست و صاف نمی شود و شکلی مانند پوست پرتقال  که دارای چروکیدگی های ریز است را به خود می گیرد.

برای همین در ماشین های امروزی کمتر از رنگ ساده استفاده می کنند و تقریبا فقط از رنگ های سفید، مشکی، آبی و قرمز استفاده می کنند و مثل دیگر رنگ ها دارای تنوع و درخشش و جذابیت نیست.

قیمت رنگ ساده خودرو در بازار تهران

توضیحی کامل بر انواع رنگ خودرو

توضیحی کامل بر انواع رنگ خودرو  خرید ماشین بی شک از بزرگ ترین و حساس ترین خریدهای یک فرد در زمان عمر خود می باشد.

و از این خرید، مهمترین بخشش رنگ خودروی خریداری شده می باشد.امروزه ماشین های ساخته شده کمپانی های ساخت خودرو در رنگ و طرح های متنوع و فراوانی به بازار آمده اند که گستره وسیعی از رنگ های متفاوت با جنس ها و طیف های مختلف را در بر می گیرد.

در خرید رنگ خودرو باید قدرت تمایز بین رنگ ها را داشته باشیم.

رنگ های موجود در بازار شامل رنگ های ساده یا solid یا gloss و رنگ های متالیک(metallic) و رنگ های صدفی یا pearlescent  رنگ های مات یا matte finish و رنگ های خاص و سفارشی که گران ترین رنگ موجود در بازار رنگ خودرو است می شوند.

خرید رنگ ساده خودرو با قیمت شگفت انگیز

خرید رنگ ساده خودرو با قیمت شگفت انگیز انواع رنگ خودرو با کیفیت ها و برند ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشد.

یکی از کسانی که بهترین مشاوره را در انتخاب رنگ به شما می تواند بدهد نقاش و رنگ کار خودروی شماست که با تجربه ای که در استفاده از رنگ های برند های مختلف دارد می تواند بهترین مشاوره را به شما بدهد.

همچنین کارکنان متخصص و مجرب مجموعه ما نیز در خدمت شما هستند تا با راهنمایی شما بتوانند در اینکه شما بهترین خرید با قیمت شگفت انگیز داشته باشید در کنارتان باشند و لیست قیمت را به شما ارائه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما