قیمت رنگ خودرویی متالیک در بازار تهران

رنگ خودرویی با قیمت های متفاوتی در بازار بفروش می رسد. رنگ خودرو علاوه بر اینکه باعث زیبایی و لوکس تر شدن خودرو در واقع محافظی است برای قسمتهای بیرونی خودرو ها.

رنگ پلاستیکی که برای ساخت رنگ خودرو بکار میرود به دو نوع طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار میگیرد. این مواد را پلاستیک و ترمو پلاستیک می نامند که اپوکسی پلی آمید از آنها ساخته میشود. اپوکسی پلی آمید رنگ هایی هستند که در خودرو ها استفاده می شوند جهت جلوگیری از زنگ زدگی ، خوردگی، آسیب آتش و حرارت و…بکار می روند.

رنگ خودروی اپوکسی پلی آمید را در شهر اصفهان می توان به صورت عمده خریداری کرد.

قیمت رنگ خودرویی متالیک در بازار تهران

ویژگی های رنگ خودرویی متالیک چیست؟

ویژگی های رنگ خودرویی متالیک چیست؟ رنگ های متالیک (Metallic) مانند رنگ های ساده هستند که تنها مقداری پودر فلزی به آن اضافه شده است.میزان فلزی که به رنگ خودرویی اضافه میشود متفاوت است. ولی به نسبت کلی 1 به 50 است و تقریبا می توان گفت 2 درصد رنگ پودر فلز است.

 به علت وجود ذرات براق فلز آلومینیم در رنگ خودرو های با رنگ متالیک این خودرو ها نور را به خوبی منعکس می کنند و درخشندگی و جلوه ی بیشتری نسبت به خودروهای با رنگ ساده دارند. از طرفی به علت برق فلز موجود در رنگ خودرو خط و خش های ریز و کوچک از فاصله ی دور قابل تشخیص نیست.

قابل ذکر است که به حفظ و نگهداری خودرو توجه گردد. در فاصله کم به کارواش برود. 

همه اینها که گفته شد از مزایای این نوع رنگ خودرو بود اما باید گفت که از معایب استفاده از این رنگ ها این است که اگر خودرویی ضربه ببیند و نیاز به تعمیر و رنگ کردن داشته باشد ممکن است رنگ قسمت ضربه خورده با رنگ کل خودرو یکی نباشد و خودرو دورنگ شود.این به دلیل تفاوت مقدار پودر فلزی است که در رنگ ها استفاده می شود.

.

خرید رنگ خودرویی روغنی ارزان

خرید رنگ خودرویی روغنی ارزان رنگ خودروها به دو گروه تقسیم می شوند:

  1. رنگ خودرویی متالیک
  2. رنگ خودرویی روغنی 

در واقع رنگ خودروی متالیک ابتدا به صورت رنگ روغن بوده که روی بدنه ی سیاه خودرو استفاده می شود و رنگ اصلی روی این لایه رنگ روغنی قرار میگیرد. رنگ های متالیک از نوع نسل های جدید رنگ خودرو هستند که بصورت لایه کیلر یا شفاف روی دو لایه آستر و رنگ استفاده بکار می روند.همین لایه کیلر باعث شفافیت و براق شدن رنگ ماشین می گردد.

از نظر قیمت خودرو های با رنگ ساده با خودرو های با رنگ متالیک فرق قابل توجهی ندارند.

برای پیدا کردن و خرید رنگ خودرویی روغنی ارزان می توان با کارخانه های رنگ خودرو و یا از نمایندگی های آن قیمت مناسب را گرفت. قیمت این محصولات بروز و طبق تعرفه محاسبه می گردد.

با جستجوی ساده در اینترنت می توان خیلی سریع به منظور خرید رنگ خودرویی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان قیمت گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما