قیمت رنگ اپوکسی دو جزیی پلی آمید

رنگ اپوکسی دو جزیی پلی آمید یکی از مدل رنگ هایی است که کاربردهای زیادی دارد و به دلیل مزایایی که داشته در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران نیز بسته به نیاز خود می توانند آن را در اوزان مختلفی خریداری کنند و قیمت این رنگ نیز بسته به برند و کیفیت متفاوت می باشد.

قیمت رنگ اپوکسی دو جزیی پلی آمید

خصوصیات رنگ اپوکسی دو جزیی پلی آمید

خصوصیات رنگ اپوکسی دو جزیی پلی آمید رنگ اپوکسی دوجزیی پلی امید از بهترین مواد اولیه مانند پایه هاردنر پلی امید و رزین های اپوکسی حلالی طراحی و ساخته شده که در سطوح مختلف بتنی، فولادی بعد از لایه میانی سیستم های رنگی و پرایمر و در دیگر صنایع جهت لایه نهایی بکار می رود.

این پوشش صنعتی جهت ایجاد خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی و برای پرایمر کردن سطوح آهنی به عنوان لایه میانی تولید می شود که مقاومت مکانیکی و شیمیایی را به همراه دارد و اصلی ترین کاربرد آن در سطوحی است که در مقابل رطوبت و بدور از نور خورشید بوده است. مانند سطوح داخلی و خارجی مخازن خط لوله، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی ادوات نظامی و عرشه کشتی، پوشش داخل کنسرو و …

این رنگ برای مناطق مرطوبی که مدام با آب در ارتباط هستند مناسب است چون دارای علاوه بر مقاومتی که دارد دارای انعطاف پذیری، استحکام، چسبندگی، دوام و پایداری است که علاوه در برابر رطوبت و مواد خزنده بادوام نیز می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار است.

به خدا من اینا چند بار عوضش کردم و از اول نوشتم

خرید انواع رنگ اپوکسی دو جزیی

خرید انواع رنگ اپوکسی دو جزیی خرید رنگ اپوکسی دو جرئی در بازار به وفور انجام پذیرفته که مراکز مختلفی هستند که به عرضه آن می پردازند و قیمت های این محصول نیز در بازار بسته به مدل های آن مختلف بوده و نرخ عمده نسبت به خرده ارزانتر خواهد بود و در صورتی که بتوان از مراکز عرضه کننده مستقیم آن را تهیه نمود از صرفه بالاتری نیز بهره مند می باشد.

انواع رنگ اپوکسی در بازار کیفیت های مختلفی را به خود اختصاص داده است و دارای ترکیبات آلی و قابل اشتعال بوده و حین مصرف باید از تماس آن با پوست و چشم خودداری نمود و برای جلوگیری از آتش سوزی تهویه مناسب را بکار برد و حین انبارداری باید اصول ایمنی را رعایت نمود 

رنگ اپوکسی پلی امید دوجزیی در اوزان مختلف وارد بازار می شود که بسته به وزن نرخ های مختلفی را به خود اختصاص داده است و به دلیل تنوعی که در اوزان، برند و مدلهای این رنگ وجود دارد خریدار از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و متناسب با نیاز و سلیقه خود می تواند آن را تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما