قیمت انواع رنگ شبتاب اپوکسی

رنگ ها دنیای بسیار گسترده ای دارند که این تنوع هم در شکل ظاهری و هم مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها دیده می شود و با توجه به این مساله هر یک از این محصولات دارای استفاده های متفاوتی هستند. توزیع کنندگان و فروشندگان رنگ شبتاب اپوکسی این محصول را از سوی تولید کننده های آن در سطح کشور ما پخش می کنند تا آن را به دست مصرف کننده ها رسانده و به امر خرید و فروش کمک نمایند.

قیمت انواع رنگ شبتاب اپوکسی

چرا رنگ اپوکسی محبوبیت زیادی دارد؟

چرا رنگ اپوکسی محبوبیت زیادی دارد؟ رنگ اپوکسی در اصل محصولی است که از آن برای ایجاد کردن لایه ای محافظ بر روی سطوح مختلف مانند فلزات استفاده می شود و از این رو این محصولات را فقط با هدف افزایش زیبایی و برای ایجاد نما به کار نمی برند و دلیل اصلی در کاربرد آن ها محافظت از سطوح است. به عنوان مثال در سطوح فلزی مختلفی که در آن ها آهن وجود داشته باشد اگر از یک لایه عایق استفاده نشود عوامل مختلفی مانند هوا، رطوبت و بخار آب می توانند موجب زنگ زدگی، خوردگی، تغییر رنگ، پوسیدگی، حفره و شکستگی شوند.

پس رنگ اپوکسی از این نظر خیلی اهمیت دارد. این رنگ به صورت پودری و مایع تولید می شود و تفاوت اصلی در این دو رنگ به وجود یا عدم وجود ماده ای به نام حلال برمی گردد، چون هر دوی آن ها دارای بخش های یکسانی همچون رنگدانه های مختلف، رزین و افزودنی سخت کننده هستند، فقط حلال است که شکل آن ها را تغییر می دهد.

رنگ پودری را بعد از آماده کردن به وسیله یک تفنگ مخصوص بر روی سطوح پرتاب می کنند تا بچسبد، اما رنگ مایع را می توان هم با اسپری روی سطوح اعمال کرد، هم غلطک و هم فرچه مخصوص رنگ آمیزی. شکل نهایی رنگ اجرا شده در رنگ های پودری بیشتر به صورت بافت دار و مات است و در رنگ های مایع یا جوهری حالت صاف، صیقلی و براق دارد و از این رو این رنگ بیشتر برای رنگ رزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی که نیاز به ترکیب کردن رنگ، تولید یک رنگ جدید و تطبیق دادن رنگ ها با هم باشد، مسلما رنگ های مایع خیلی بهتر عمل می کنند، چون انجام این کار به وسیله این محصولات راحت تر است و در ضمن با سرعت بیشتر و هزینه کمتری انجام می شود. کارایی رنگ پودری نسبت به رنگ مایع بیشتر است، چون ضخامت و چسبندگی خیلی بیشتری دارند و دلیل آن هم قرار دادن سطح مورد نظر در داخل کوره و اعمال حرارت برای تثبیت رنگ می باشد.

مشخصات رنگ اپوکسی گالوانیزه

مشخصات رنگ اپوکسی گالوانیزه نوع خاصی از رنگ اپوکسی براق به صورت رنگ شبتاب تولید می شود یعنی اینکه این رنگ ها در تاریکی شب از خودشان نور و روشنایی ساطع می کنند و به این ترتیب زیبایی خیلی بیشتر و امکان دید در شب را برای افراد فراهم می نمایند. برای تولید کردن رنگ اپوکسی شبتاب یک ماده به نام پودر فسفرسانس را به ترکیبات رنگ های شفاف و بدون رنگ اپوکسی اضافه می کنند و این پودر باعث می شود که پوشش اپوکسی در طی روز نور خورشید یا هر منبع نور دیگری که در محیط وجود دارد را به خودش جذب کند و در داخل خود ذخیره نماید.

سپس وقتی که محیط تاریک شده و همه چراغ ها خاموش می شوند این رنگ برای مدتی از خودش نور ساطع می کند و حالت درخشانی خواهد داشت، که از این ویژگی می توان برای تولید کردن انواع و اقسام البسه و تجهیزات ترافیکی و راهداری استفاده کرد و رانندگان را متوجه آن ها ساخت. در این رنگ ها بیشتر از رنگ های سبز، آبی و فیروزه ای استفاده می شود چون می توانند نور را به خوبی در خود جذب کنند و بعد آن را به محیط بتابند، که مدت تابش رنگ آبی خیلی بیشتر است.

دوام رنگ اپوکسی کف استخر

دوام رنگ اپوکسی کف استخر رنگ های اپوکسی علاوه بر مصارف خانگی یا صنعتی دارای کاربرد های گسترده تجاری هم هستند و از این محصولات می توان برای طراحی و اجرای دکوراسیون های زیبا در محیط های تجاری لوکس استفاده کرد، چند نمونه از مصارف اپوکسی در زمینه تجاری شامل موارد زیر هستند:

از رنگ اپوکسی سیمان برای پوشش دادن کف پاساژ ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری بزرگ استفاده می شود، چون در کنار زیبایی و جذابیت زیادی که دارند دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی، فرسایش و وارد آمدن ضربات و فشار دائمی و طولانی مدت می باشند.

این رنگ ها را می توان برای مصارف دکوراتیو در محیط های تجاری مورد استفاده قرار داد و طرح های مختلفی را بر روی دیوار یا سطوح مختلف چوبی و فلزی ایجاد کرد، به عنوان مثال می توان قفسه های اجناس و پیشخوان فروشگاه ها را با رنگ اپوکسی گالوانیزه پوشش داد.

با کمک رنگ اپوکسی می توان طرح، رنگ و بافت های زیبایی بر روی سقف و دیواره های اماکن تجاری و فروشگاه ها ایجاد نمود، یا از رنگ های براق اکلیلی و شب نما برای تبلیغات گسترده محیطی بهره برد. از آنجایی که این رنگ به خوبی در مقابل تغییرات جوی و نور خورشید مقاومت می کند، می توان دکور یا نمای بیرونی این مراکز را هم به وسیله آن رنگ آمیزی نمود.

صادرات انواع رنگ شبتاب اپوکسی

صادرات انواع رنگ شبتاب اپوکسی انواع و اقسام رنگ های شبتاب و شب نمای اپوکسی که شامل رنگ اپوکسی کف استخر هستند، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و در حجم خیلی بالا در کارخانه های صنعتی تولید می شوند و سپس توسط شرکت های پخش عمده به تمام شهرها و استان های ایران ارسال می گردند.

این شرکت ها محصول مورد نظر را به صورت عمده در مرکز فروش خود عرضه می کنند و آن را در داخل بسته بندی های کارخانه ای به فروش می رسانند، چون این محصولات باید کاملا در برابر هوا محافظت شوند و لازم است حتما در ظروف در بسته و پلمپ شده قرار داشته باشند.

شرکت های پخش رنگ اپوکسی را به صورت مستقیم ارائه می دهند و برای فروش آن ارزش افزوده خیلی کمی را دریافت می کنند و با این کار به کاهش نرخ این محصول در کشور ما کمک می نمایند و توانایی خرید مردم را بالاتر می برند. البته هم میهنان عزیز ما می توانند جهت خرید این محصول از طریق درگاه های اینترنتی اقدام کنند و آن را از راه دور و به شکل غیر حضوری سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما