فروش سیلر اندو مخصوص دندانپزشکی

سیلر اندو دندان پزشکی یکی از مهم ترین مواد بکار رفته در دندان پزشکی جهت پر کردن ریشه دندان است که نقش مهمی در این عرصه داشته و کیفیت آن نیز تاثیر بسزایی در کیفیت دندان پر شده دارد و در بازار و مراکز مربوطه برندها و مدل های مختلفی از آن را می توان تهیه نمود که هر کدام دارای مشخصه و قیمت های مربوط به خود می باشد.

فروش سیلر اندو مخصوص دندانپزشکی

مناسب ترین سیلر اندو دندانپزشکی چیست؟

مناسب ترین سیلر اندو دندانپزشکی چیست؟ مناسب ترین انواع سیلر اندو دندانپزشکی برای چسباندن گوتا پرکا هنگام پر کردن کانال ریشه بکار می رود که برای دندان های دائمی و شیری مناسب بوده و در کانال، سیل را به طور کامل انجام و حجم را نیز افزایش می دهد، این ماده دارای ویژگی رادیو اپاسیتی فوق العاده و باریم سولفات می باشد.

سیلر اندود در نمای بصری ریشه بکار می رود در پر کردن کانال ریشه یکی از حساس ترین و وقت گیرترین مراحل درمان ریشه است که کیفیت و نوع سیلر از اهمیت زیادی برخوردار بوده چون در صورت بی کیفیت بودن انجام پر کردن ریشه به درستی انجام نخواهد شد.

یکی از مناسب ترین و جدیدترین سیلرها با بیس های بیوسرامیک است که نتایج خوبی در روش کار، سرعت عمل و نتایج آن دارد. چون آنها مقاوم در برابر شکستگی، دارای سازگاری بافت بالا، دارای خاصیت آنتی باکتریال، غیر سمی بوده، دارای حداقل تحریک بافتی حین عبور از انتهای اپکس، عاری از نشتی و آبدوست، دارای تغییر ابعادی و شرینکیج کمتر

قیمت انواع سیلر اندو در سال جاری

قیمت انواع سیلر اندو در سال جاری قیمت سیلر اندو در سال جاری بسته به کیفیت ها مختلف است چون مواد اولیه ای که در این محصول بکار رفته در مرغوبیت کالا نقش مهمی دارد و در صورتی که مواد بکار رفته در آنها درجه یک باشد قیمت های بالاتری خواهد داشت و در حال حاضر نیز بسته به نوسانات بازار نرخ های این محصول متغیر است.

قیمت سیلر اندود بسته به نحوه فروش نیز متفاوت است مثلا در صورتی که عمده خریداری شود مسلما ارزانتر از خرید خرده بوده و در صورتی که از مراکز عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه تهیه شود نیز باصرفه و ارزان است چون در این روش با حذف واسطه قیمت های ارزانتری ارائه می شود.

سیلرهای اندود در بازار به صورت پودر به همراه مایع عرضه می شود که با وزن های چند گرمی که دارد از قیمت های بالایی برخوردار است و برند تاثیر بسزایی در قیمت دارد و هر برندی نیز نرخ های متفاوتی را به خود اختصاص خواهد داد و اکثر این محصول نیز خارجی یا شاید ایرانی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما