فروش رنگ پودری چروک ایرانی

فروش رنگ پودری چروک ایرانی در تنوع بالایی صورت می گیرد. این نوع از محصول، ویژگی های منحصر به فرد زیادی داشته و از سوی دیگر، به کالایی که روی آن کار می شود نیز، زیبایی خاصی می دهد. چنین الوانی را امروزه شرکت های متعددی تولید کرده و ارائه می دهند.

فروش رنگ پودری چروک ایرانی

منظور از رنگ پودری چروک چیست؟

منظور از رنگ پودری چروک چیست؟ شاید بپرسید که منظور از رنگ پودری چروک چیست؟ این نوع از الوان به مانند سایر محصولات مشابه، فام های مختلفی دارند و به صورت پاششی به مصرف می رسند. از سویی، بر روی کالای گوناگونی از جمله چوب، فلز، حتی سنگ و شیشه نیز به کار گرفته می شود.

یک نوع رنگ خاص نیز محسوب می گردد که به وسایل گوناگون، جلوه ای زیبا می دهد. رگه های خیره کننده ای که این فام بر روی قطعات مختلف ایجاد می کند، واقعاً سبب می گردد تا لوازم قشنگ تر به نظر برسند. در هر حال، عموماً در رنگ آمیزی محصولات دکوراتیو و کاربردی منزل، از این رنگ استفاده می کنند.

مثلاً برای پوشش بخاری، تلفن، انواع لوازم روشنایی و غیره زیاد دیده شده که از رنگ چروک پودری، کار می گیرند. بکارگیری از این محصولات، مزیت های زیادی دارد که به بعضی از آنان در ذیل اشاره می ناییم:

  • ثبات رنگی بالایی دارند.
  • به راحتی بر روی سطوح مختلف می چسبند.
  • باعث جلوگیری از خوردگی و کهنه شدن، محصول می گردند.
  • راحت قابل بازیافت هستند. 
  • وسایل رنگ شده توسط آن را به راحتی می توان تمیز کرد.

تولید کنندگان رنگ پودری چروک در ایران

تولید کنندگان رنگ پودری چروک در ایران در ایران، تولید کنندگان رنگ پودری چروک، محصولات شان را در فام های متنوعی ارائه می دهند و که آنان را عموماً به مات، نیمه مات و براق دسته بندی می کنند. تنوع در این فام ها بسیار زیاد است و شما هر نوع الوانی را که بخواهید، راحت در بسته بندی های مشخصی می توانید به دست آورید.

باید گفت، رنگ های پودری به نسبت نوع مایع، ویژگی های برتر زیادی دارد. مثلاً شما نیازی به حلال ندارید. راحت و بدون این که ضرورت به تهویه کاملی داشته باشید، می توانید به رنگ آمیزی مشغول شوید. به محیط زیست نیز آسیبی نمی رسانند.

رنگ پودری ایرانی را سازنده با ترکیب مواد اولیه گوناگون از جمله رزین ها، پیگمنت ها و سایر مواد افزودنی دیگر می سازند. آنان را می توان در کل به دو دسته ترموست و ترموپلاستیک تقسیم نمود. امروزه در صنایع متعددی از این نوع الوان کار می گیرند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.

در کل، رنگ چروک پودری را برندهای مشهوری می سازند که به سادگی می شود آنان را به شکل کلی و با نرخ های ارزانی تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما