فروش رنگ پودری پیگمنت میکرونیزه

 رنگ پودری پیگمنت

پیگمنت ها جزئی از رنگ های پوششی هستند و زمانی که آن ها را با رزین مخلوط می شوند باعث یکدست شدن رزین خواهند شد. در واقع رنگ پودری به ذرات ریزی تبدیل شده اند و به اصطلاح میکرونیزه گشته اند و می توان از آن ها با ترکیب رنگ دلخواه در کار رزین اپوکسی استفاده کرد. از دیگر کاربرد های پیگمنت ها، لاک های، رنگ های روغنی، رنگ های پلاستیکی، صنایع پوششی و … استفاده می شود. 

فروش رنگ پودری پیگمنت میکرونیزه

منظور از رنگ پودری پیگمنت میکرونیزه چیست؟

منظور از رنگ پودری پیگمنت میکرونیزه چیست؟  همان طور که در عنوان گفته شد، رنگ های پودری پیگمنت میکرونیزه، ریزدانه های رنگی و یا پودرهای رنگی هستند که با تکنولوژی های خاصی به روش میکرونیزه تبدیل شده اند و در صنایع رزین اپوکسی کاربرد بسیاری دارند.

رنگ پودری رزین در واقع رنگ هایی هستند که از سنگ های معدنی در طبیعت بدست آمده و پودر های رنگی توسط دستگاه های آسیاب بسیار ریز تولید می شوند. پودرهای میکرونیزه، زمانی که با دست لمش می شوند هیچگونه دانه درشتی در دست حس نمی شود، به دلیل آن که دانه های رنگ به صورت میکرون تبدیل شده اند. 

رنگ های پودری به 3 دسته، پیگمنت های معدنی و معمولی، پیگمنت های شبرنگ و پیگمنت های شب تاب تبدیل می شوند، که معمولا پیگمنت های معدنی به روش میکرونیزه نمی باشند. 

رنگ های پودری پیگمنت شب تاب نیز شامل چند مورد است که عبارتند از: 

  • رنگ شبتاب فیروزه ای،مورد استفاده در رزین اپوکسی هستند.
  • پیگمنت شبتاب قرمز مورد استفاده در رزین اپوکسی و دارای نوردهی کمی هستند. 
  • پودر شبتاب که مخصوص رزین اپوکسی نارنجی می باشد و به نسبت سایر رنگ های پودری شب تاب نوردهی کمتری دارند. 
  • پودر شبتاب سبز، از پر مصرف ترین رنگ های اپوکسی است که دارای بازتاب نور بسیاری هستند.
  • پودر شبتاب آبی، یکی دیگر از پر مصرف ترین رنگ های اپوکسی می باشد که همچون رنگ های فیروزه ای و سبز دارای بازتاب نور هستند. 

پودرهای فلورسنت: این دسته از رنگ های پودری دارای رنگ های بسیار زیبایی همچون، آبی، بنفش و صورتی که مخصوص رزین اپوکسی هستند و فرق آن ها با رنگ پودر شبتاب در این است که در تاریکی نور نمی دهند و باید برای درخشان بودن تحت تاثیر نور فرابنفش قرار بگیرند. 

فروشگاه انواع رنگ پودری پیگمنت رزین

فروشگاه انواع رنگ پودری پیگمنت رزین  فروشگاه رنگ پودری پیگمنت رزین، رنگ های پودری رزین را در بسته بندی های مختلف و با قیمت مناسب به دو صورت جزئی و عمده به فروش می رساند.  و برای سفارش این محصولات می توان با نمایندگان فروش آن تماس گرفته و رنگ هایی با کیفیت بالا و به صورت تضمینی خریداری کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما