فروش رنگ جامد خودرو با قیمت مناسب

رنگ جامد خودرو دارای انواع بسیار مختلفی می باشد. این محصول دارای کامل ترین طیف رنگی بوده و از برترین نوع مواد درجه یک تهیه و تولید شده است. این مرکز معتبر، نمایندگی فروش رنگ جامد خودرو با قیمت بسیار مناسب برای تمامی مشتریان از اقصی نقاط کشور می باشد.

فروش رنگ جامد خودرو با قیمت مناسب

خصوصیات رنگ جامد خودرو چیست؟

خصوصیات رنگ جامد خودرو چیست؟  رنگ‏های پودری در حال حاضر برای رنگ ‏آمیزی قطعات موتور، ترمز، فیلتر، رینگ‏ها و بخش‏هایی از بدنه مانند دستگیره‏ ها، سپرها و تزئینات داخلی و خارجی مصرف می‏گردند. انواع رنگ‏های پودری که در حال حاضر در صنعت خودرو استفاده زیادی دارند، عبارتند از:

  1. رنگ پلی استر 
  2. رنگ آکریلیک پودری
  3. رنگ پلی استر یا پلی اورتان پودری
  4. رنگ هیبرید اپوکسی، پلی استر پودری
  5. رنگ اپوکسی پودری
  6. رنگ‏های روکش مقاوم

این رنگ به عنوان پوشش متالیک رینگ خودروها مصرف می‏گردد، ظاهر زیبایی دارد و در مقابل ضربه مقاوم است. با ضخامت 37 تا 100 میکرون اعمال شده و در دمای 88 درجه سانتی‏گراد به مدت 15 دقیقه خشک می‏شود. 

این رنگ برای رنگ رینگ‏ها و تزئینات خارجی مانند دستگیره‏ها و سپرهای خودرو استفاده می‏شود. در دمای پایین خشک ‏شده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه از خود نشان می‏دهد. با ضخامت لایه خشک 25 تا 200 میکرون روی قطعه اعمال شده و در دمای 72 درجه سانتی‏گراد و مدت 20 دقیقه خشک می‏شود.

انعطاف ‏پذیری این رنگ بیشتر از رنگ‏های اکریلیک پودری است و درخشندگی و مقاومت شیمیایی خوبی دارد. ضخامت لایه خشک آن 30 تا 100 میکرون بوده و به مدت 15 دقیقه در دمای 88 درجه سانتی‏گراد خشک می‏شود.

این پوشش در مقابل ضربات ناشی از پرتاب سنگریزه مقاومت زیادی دارد. به همین علت روی قطعاتی اعمال می‏شود که در معرض پرتاب سنگریزه قرار دارند مانند سپر، جلو پنجره یا گلگیر خودروها، با ضخامت لایه خشک 30 تا 200 میکرون اعمال شده و در دمای 88 درجه سانتی‏گراد و مدت زمان 15 دقیقه خشک می‏گردد.

این پوشش مقاومت خوبی در مقابل اشعه ماوراء بنفش داشته و از درخشندگی مناسبی برخوردار است. برای رنگ‏آمیزی رادیاتور و قطعات موتور خودرو از آن استفاده می شود. چسبندگی خوب و مقاومت خوردگی مناسبی دارد و با ضخامت 30 تا 400 میکرون اعمال می‏گردد و در دمای 80 درجه سانتی‏گراد به مدت 15 دقیقه خشک می‏شود.

 این رنگ‏ها به علت رعایت قوانین محیط زیستی در برخی از خودروسازان جهان مورد توجه قرار گرفته‏ اند. این خودروسازان علاقه‏مند به استفاده از رنگ‏هایی هستند که درصد حلال در آنها کمتر است.

فروشگاه رنگ جامد خودرو متالیک

فروشگاه رنگ جامد خودرو متالیک فروشگاه رنگ خودرو متالیک بهترین نوع و کامل ترین طیف رنگی این محصول را که برگرفته از مرغوب ترین نوع مواد اولیه می باشد در اختیار کلیه مشتریان در سرتاسر کشور قرار می دهد. این نمایندگی تمامی سفارشات مشتریان را پذیرا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما