فروش رنگ اپوکسی ضد اسید صنعتی

رنگ اپوکسی ضد اسید یک انتخاب عالی برای پوشش کف محیط های مختلف ، زیرزمین و پاسیو است . انواع رنگ اپوکسی از ترکیب شیمیایی دو ماده مایع ، رزین اپوکسی و سفت کننده استفاده می کند ، تا به این ترتیب یک مقاومت سخت و مقاوم در برابر حلال را ایجاد کند . در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با انواع رنگ اپوکسی و قیمت آن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . با ما همراه شوید…

فروش رنگ اپوکسی ضد اسید صنعتی

درباره رنگ اپوکسی ضد اسید بیشتر بدانید

درباره رنگ اپوکسی ضد اسید بیشتر بدانید

رنگ اپوکسی ضد اسید به دلیل دوام و مقاومتی که دارد ، می می تواند برای آب بندی کف بتونی ، فولاد و سایر مواد صنعتی مورد استفاده قرار گیرد . رنگ اپوکسی و روکش کف اپوکسی اصطلاحاتی هستند که اغلب به صورت متقابل استفاده می شوند . اگر قرار بود از رنگ اپوکسی ضد اسید به عنوان روکش کف در یک فروشگاه یا بازسازی منزل استفاده کنید ، ممکن است با هر دو اصطلاح روبرو شوید . (اصطلاح دیگری که ممکن است مشاهده کنید سیلانت اپوکسی است.) رنگ اپوکسی ضد اسید فرموله شده برای کف محیط های مختلف در رنگ های متنوعی تولید می شود . استفاده از رنگ اپوکسی در کف نه تنها می تواند فضا را روشن کند بلکه از کف محیط در برابر علائم تایرها ، لکه های روغنی ، برآمدگی ها ، لایه برداری و ترک محافظت می کند .

در سیستم های پوششی ، رنگ اپوکسی ضد اسید به منظور حفاظت از تاسیسات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد .

رنگ اپوکسی ضد اسید از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است ، به همین دلیل بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد .

علاوه بر چسبندگی عالی ، انواع رنگ اپوکسی از مقاومت رطوبتی مناسب ، خواص فیزیکی ، مکانیکی و شیمیایی عالی برخوردار است .

 رنگ اپوکسی ضد اسید در برابر رطوبت ، شرایط جوی و شیمیایی ، واکنشی از خود نشان نمی دهد ، از این رو جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی خواهد بود .

لازم به ذکر است که شما می توانید پس از خشک شدن رنگ اپوکسی را شستشو دهید . این نوع رنگ انعطاف پذیر می باشد به همین دلیل ضربه پذیر است .

 

قیمت انواع رنگ اپوکسی ضد اسید صنعتی

قیمت انواع رنگ اپوکسی ضد اسید صنعتی

قیمت رنگ اپوکسی ضد اسید و ضد حریق که از مقاومت بالایی برخوردار هستند ، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . از ویژگی های منحصر به فرد رنگ اپوکسی می توان به مقاومت در برابر انواع حلال مانند بنزین ، روغن و گازوئیل اشاره نمود . رنگ اپوکسی ضد اسید از جمله انواع رنگ اپوکسی می باشد که در رنگ های رویه مورد استفاده قرار می گیرد . اگر قصد خرید رنگ اپوکسی ضد اسید را دارید به منظور اطلاع از قیمت انواع رنگ اپوکسی می توانید با ما در ارتباط باشید . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما