فروش تضمینی رنگ پلی اورتان کف

رنگ های صنعتی دارای نمونه های مختلفی هستند که از هر کدام از آن ها در یک زمینه بخصوص استفاده می شود و رنگ پلی اورتان را بیشتر برای رنگ آمیزی کردن اجزای داخلی ساختمان مانند کف بنا به کار می برند.

با توجه به کاربرد های گسترده این محصول شرکت های فروش تضمینی رنگ پلی اورتان کف انواع آن ها را با ضمانت نامه کیفیت به دست تمام مصرف کننده های محترم داخلی می رسانند.

فروش تضمینی رنگ پلی اورتان کف

از رنگ پلی اورتان چه می دانید؟

از رنگ پلی اورتان چه می دانید؟ یکی از پرمصرف ترین انواع رنگ ها یا پوشش های صنعتی که در امر طراحی کردن دکور یا نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ پلی اورتان است که آن را بر پایه رزین یا چسب پلی اورتان تولید می کنند و این رنگ ها دارای ویژگی های مثبت فراوانی هستند که باعث جذب بیشتر مشتری می شوند.

از جمله مهم ترین خصوصیات این محصولات که باعث کاربرد وسیع آن ها در طراحی نمای ساختمان ها می شوند مواردی هستند که در ادامه این مطلب خدمت شما بیان خواهند شد و ما نیز از شما دعوت می کنیم حتما این موارد را مطالعه کنید:

  • این رنگ ها با سرعت و سهولت خیلی بیشتری نسبت به سایر نمونه ها خشک و سخت می شوند و در نتیجه سرعت رنگ آمیزی کردن و اجرای دکور را خیلی بالاتر می برند، چون مدت زمان انتظار برای بهره وری از فضا را کم می کنند.
  • رنگ های مورد نظر این ویژگی را دارند که به خوبی در برابر تابش اشعه های شدید و مضر خورشید مقاومت می کنند و به هیچ وجه آسیبی به بافت، رنگ و جلای آن ها وارد نمی وشد، پس بعد از گذشت چند سال هنوز هم ظاهر زیبایی خواهند داشت.
  • این محصولات به خوبی در برابر مواد شیمیایی و حتی باران های اسیدی از خود استحکام نشان می دهند و اصلا دچار رنگ پریدگی یا پوسته نمی شوند، پس می توان از آن ها به عنوان یک کاور محافظ با دوام برای محافظت از سطوح مختلف استفاده کرد.
  • این محصولات در برابر ساییدگی دائمی، فرسودگی، پوسیدگی و یا وارد آمدن ضربات سخت و سنگین به خوبی از خودشان مقاومت نشان می دهند و سطح آن ها دچار خط، خراشیدگی و رنگ پریدگی نخواهد شد، پس دارای طول عمر خیلی زیادی هستند.
  • قرار گرفتن در معرض هوا، تغییرات دمایی ناگهانی، گرمای خیلی زیاد و سرمای شدید، حتی باران و برف هیچ نوع آسیبی را به این رنگ ها وارد نمی کنند و این مسائل یکی از اصلی ترین دلایل مرغوبیت آن ها هستند.

موارد استفاده از رنگ پلی اورتان

موارد استفاده از رنگ پلی اورتان رنگ های پلی اورتان را به طور کلی به عنوان رنگ پوششی یا محافظ می شناسند و از آن ها در ایجاد یک لایه کاور بر روی اجسام و سطوح مختلف استفاده خواهد شد، بر این اساس برخی از مهم ترین کاربرد هایی که این محصولات دارند در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند:

  1. از رنگ پلی اورتان برای پوشش دادن سطح قطعات و ابزار های ماشین آلات و ابزار های بزرگ کشاورزی یا به عنوان لایه پوششی بر روی بخش های تشکیل دهنده خودروها استفاده می شود.
  2. با کمک این رنگ می توان مبلمان های فلزی شهری را که به طور دائمی در معرض بارش های جوی و در هوای آزاد قرار دارند را پوشش داد و از زنگ زدن آن ها جلوگیری کرد.
  3. در ضمن می توان مخازن ذخیره سازی آب و سوخت و یا لوله هایی که برای انتقال دادن این منابع در فواصل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند را هم با کمک این رنگ پوشش داد و به این ترتیب از آن ها محافظت کرد.
  4. با کمک رنگ های مورد نظر می توان نرده های فلزی مثل آهن را هم در برابر نفوذ رطوبت محافظت نمود.
  5. در هر صنعتی مانند صنعت پالایش نفت و گاز به طور گسترده ای از این رنگ ها استفاده می شود، در ضمن بخش های مختلف کشتی ها و قایق ها، یا اسکله های دریایی را نیز با این محصولات می توان رنگ آمیزی نمود.

آیا رنگ پلی اورتان ضد آب است؟

آیا رنگ پلی اورتان ضد آب است؟ یکی از سوالاتی که ممکن است مصرف کننده های محترم در مورد رنگ پلی اورتان بپرسند این است که آیا این رنگ ضد آب بوده و در برابر رطوبت مقاوم است؟ اگر مایل هستید در این زمینه به اطلاعات مختصری دست پیدا کنید، لطفا با ما همراه باشید:

  • برای پاسخ به شما عزیزان باید بگوییم که بله این رنگ ها صد در صد در مقابل آب، نم و رطوبت مقاوم می باشند و به همین دلیل است که از آن ها برای پوشش دادن سطوح مختلف فلزی یا چوبی استفاده می شود و این وسایل را با کمک این محصولات عایق بندی می کنند.
  • به عنوان مثال از رنگ پلی اورتان چوب برای ساخت سازه های مختلف آبی مانند انواع و اقسام پل های چوبی کنار دریا و قایق ها استفاده می شود و این محصول جلوی وارد شدن رطوبت به بافت چوب و پوسیدن آن را می گیرند.
  • وقتی از رنگ های پلی اورتان ضد آب برای کاور کردن وسایل آهنی استفاده می کنید دیگر به هیچ وجه نگران زنگ زدن و سیاه شدن آن ها نیستید و در نتیجه این وسایل برای مدت زمان بیشتری دوام می آورند.
  • در ضمن می توان کف استخرها و مخازن آب را هم با این رنگ پوشش داد تا از نفوذ تدریجی آب به داخل مصالح به کار رفته در ساخت آن ها جلوگیری شود و از خراب شدن آن ها جلوگیری به عمل آید.

سفارش انواع رنگ پلی اورتان کف

سفارش انواع رنگ پلی اورتان کف انواع رنگ پلی اورتان کف که در کارخانه های داخلی یا خارجی تولید می شوند شامل رنگ پلی اورتان مات، رنگ پلی اورتان براق و رنگ پلی اورتان پی وی سی هستند، که هر کدام از آن ها یک نوع کاربرد داشته و با نرخ متفاوتی در بازار های مصرف عرضه خواهند شد.

ثبت کردن سفارش و خرید انواع این رنگ ها بر اساس نیاز مصرف کننده ها و از راه های مختلفی انجام می شود، که بهترین و سریع ترین راه حلی که در دنیای امروز برای این کار وجود دارد، خرید رنگ به واسطه درگاه های خرید و فروش آنلاین می باشد.

چون این وب سایت ها مردم را از مراجعه حضوری به مراکز فروش بی نیاز می کنند و در نتیجه موجب رفاه حال آن ها می شوند، در ضمن از هزینه های خرید هم می کاهند، پس استفاده از این راهکار خیلی عاقلانه تر است و به همه توصیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما