فروشگاه رنگ خودرو متالیک در اصفهان

 رنگهای اتومبیل متالیک رنگ هایی هستند که وجود رنگدانه های آلومینیومی در ترکیب شان درخشش خاصی به آنها می دهد. مقدار و ترکیب این رنگدانه های فلزی شامل طیف گسترده ای از رنگدانه های شفاف، هزاران رنگ خودرو کاملاً متفاوت را ایجاد می کنند. از نظر کاربرد، رنگ خودرو متالیک بسته به رنگ انتخابی، می تواند دارای کاربرد بسیار ساده و چالش برانگیز تری نسبت به انواع دیگر رنگ ها باشد.

فروشگاه رنگ خودرو متالیک در اصفهان

توضیحی بر رنگ خودرو متالیک

توضیحی بر رنگ خودرو متالیک یکی از بزرگترین تصمیمات در زمان خرید و یا تعمیر خودروی تان این است که چه رنگی را باید برای خودرو خود انتخاب کنید؟ از این گذشته، برخی از تولیدکنندگان رنگی را به شما می فروشند که به اندازه کل ماشین هزینه دارد.
این روزها گزینه های زیادی برای رنگ آمیزی خودرو در دسترس است و این امر می تواند انتخاب شما را تا حدی مشکل کند. هنگام نقاشی مجدد خودرو، بسیار مهم است که از رنگی استفاده کنید که به طور خاص برای پوشاندن بدنه وسایل نقلیه موتوری طراحی شده باشد.
رنگ متالیک ، که به آن رنگ چند لایه یا چند رنگ نیز گفته می شود، در اکثر خودروهای جدید مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های متالیک خودرو مشابه رنگ های جامد بوده با این تفاوت که در ترکیب آن از ذرات فلزی استفاده شده است.
مقدار این ترکیب و درصد آن بسته به سلیقه تولیدکنندگان متفاوت می باشد. درصد کلی این ترکیب در حدود 1 به 50 می باشد و مقداری در حدود 2 درصد پودر به ترکیب افزوده می شود. پودر مورد استفاده در این ترکیب اصولا از نوع آلومینیوم می باشد.
با توجه به تفاوت قیمت ناچیز بین رنگ های متالیک و جامد استفاده از آن در رنگ آمیزی خودروهای کوچک و شهری هزینه چندانی را در بر نخواهد داشت. ذرات کوچک فلزی موجود در رنگ جلوه ای درخشان و زیبا برای خودروی شما ایجاد می کنند.
این رنگ می تواند بیش از رنگ های غیر فلزی یا “جامد” باعث تقویت خطوط بدنه خودرو و ایجاد ظاهری زیبا و متفاوت شود. قطعات فلز به کار رفته در ترکیب این نوع رنگ با انعکاس نور بالایی که دارا می باشند منجر به درخشش بیشتر و در نتیجه جلوه و ظاهری زیباتر در خودروها می شود.
همچنین با توجه به نور منعکس شده و درخشش بالای خودرو خش و خطوط ریز موجود بر روی بدنه خودرو در دید نبوده و قابل رویت نمی باشند. در نتیجه این رنگ نسبت به انواع جامد جذابیت بیشتری به خودرو شما داده و آسیب های جزیی موجود در خودرو را از نظر ها پنهان می نماید.
وجود ذرات فلزی و جهت قرار گیری آنها در رنگ ممکن است در تعمیر و رنگ کاری دوباره خودرو، شما را دچار مشکل کند به این صورت که رنگ خودرو به صورت یک دست نبوده و دو رنگ به نظر برسد. 

فروش بهترین رنگ خودرو با قیمت عمده

فروش بهترین رنگ خودرو با قیمت عمده قیمت رنگ خودرو ثابت نبوده و با توجه به عوامل مختلف و متعددی متغیر می باشد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت رنگ خودرو می توان به کیفیت مواد اولیه، برند تولید کننده محصول، نوسانات ارز، میزان تقاضا، هزینه های جانبی تولید، هزینه حمل و نقل و جا به جایی و… اشاره کرد.
این مرکز با فروش رنگ خودرو با کیفیت و تولید شده توسط برندهای معروف و معتبر در این زمینه با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه سعی در ارائه خدماتی متفاوتی و منحصر به فرد به مشتریان این محصول پر طرفدار دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما