فروشندگان رنگ ذغالی خودرو ایرانی

شاید جالب باشد بدانید رنگ ذغالی خودرو، رنگ موردعلاقه غالب ایرانی‌ها برای خودرو است و دلیل پرطرفدار بودن آن هم این است که مردم اعتقاد دارند این رنگ  به مراقبت کمتری نیاز دارد.هم کثیفی و گرد و خاک را کمتر نشان می‌دهد و هم خط و  در ظاهر خودروی ذغالی کمتر نمایان می‌شود.

فروشندگان رنگ ذغالی خودرو ایرانی

شناخت محبوب ترین انواع رنگ خودرو

شناخت محبوب ترین انواع رنگ خودرو افراد زیادی طرفدار رنگ‌ خودرو ذغالی هستند و از این رنگ‌ خودرو می خرند. این آمار بر طبق آمار منتشره از سوی مجلات معتبر خودرویی است.

این فراوانی دلایل متعددی دارد که بررسی آن نیاز به مقاله‌ ای جداگانه دارد، البته این رنگ مختص به خودروی خاص نبوده و در اکثر کلاس‌ ها (اگر نگوییم همه‌ ی کلاس‌ ها) دیده می‌ شود.

طراحی، یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین مولفه های شناخت یک اتومبیل و جذابیت آن به شمار می رود و زمانی این جذابیت به اوج خود می رسد که یک رنگ جذاب بر روی آن نقاشی شده باشد، در غیر این صورت می توان جذاب ترین اتومبیل را با یک رنگ نامناسب از هیجان انداخت و آن را تبدیل به یک خودروی آزار دهنده با رنگی نه چندان دلچسب کرد. شاید جالب باشد بدانید، وب سایت معتبر «I SEE CARS»، نتیجه جست وجو و درخواست‌ هایی را که مردان و زنان به تفکیک، برای خرید یک خودروی نو یا دست دوم در این وب سایت ثبت کرده‌اند منتشر کرده که طبق آن، در بازار Store آمریکا، رنگ انتخابی بیشتر خانم‌ ها برای خودرو: نقره‌ای و بژ و رنگ مورد علاقه آقایان، قرمز و مشکی است!

آخرین قیمت بهترین رنگ ذغالی خودرو

آخرین قیمت بهترین رنگ ذغالی خودرو بدون شک هیچکس دلش نمی خواهد یک ماشین به رنگ “ذغالی” نداشته باشد، ولی خب کسانی هستند که از کارخانه اتومبیل خود را به رنگ ذغالی” سفارش می دهند ولی این رنگ به آن. ها نمی رسد و بعد از آن برای فروش مجدد در بازار به مشکل بر می خورند، زیرا رنگ “ذغالی ” محبوبیت چندانی در بازار بهترین رنگ خودرو دارد و همین عامل باعث شده تا افت قیمت شدیدی نداشته و برای فروشندگان و معامله بسیار خوبی برای “خریداران” داشته باشد. شرکت رنگسازی زرنگار با بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت در زمینه قیمت رنگ خودرو و عرضه انواع رنگ های اتومبیلی – صنعتی و ساختمانی کار خود را در سال ۱۳۵۸ آغاز نمود. با گذشت زمان و بهره گیری از تجارب خود و تکنولوژی روز صنعت رنگ و رزین و همچنین با همکاری شرکت های داخلی و خارجی، فعالیت خود را گسترده تر نموده و مفتخر است توانسته در بخش قیمت و تولید رنگ های اتومبیلی گامی موثر در جهت توسعه صنعتی و اقتصادی روز کشور بردارد. خودرو ذغالی. یکی از مناسب ترین خودرو ها در میان خودرو های امروزی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما