فروشنده رنگ پودری پلی اورتان ایرانی

رنگ پودری پلی اورتان یکی از انواع رنگ های محبوبی می باشد که در انواع و اقسام و به شکل های مختلف می توانیم آنها را بینیم و خریداری کنیم، این دسته از رنگ ها مقاومت خوبی از خود نشان داده اند به گونه ای که بر روی سطوح بسیار مقاوم هستند و به راحتی می توانیم به آنها اعتماد کنیم و انواع آنها را در محیط های بسیار گرم و رطوبتی به کار گیریم؛ این رنگ ها بسیار شبیه به رنگ های اپوکسی هستند ولی با اینحال دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که سبب شده اند که آنان در نوع خود بسیار بی نظیر باشند.

فروشنده رنگ پودری پلی اورتان ایرانی

گروه بندی انواع رنگ پودری پلی اورتان

گروه بندی انواع رنگ پودری پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان پودری را تنها از لحاظ رنگ بندی می توانیم دسته بندی کنیم و میزان درخشندگی که اکنون به آنها اشاره ای مختصر می کنیم:

  • رنگ پودری درخشان 
  • رنگ پودری نیمه درخشان یا نیمه براق
  • رنگ پودری مات

رنگ های پودری در تمامی انواع و اقسام خود دارای ظاهری زیبا هستند و به دلیل ماندگاری فوق العاده خود از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

این دسته از محصولات می توانند به سازه نمایی لوکس و زیبا دهند و در نهایت بر جلوه دکور نیز تأثیر بگذارند، به همین خاطر دکوراتورها بسیار از این نمونه ها استقبال کرده اند.

این دسته از رنگ ها دارای نوعی مقاومت به نام مقاومت سایشی می باشند که در حین ساییدن نیز ساختار خود را حفظ می کنند و تغییری در آنها ایجاد نمی شود.

تولید کننده رنگ پودری پلی اورتان در تهران

تولید کننده رنگ پودری پلی اورتان در تهران رنگ های پودری دارای فرمولاسیون ویژه و خاصی هستند که از همین رو تولیدکنندگان زیادی در جهان در حال تولید این نمونه ها می باشند و این نمونه ها را در رده های کیفی مختلف تولید کرده اند.

هر چه قدر ما در تولید این نمونه ها از متریال بهتری استفاده کنیم درنهایت محصولاتی با کیفیت بالا خواهیم داشت؛ یکی از مهمترین معایبی که در گذشته این رنگها داشتند حالت پرتقالی شدن آنها بود، امروزه تولیدکنندگان در حال تلاش می باشند که این نواقص را رفع کنند و تا حد زیادی نیز موفق شده اند.

انواع تولید کننده رنگ پودری تهران نیز امروزه انواع این نمونه ها را برای مصارف کل کشور فراهم می کنند و سعی کرده اند که این رنگ ها را برای هر شرایط آب و هوایی تولید کنند که خللی در رضایت مشتریان ایجاد نشود، از این رو همه انواع این رنگ ها در حجم و بسته بندی های مختلف موجود می باشند.

از لحاظ قیمتی نیز این محصولات به دلیل اینکه تولید ایران هستند بسیار به صرفه می باشند و در صورت خرید مستقیم قیمت نهایی آنان بسیار کاهش می یابد که همین امر سبب شده است که افراد زیادی از این رنگ های ایرانی استقبال کنند و آنها را به نمونه های خارجی ترجیح دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما