عرضه رنگ خودرو 405 بدون واسطه

مرکز رنگ خودرو معمولا در هر شهر بزرگی وجود دارد. با مراجعه به این مراکز می توانید رنگ خودرو خود را از لحاظ رنگ شدگی و رنگ نشدگی تشخیص دهید. این کار برای زمانی می باشد که شما می خواهبد ماشین خود را بفروشید و یا اینکه یک ماشین جدید بخرید. معمولا شرکت هایی که وظیفه عرضه رنگ خودرو 405 را دارند، بسیار کم می باشند و رنگ این خودرو را به همراه رنگ بقیه ماشین ها به فروش می رسانند. رنگ خودرو 405 هم مانند بقیه خودرو ها دارای انواع رنگ ها می باشد ولی سفید و نقره ای و مشکی از همه رنگ ها بیشتر تولید می شوند. 

عرضه رنگ خودرو 405 بدون واسطه

معرفی انواع رنگ خودرو 405

معرفی انواع رنگ خودرو 405

اگر می خواهید با انواع رنگ خودرو آشنا شوید، در ابتدا باید بدانید که به طور کلی رنگ های ماشین ها به دو نوع روغنی و متالیک تقسیم بندی می شوند. در گذشته، رنگ تمام ماشین یه به صورت روغنی بود. این رنگ مستقیم بر روی بدنه ی ماشین قرار نمی گرفت و روی یک لایه ای زده می شد که شامل آستر و پرایمر بود. این آستر و پرایمر بر روی رنگ تیره و بدنه ی اصلی خود ماشین قرار داشتند.
اما این برای گذشته بود و امروزه کاربرد ندارد. امروزه از رنگ های متالیک استفاده می شود که علاوه بر داشتن این لایه ی آستر و پرایمر، دارای یک لایه ی دیگری به نام کیلر در روی بدنه ی ماشین می باشد که از کیلر به عنوان محافظ شفاف نیز یاد می شود. آخرین لایه ی رنگ ماشین کیلر می باشد. شاید برایتان سوال باشد که وظیفه این کیلر چه می باشد؟ باید بگوییم که مهم ترین وظیفه کیلر؛ محافظت از مواد درونی رنگ مانند اکلیل ها می باشد. هم محافظت می کند و هم نگهداری. اگر کلیر نباشد، رنگ متالیک اصلا دوام و براقیت نخواهد داشت. از ایراد هایی که به این رنگ وارد است می توان به مات شدن آن در مرور زمان اشاره کرد که به دلیل خط و خش هایی است که بسیار ریز هستند و با چشم دیده نمی شوند. 

مرکز خرید بهترین رنگ خودرو ایرانی

مرکز خرید بهترین رنگ خودرو ایرانی

اگر می خواهید رنگ خودرو خود را عوض کنید باید دردسر های زیادی از نظر قانونی بکشید و با فروختن آن و خریدن ماشین به رنگ دلخواه شاید برایتان به صرفه تر باشد. یکی از موضوعات مهم که باید بدانید و همیشه به خاطر بسپارید این است که به هر مرکز فروش رنگ نیز نمی شود اعتماد کرد حتی اگر مرکز معتبری هم باشد. برای خرید رنگ می توانید به صورت غیر حضوری نیز اقدام کنید که از راه یک وب سایت خوب مانند www.matpaints می باشد. پس حتما در خرید رنگ خودرو دقت کنید. 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما