شرکت فروش رنگ اپوکسی شفاف

تولیدکننده انواع رنگ اپوکسی شفاف را در برندهای مختلف و در رنگ های متنوع با قیمت های متفاوت به بازار توزیع می نماید. رنگ اپوکسی یکی از رنگ های براق و با کیفیت می باشد که در بهترین قیمت ها به فروش می رود. شرکت های تولیدی صنایع شیمیایی و رنگسازی، انواع مختلف رنگ ها را از جمله؛ رنگ اپوکسی مشکی براق که یکی از رنگ های پرمصرف می باشد را به صورت گسترده راهی بازار می کند.

امروزه، انواع مختلفی از رنگ های اپوکسی در بازار یافت می شود، که هر کدام از این رنگ ها، مزایا و خصوصیت های مخصوص به خود را دارا می باشند. یکی از این رنگ ها، رنگ اپوکسی است که برای کاربرد ها و کارایی های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجع خرید رنگ اپوکسی اصفهان، همواره تلاش می کند که رنگ را با سطح کیفی عالی و مرغوبیت ترکیبات مورد استفاده در ساخت این محصول، عرضه کند.

شرکت فروش  رنگ اپوکسی شفاف

از رنگ اپوکسی پایه آب چه می دانید؟

از رنگ اپوکسی پایه آب چه می دانید؟

انواع رنگ اپوکسی پایه آب به بازار عرضه می شود که از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و از مزایای این رنگ ها می توان به مقاومت بالا و پوشش خوب اشاره نمود و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

رنگهای اپوکسی براق بیشتر برای کف پارکینک ها، کف باشگاه ها، کف ورزشگاه ها و … اجرای می شود.
به دلیل کیفیت مرغوب این رنگ را به راحتی می توان شستشو کامل داد و لکه ها و کثیفی را پاک سازی نمود و رنگ آمیزی آن با زیرسازی مفید سطحی یکنواخت و چشم نواز دارد و فضا را بزرگتر و جذاب نشان میدهد.

اجرای رنگ اپوکسی برای پوشش دهی و رنگ آمیزی کف فضاهای مختلف از جمله کف اتاق خواب، کف حیاط مدرسه و … استفاده کرد و پوشش اپوکسی از لحاظ فنی رنگ نمی باشد اما قابلیت رنگ آمیزی را دارد و مانند رنگ های معمولی عمل می کند اما مقاومت این رنگ در برابر لکه های شیمیایی روی کف مانند بنزین، روغن و … بالا می باشد.

فروش انواع رنگ های اپوکسی با کیفیت و درجه یک در برندهای مختلف به روش های مختلف به بازار عرضه می شود و قیمت فروش آن نیز بستگی به کیفیت و برند تولیدی نیز دارد.

رنگ اپوکسی چه کاربردی دارد؟

رنگ اپوکسی چه کاربردی دارد؟ مواد اولیه به کار رفته در تولید رنگ اپوکسی دو جزئی، شامل رزین، رنگدانه، حلال، پرکننده و مواد افزودنی است. موارد ذکر شده، وظیفه و نقش بسزایی را در محصول نهایی ایفا می کنند و نبود هر کدام در ساختار اصلی رنگ، بر روی کیفیت آن تاثیر می گذارد. یکی از مواد اولیه رنگ اپوکسی، رزین است که در مقایسه با مواد دیگر، نقش مهم تری را بر عهده دارد. رزین، عامل اصلی برای نگه داشتن رنگ دانه ها و چسبندگی به سطح است.

رنگ دانه هایی که در ساخت رنگ اپوکسی مورد استفاده قرار می گیرند، به دو نوع معدنی و شیمیایی دسته بندی می شوند. وظیفه اصلی و مهم رنگ دانه در رنگ اپوکسی، آماده کردن رنگ، کنترل میزان براق بودن و شفاف بودن و در صورت لزوم پنهان کردن آن است. از جمله این رنگ دانه ها، می توان به دی اکسید تیتانیوم برای طیف رنگ های سفید و اکسید کروم، برای طیف رنگ های سبز، اکسید آن برای رنگ زرد و قرمز اشاره کرد.

استفاده از پرکننده ها، قیمت نهایی رنگ را کاهش می دهد و به آن، خاصیت ضد اسیدی، جاذب رطوبت بودن یا نبودن و خمیری بودن می بخشد. برای ارتقا خواص رنگ اپوکسی، استفاده از مواد افزودنی مخصوص ضروری و لازم است. این مواد، ویژگی های مهم و فراوانی، مانند مقاومت در برابر کپک، دوام در مقابل خراش و خشک شدن سریع به میزان قابل توجهی بالا می برد. حلال از دیگر ترکیباتی است که به عنوان یک واسطه بین رنگدانه ها و رزین عمل می کند و عملکرد کلی را بالاتر می برد.

روش استفاده از رنگ اپوکسی

روش استفاده از رنگ اپوکسی رنگ اپوکسی پلی یورتان یکی از نمونه های بسیار مقاوم برای مکان های صنعتی می باشند چون مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی را دارند که در ادامه می خواهیم به چند ویژگی رنگ اپوکسی اشاره کنیم.

رنگ اپوکسی که ویژه کفپوش می باشد مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای بالا، ساییدگی و ضربه ها را دارد.

این رنگ در برابر بسیاری از محلول های شیمیایی اسیدی و قلیایی و ضدعفونی کننده کاملاً مقاوم است.

مواردی مانند نصب و اجرای راحت این رنگ در کف مکانها، چسبندگی بالای آن به سطوح مختلف، قابلیت ضد عفونی کردن، داشتن سطحی یکپارچه و براق، قابلیت ترمیم در صورت وجود مشکل و یا خرابی و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که باعث شده این محصول به عنوان یک رنگ پرکاربرد در مکان های صنعتی باشد.

این رنگ علاوه بر پوشش کف مکان موردنظر به عنوان عایق نیز عمل می کند و باعث می شود تا کف سطح در برابر بسیاری از موارد محفوظ مانده و مواد قابلیت نفوذ به سطح را نداشته باشند.

رنگ اپوکسی کفپوش به دلیل مزیت ها و ویژگی هایی که در صنعت دارد در بازار عرضه از استقبال بالایی نیز برخوردار می باشد که افراد و شرکتهای زیادی در زمینه تولید و عرضه محصول به شکلهای مختلف فعالیت می کنند.

توزیع کنندگان انواع رنگ اپوکسی شفاف

توزیع کنندگان انواع رنگ اپوکسی شفاف

عرضهرنگ اپوکسی تک جزئی با بهترین کیفیت به صورت عمده توسط فروشندگان از مراکز فروش به روش های مختلف حضوری و غیرحضوری انجام می شود. فروشندگان برتر نیز انواع مختلف رنگ اپوکسی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برندهای مختلف با قیمت های متفاوت به مصرف کنندگان عرضه می نمایند

شرکت های صنایع شیمیایی و رنگسازی با ارائه بهترین خدمات لازم برای مشتریان خود این محصولات را با بهترین قیمت ها به روش حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانند. این رنگ ها بیشتر برای استفاده در زمینه رنگ کردن کف منزل، حیاط، پارکینگ و … مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

اگر قصد سفارش آنلاین اجرای رنگ اپوکسی براق برای پوشش دهی کف منزل و ساختمان و … به صورت عمده با قیمت مناسب دارید می توانید از طریق این سایت با کمک مشاوران فروش اقدام به خرید نماید. توزیع رنگ اپوکسی اصفهان، از راه های متفاوتی صورت می پذیرد. یکی از اهداف مهم توزیع کنندگان این محصول، کیفیت عالی به همراه قیمت مناسب جهت دست یابی به سود بالا است. خرید رنگ اپوکسی به طور گسترده و مستقیم با نبود دلالان از عرضه کننده اصلی، موجب می شود که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شود و هزینه به مراتب کمتری را پرداخت کرد. از این رو، صرفه اقتصادی بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما