شرکت رنگ پودری پلی استر اپوکسی

رنگ پودری پلی استر اپوکسی، یکی از رنگ های جدید و پرکاربرد می باشد. این محصول در گروه رنگهای اپوکسی قرار داشته که در ساختار خود، رزین های پلی استر دارد. 

تولید این رنگ توسط کارخانه های داخلی در سطح وسیعی انجام شده و نیاز بازار را تامین می کند.

برای آشنایی بیشتر  با شرکت و خرید رنگ پودری پلی استر اپوکسی با این مطلب همراه شوید. 

شرکت رنگ پودری پلی استر اپوکسی

مشخصات رنگ پودری پلی استر اپوکسی

مشخصات رنگ پودری پلی استر اپوکسی مشخصات رنگ پودری پلی استر اپوکسی به شرح زیر می باشد:

این نوع رنگها نسبت به سایر رنگ ها، در شرایط اقلیمی مختلف، بالاترین سازگاری را دارند. همچنین به ندرت دچار رنگ پریدگی می شوند. همچنین از مقاومت زیادی در برابر انواع مواد شیمیایی و حلال ها برخوردار هستند. 

برای رنگ آمیزی فضاهای داخلی ساختمان های مسکونی، ادارات، سازمان ها، مراکز بهداشتی و درمانی به وفور از آن استفاده می کنند.

این محصول، شباهت های زیادی به رنگ های اپوکسی دارد. اما یک تفاوت اساسی بین آنها مشاهده می شود. به عبارتی این رنگ، در برابر تابش خورشید نسبت به نمونه های دیگر، مقاومت کمتری دارد. 

از آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف از جمله میز و صندلی های اداری و نیمکت های مدرسه استفاده می شود. قفسه ها و رگال ها و همچنین درب هایی که از جنس استیل ساخته شده اند را هم به همین طریق رنگ می کنند. 

قابلیت آن در رنگ آمیزی قطعات الکتریکی متعدد با حساسیت های بالا هم به اثبات رسیده است. برای استفاده از رنگ پودری مذکور از روش های دستی و اتوماتیک استفاده می کند.

انواع مختلف رنگهای پودری پلی استر، دارای وزن مخصوص و دانسیته متفاوت بوده که عامل پخت فعال اپوکسی که در ترکیب آنها به کار می رود، می بایست جرم مولکولی کمی داشته باشد.

از دیگر مشخصات این محصولات باید به قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنها اشاره نمود. تکنولوژی نانو در ساخت و تولید این رنگ به کاربرده شده است تا از مخاطرات زیست محیطی آن تا حد امکان بکاهد. علاوه بر این، برای سلامتی انسان نیز، هیچ گونه تهدیدی ایجاد نکند. 

تنوع رنگی بالا و همچنین تنوع در میزان براقیت از دیگر شاخصه های آن به شمار می رود. رنگ های مات، نیمه مات و براق از عمده ترین آنها هستند. صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، آسانسور سازی و تابلو های مخابرات و برق از آنها بهره می گیرند.

خرید بهترین رنگ پودری پلی استر ایرانی

خرید بهترین رنگ پودری پلی استر ایرانی برای خرید بهترین رنگ پودری پلی استر ایرانی، می توان از این سایت به عنوان یک فروشنده عمده کمک گرفت. گفتنی است که به خاطر عدم دخالت واسطه های فروش و همچنین اعمال تخفیفات متعدد و استثنایی، قیمت ها تا حد زیادی کاهش می یابند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما