سفارش کیلر مایع براق چوب

کیلر مایع یکی از مواد مهم در رنگ آمیزی چوب می باشد. این محصول نقش براق نمودن سطح چوب و همچنین حفاظت از رنگ آن را به عهده دارد. کیلر را می توانید در اشکال مختلفی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.

سفارش کیلر مایع براق چوب

منظور از کیلر مایع چیست؟

منظور از کیلر مایع چیست؟ رنگ آمیزی چوب شامل مراحل مختلفی می باشد. هر کدام از این مراحل با استفاده از مواد اولیه خاصی اجرا می شوند و ابزار منحصر به فردی دارند. در این مقاله تنها قصد داریم به مرحله نهایی این پروژه اشاره کنیم که در آن محصولی تحت عنوان کیلر مورد استفاده قرار می گیرد.

کیلر در واقع رنگی شفاف می باشد. این رنگ در عملیات رنگ آمیزی پس از سیلر پیاده می شود. کیلر در اشکال مختلفی وجود دارد و به روش های متفاوتی بر سطح کار پیاده سازی می گردد. یکی از این موارد کیلر مایع می باشد. کیلر مایع با استفاده از تینر رقیق می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

تینری که برای حل کردن این محصول از آن استفاده می شود، تینر فوری ده هزار می باشد. این محصول در انواع مختلفی نظیر مات و براق در بازار یافت می شود.

البته در این مقاله ما رنگ آمیزی چوب را به عنوان مثالی برای استفاده از کیلر بیان کردیم. این محصول در سطوح مختلفی استفاده می شود که شامل مواردی نظیر شیشه، سفال، خمیر، سرامیک و … می باشند.

علاوه بر کیلر مایع این محصول به شکل اسپری نیز تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

اما وظیفه کیلر چیست؟

کیلر را می توان گونه ای محافظ دانست. این محصول از سطوح رنگ شده حفاظت کرده و از آسیب دیدن رنگ و خود زمینه پیشگیری می کند. این محصول از کیفیت رنگی که در زیرش قرار دارد محافظت کرده و آن را در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم و ماندگار می کند.

در یک جمع بندی می توان گفت که منظور از کیلر مایع محصولی ست که بر سطوح مختلف به منظور جلوگیری از خرابی رنگ و همچنین براقیت و زیبایی بخشی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کیلر مایع براق کننده ضد خش

فروش کیلر مایع براق کننده ضد خش کیلر ضد خش بوده و استفاده از آن این امکان را به شما می دهد که بتوانید سطح مورد نظر را بدون نگرانی از آسیب وارد شدن به رنگ آن، تمیز کرده و یا بشویید.

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم، فروش کیلر در اشکال مختلفی صورت می پذیرد. این اشکال شامل کیلر مایع و اسپری می باشند. همچنین گفتیم که در هنگام خرید این محصول نیاز است که به مات یا براق بودن آن توجه کرده و با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید.

کیلر مایع براق کننده در بسته بندی هایی نظیر قوطی و در اندازه های مختلفی همچون یک لیتری در بازار یافت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما