سفارش رنگ پودری جدید الکترواستاتیک

 رنگ های پودری برای اولین بار در دهه 1950 و در ایالت متحده امریکا  از ترکیب رزین های اپوکسی، پیگمنت و چند ماده دیگر پدید امدند. تهیه رنگ های پودری در گذشته فرایندی سخت و زمانبر بوده ولی با گذشت زمان و گسترش علم و تکنولوژی برای ساخت رنگ از روش الکترواستاتیک استفاده شد. رنگ پودری جدید تهیه شده از فرایند الکترواستاتیک به دلیل عدم نیاز به حلال با محیط زیست سازگار بوده و در صنایع مختلف و برای سطوح فلزی و غیر فلزی کاربرد دارند.

سفارش رنگ پودری جدید الکترواستاتیک

مشخصات رنگ پودری الکترواستاتیک

مشخصات رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ های پودری الکترواستاتیک از رزین، پیگمنت، افزودنی و مواد پرکننده تشکیل می شوند. این رنگ ها به دلیل عدم استفاده از حلال هایی مانند تینر که دارای بخارات می باشند مستقیما بر روی سطح پاشش می شوند و از آن می توان در صنایع تجهیزات خانگی و پوشش های محافظ صنعتی استفاده نمود. این نوع رنگ به دلیل عدم استفاده از حلال به نسبت کم هزینه و با صرفه اقتصادی می باشد. از مزایای های رنگ پودری الکترواستاتیک می توان به سازگار بودن ان با محیط زیست، مقاوم در برابر ضربه، میکروب ها و انواع مواد شیمیایی، دارای ایمنی به نسبت بالا، پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یکسان،نفوذپذیری در نقاط غیر قابل دسترس و آماده نمودن فوری آن اشاره نمود.

استفاده آسان و قابلیت بازیافت این نوع رنگ، عدم به کارگیری حلال های مضری مانند تینر، عاری بودن آن از فلزات سنگین و سمی و کاهش خطر آتش سوزی سبب شده تا رنگ پودری الکترواستاتیک جایگزین رنگ های پودری قدیمی شوند و در پوشش های تزیینی مانند لوازم و تجهیزات خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. از رنگ های پودری الکترواستاتیک برای مصارف خاصی مانند سطوح فلزی و غیر فلزی به عنوان محافظ شیرآلات و اتصالات استفاده می شود.

فروش رنگ پودری جدید با قیمت باورنکردنی

فروش رنگ پودری جدید با قیمت باورنکردنی فروش رنگ پودری با توجه به مزیت های زیادی که دارد بسیار مناسب می باشد و شرکت های تولید کننده آن با هدف ارائه بهترین محصول با بهترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان خود فعالیت می نمایند. قیمت این نوع رنگ با توجه به کیفیتی که شرکتهای تولیدی آن ارائه می دهند بسیار مناسب بوده و مشتریان می توانند رنگ های پودری را با قیمتی باورنکردنی تهیه نمایند. قیمت رنگ پودری با توجه به کیفیت و برند شرکت تولیدی و همچنین مقدار رنگ ممکن است متفاوت بوده و مشتریان می توانند برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع رنگ به واحد فروش تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مراکز ارائه این محصول مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما